Osnove lead generation-a in kako jih izkoristiti v vaši spletni trgovini

1498

Se vam dogaja, da v vašo spletno trgovino uspešno pridobivate nove obiskovalce, vendar jih ne znate prepričati v nakup? Rešitev ponuja t.i. lead generation! Spoznajte osnove tega procesa in povečajte konverzijo potencialnih strank v kupce.

Kaj sploh so “leadi” in kako jih pridobivamo

Lead ali prodajna sled je oseba, ki je v neki obliki pokazala interes za vaše podjetje, izdelke ali storitve. V marketingu izraz »lead generation« označuje proces, ki pritegne potencialne stranke in jih iz nezainteresiranih obiskovalcev spremeni v prodajne sledi. Dejansko pomeni iskanje edinstvenih načinov za privabljanje obiskovalcev na vašo spletno stran in vzbujanje interesa pri potencialnih kupcih.

Leade pridobivamo z zbiranjem informacij. Različne situacije zahtevajo različne informacije, zato se leadi razlikujejo od podjetja do podjetja, npr. človek, ki išče delo, pokaže svoj interes tako, da izpolni prijavnico za novo delovno mesto. Potencialni kupec bo delil svoje podatke v zameno za kupon, nekdo pa bo izpolnil obrazec v zameno za dostop do vsebin, kot so e-knjige, podcasti in podobno.

5 glavnih elementov lead generation procesa

1. Obiskovalec, ki je na nek način prišel na vašo spletno stran − preko bloga, družbenega omrežja, e-novic itd.

2. CTA (ang. Call-to-Action) ali poziv k dejanju je lahko slika, gumb ali sporočilo, ki vabi obiskovalce vaše spletne strani, da nekaj naredijo. Ko govorimo o leadih, je to dejanje običajno obisk pristajalne strani.

3. Pristajalna stran (ang. landing page) je stran, na katero obiskovalec pride z določenim namenom, ko klikne na neko povezavo, spletni oglas ali kateri drug CTA. Pristajalna stran ima lahko različne namene, a v primeru lead generation-a je najpomembnejše, da obiskovalec pride do obrazca, na katerem pusti svoje osebne podatke.

4. Obrazci se nahajajo na pristajalni strani, lahko pa jih umestite tudi drugam na spletno stran. Sestavljeni so iz polj, v katera obiskovalec v zameno za določeno vsebino vnese različne osebne podatke.

5. Ponudba je vsebina ali druga dodana vrednost, ki jo ponujate na svoji pristajalni strani. Biti mora dovolj privlačna, da obiskovalca prepriča v to, da vam pusti svoje osebne podatke.

Potem ko pridobite lead, se vaše delo šele začne!

Ko pridobite podatke o prodajnih sledeh, se vaše marketinške aktivnosti ne smejo končati. Številna podjetja uspešno pridobivajo leade, vendar se v naslednjem koraku pojavijo težave, ker ti še niso pripravljeni na nakup. Če se prodaja vključi v proces že v tej točki, lahko pride do izgube prodajne sledi. Da bi to preprečili, morate z ustreznimi marketinškimi aktivnostmi skrbeti za leade in postopoma graditi zaupanje. Aktivirajte vaše prodajne sledi s kakovostnimi vsebinami, pri tem pa pazite na ustrezen trenutek.

Raziskave kažejo, da je lead generation najučinkovitejša taktika za pridobivanje novih strank. Najboljši način za učinkovite lead generation kampanje je uporaba ustreznih orodij, ki shranjujejo in organizirajo prodajne sledi ter ugotavljajo, od kod prihajajo in kaj počnejo pred in po izpolnitvi obrazcev.

S kakovostnimi vsebinami gradite zaupanje in interes vaših leadov, dokler ne bodo pripravljeni na nakup!

O lead generation kampanjah bomo na portalu Shopper’s Mind Slovenija – smind.si še pisali, do takrat pa lahko razmislite, kakšne bodo vaše vsebine in ponudbe v različnih fazah prodajnega procesa. Ob tem razmislite tudi, na kakšen način boste testirali različne korake. Bolj ko boste preučili in razumeli vsak korak lead generation-a, boljši bodo rezultati!

Vas zanima več?

Preberite tudi:

OBJAVITE ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here