Domov Oznake CERTIFIED SHOP

Oznaka: CERTIFIED SHOP

Certified Shop® je simbol varnega spletnega nakupovanja. Zanesljivim trgovcem podeljujemo oznako zaupanja, potrošnikom pa omogočamo, da si pred nakupom ogledajo oceno spletne trgovine in preberejo mnenja kupcev.

Intervju z zaupanja vrednim trgovcem: Svet Užitka

Spletna trgovina Svet užitka je na trgu že od leta 2011. Ves ta čas se v podjetju trudijo zagotavljati obsežno ponudbo erotičnih igračk, ki...

Intervju z zaupanja vrednim trgovcem: Polleo Sport

Polleo Sport je specializirana veriga trgovin športne in zdrave prehrane, namenjene športnikom, rekreativcem in ljudem, ki postavljajo zdravje na prvo mesto. V njihovih trgovinah...

Intervju z zaupanja vrednim trgovcem: Outletshop

OutletShop je specializirana spletna trgovina z najširšo ponudbo originalnih in nadomestnih baterij znanih proizvajalcev. V njihovi ponudbi najdemo kakovostne polnilnike, baterije in dodatno opremo...

Krepitev zaupanja v vašo spletno trgovino

Z izjemnim porastom spletnega nakupovanja in vsesplošni prisotnosti potrošnikov na svetovnem spletu, se delu populacije, ki v preteklosti ni imel izkušenj z digitalnim poslovanjem,...

5 korakov za učinkovito pozicioniranje na Ceneje.si

Verjetno ni potrebno več poudarjati, da so se kupci že popolnoma prestavili na splet. Uporabniki so se zelo hitro prilagodili družbeni izolaciji, to pa...

Nove funkcionalnosti za trgovce z oznako Certified Shop

Odklepamo plačljive funkcionalnosti Pri CERTIFIED SHOP® imate vsi trgovci sedaj možnost odgovoriti na pridobljena mnenja vaših kupcev, brezplačno do 30. 6. 2020. Vsa preverjena mnenja...

K digitalni solidarnosti stopili tudi pri podjetju Ceneje

Digitalna solidarnost je iniciativa po italijanskem zgledu z namenom vzpostavljanja skupnosti podjetij, ki lahko z inovativnimi rešitvami in storitvami zmanjšajo družbeni ter gospodarski vpliva...

Katerim spletnim trgovinam kupci najbolj zaupajo?

V obdobju izjemnega razvoja globalne trgovine se z novimi razsežnostmi pojavlja tudi potreba po regulaciji in zagotavljanju varnosti spletnih kupcev. V očeh informiranih potrošnikov...

Kaj lahko vsak spletni trgovec stori, da obdrži svoje zveste kupce?

Precejšen delež spletnih trgovcev se še vedno ne zaveda prednosti in občutno nižjega stroška ohranitve svoje ‒ že obstoječe stranke ‒ v primerjavi s...

8 taktik za povečanje zaupanja vaših kupcev in izboljšanje poslovanja

Trend neverjetne rasti ecommerca se nadaljuje. Indeks rasti, ki ga izračunava SURS, že nekaj let zapored kaže 30-40% letno rast spletne trgovine, lani pa...