Izboljšajte vaš uvodni e-mail

943

E-mail marketing je učinkovit način, kako komunicirati s svojimi strankami, ohranjati dobre odnose in jih obveščati o novostih. Če želite ustvariti dober prvi vtis, skrbno pripravite uvodni e-mail – prvo elektronsko sporočilo, ki ga pošljete naročnikom, takoj ko se vpišejo na vašo mailing listo.

Ali ste vedeli, da imajo uvodni e-maili v povprečju vsaj 3 krat višjo stopnjo odprtja v primerjavi s splošnimi e-novičkami in drugimi prodajnimi e-maili?

Ne glede na to, ali ste uvodni e-mail že pripravili ali ga želite še dodatno izboljšati, smo za vas pripravili 10 preprostih nasvetov.


Vir: WordStream

Kako zgraditi vsebino?

Vsekakor je smiselno, da vaš nagovor, vsebino in videz uvodnega e-maila prilagodite glede na svoje ciljno občinstvo.

Največ podjetij vsebino prvega, uvodnega e-maila zasnuje tako, da bodisi:

  • nagradijo kupce in jim pošljejo popuste ali posebne ponudbe,
  • predstavijo zgodbo ali vizijo blagovne znamke,
  • predstavijo svoje najboljše produkte, novice ali dogodke.

In kako lahko uvodni e-mail izboljšate?

1. Na prvem mestu izpostavite dodano vrednost za kupca

Čeprav je pomembno, da kupci spoznajo vas in vašo ponudbo, na prvem mestu uvodnega e-maila povejte, kakšna je dodana vrednost za kupca. V odnose je treba najprej nekaj vložiti, če želimo kaj v zameno. Naredite prvi korak vi in v e-mail vključite popust, nasvete ali drugo relevantno gradivo, ki bo kupcem polepšalo dan in jih povabilo, da se povežejo z vašo blagovno znamko.

2. Personalizirajte svoje sporočilo

Veliko orodij za pošiljanje elektronskih sporočil vam omogoča, da z lahkoto pošiljate različna elektronska sporočila glede na segmente ciljnih kupcev. Izkoristite to možnost in personalizirajte svoje sporočilo. Ob tem ne pozabite, da lahko personalizirate nagovore ali zadevo e-maila, prilagodite pa lahko tudi vsebino samo.

3. Zadeva je pomembna

Kaj je prva stvar, ki odloča o tem, ali bodo kupci vaše sporočilo odprli ali ne? Zadeva. Bodite ustvarjalni, ne predolgi (manj kot 35 znakov) in poskusite se izogniti besedam, ki bodo povzročile, da bo vaše sporočilo pristalo med nezaželeno pošto. Izčrpne sezname besed, ki se jim morate izogniti, najdete na spletu – predvsem velja, da ne smete zveneti preveč prodajno.

Kakšni so vzroki, da pristanete v nezaželeni pošti?

  • Uporaba znakov valut (€, $), procentov in besed, kot so ‘cheap, free, now only, one time, special promotion‘.
  • Zadeva e-sporočila, ki je zapisana le z velikimi tiskanimi črkami.
  • Pretirana uporaba klicajev in vprašajev.
  • Dodajanje priponk – nasvet: namesto priponk, naročnike raje povabite na svojo pristajalno stran.
  • Preveč slikovnega gradiva v primerjavi z besedilom.
  • Uporaba različnih slogov in velikosti pisav, znotraj posameznih stavkov.

email-spamprimerVir: yesware.com

4. Naročnike spomnite na filtre nezaželene pošte

Orodja za pregledovanje e-pošte včasih samodejno premaknejo promocijska sporočila v nezaželeno pošto. Spodbudite svoje naročnike, naj vas odstranijo iz nezaželene pošte, da ne bodo zamudili vseh ugodnosti, ki jih pripravljate zanje.

5. Bodite transparentni

Boste pošiljali elektronska sporočila dnevno, tedensko ali mesečno? Boste kupce obveščali o novostih, dogodkih ali jim boste pošiljali popuste? Vsekakor kupcem povejte, kaj lahko pričakujejo od vaših novic, hkrati pa jim omogočite, da preprosto spremenijo nastavitve prejemanja, kot njim najbolj ustreza. Ne pozabite jim tudi povedati, kako ste pridobili njihov e-mail.

>> 5 vprašanj in odgovorov o osebnih podatkih in 1 primer nepoštene prakse

6. Vaš poziv k nadaljnjim dejanjem naj bo jasen

Naročnikom jasno povejte, kaj od njih želite. Želite, da uporabijo kodo s popustom? Da vas spoznajo in si preberejo vaš opis na spletni strani? Ne glede na to, za kakšen poziv (CTA) se boste odločili, pazite, da bodo preprosti in da jih ne uporabite preveč (še boljše bo, če uporabite le enega).

7. Dokažite, da ste zaupanja vredni

Raziskava Shopper’s Mind Slovenija kaže, da se je kar 28 % kupcev za zadnji spletni nakup odločilo, ker zaupajo trgovini, v kateri nakupujejo.

V uvodnem e-mailu poskrbite, da se videz ujema s celostno grafično podobo vaše blagovne znamke. V sporočilo vključite povezavo na družbena omrežja, da vas lahko stranke preverijo in poglobijo odnos z vami. Na ustreznih mestih poudarite kakšne nagrade, oznake ali certifikate ste prejeli v zadnjem času.

>> Kako grafični elementi vplivajo na vedenje kupcev, preberite tukaj.

CERTIFIED SHOP

8. Uporabite privlačne grafike

Elektronsko sporočilo mora vedno izgledati dobro, tudi brez fotografij, saj jih lahko določena e-mail orodja ob odprtju ne prikažejo. Vsekakor pa videza svojega uvodnega sporočila ne smete zanemariti.

V uvodnem sporočilu (in celotni komunikaciji, ki sledi), uporabljajte le najboljše grafične materiale, ki bodo pritegnili pozornost. Za urejanje fotografij lahko uporabite brezplačna orodja, kot so GIMP, Canva in Pixlr. Uporabljajte raje lastne fotografije – če pa jih nimate, lahko pregledate brezplačne zbirke, kot so Pixabay, Freepik, Unsplash. Preverite še, pod katerimi pogoji je treba navesti avtorja pri brezplačni uporabi fotografij.

9. Ne pozabite na uporabnike na telefonu

Testirajte videz svojega sporočila na različnih napravah in v različnih pregledovalnikih pošte. Vsekakor pa ne pozabite na uporabnike pametnih telefonov, saj trend uporabe še vedno raste.

10. Testirajte, testirajte in še enkrat testirajte!

Daleč najboljši nasvet, ki vam ga lahko damo je, da uspešnost elektronskega sporočila preprosto testirate. V dobi, ko je vse aktivnosti na spletu mogoče izmeriti, je namreč največja napaka to, da orodij za analitiko ne uporabljate. Vsebine uvodnega elektronskega sporočila vam ni treba spreminjati vsak dan, vendar ga vseeno spremenite ali nadgradite, še posebno, če je vsebina v njem časovno omejena.

Vas zanima več?

Preberite tudi: