[EMAIL MARKETING] 6 enostavnih načinov, kako povečati open rate

138

Če se ukvarjate s spletno trgovino, se zagotovo poslužujete email marketinga in vašim uporabnikom redno pošiljate e-novičke. Veste, kako lahko dvignete učinkovitost vaših email kampanj? Zagotovo želite, da vaši naročniki kliknejo na povezave, ki jim jih pošiljate, a da je to mogoče, morajo najprej sploh odpreti vaše novice. Da to storijo, pa jih mora zanimati, kar jim imate za povedati. Spoznajte 6 praktičnih načinov, kako pritegniti pozornost bralcev, preden odprejo vašo e-pošto!

1. Poskrbite za odlično zadevo oziroma subject vaših e-novic

Zagotovo ste to že slišali, vendar je dobro premišljen subject resnično najpomembnejši del email marketinga. Takoj za imenom pošiljatelja je to druga ključna stvar, na katero je bralec pozoren, in od tega je odvisno, ali bo sploh odprl e-pošto. Kljub temu oblikovanju subjecta pogosto ne namenjamo dovolj časa.

Da bi povečali učinkovitost subjectov vaših e-novičk, si najprej pripravite seznam 20 različnih možnosti, jih še enkrat preberite in izberite 5 najboljših, nato pa prosite sodelavce ali prijatelje, da vam pomagajo izbrati najboljšega. Bodite pozorni tako na vsebino kot tudi na dolžino besedila.

Odločite se lahko tudi za AB test subjecta in preizkusite dva različna. Pri tej možnosti orodje za email marketing po določenem času pošiljanja na testni segment bralcev izbere zmagovalni subject, katerega nato pošlje preostanku vaše baze.

2. Ustvarite preheader, ki pritegne bralce

Tudi t.i. preheader (besedilo, ki se bralcu prikaže takoj za subjectom vaših e-novic) je v emal marketingu pogosto postavljen na stranski rob, vendar obstaja velika verjetnost, da bo bralec prebral preheader, ko vidi vaš email v svojem nabiralniku. To je nekakšen zadnji filter, preden se odloči, ali bo odprl vaše sporočilo.

3. Ustvarite mapo, kamor shranjujete e-novice, ki so vam zanimive

Začnite shranjevati ​​e-novice, ki so vas pritegnile z zanimivim subjectom ali na kakšen drug način. Ko boste iskali navdih za vaše novičke, si lahko pomagate s temi idejami.

4. Segmentirajte vašo bazo kontaktov

Segmentacija pomeni razdelitev vaših bralcev v različne kategorije glede na njihovo vedenje. Tiste, ki niso odprli vaših 10 zadnjih e-novic, dajte v eno kategorijo, tiste, ki redno odpirajo vašo e-pošto, pa v drugo. To vam bo omogočilo prilagajanje vsebine vedenju posamezne kategorije bralcev.

5. Poskrbite, da vaša sporočila ne končajo v vsiljeni pošti

Če se vaše e-novice znajdejo v spam-u, je seveda malo možnosti, da jih bodo vaši bralci odprli. Kako lahko to preprečite? Izogibajte se skrivanju povezave za odjavo od prejemanja novic in ne postavljajte “Re:” ali “Fwd:” v zadevo. Na slike vedno postavite alt besedilo, vaše e-novičke pa naj tudi vsebujejo naslov, s katerega so poslane, ter ime pošiljatelja.

Vsake e-novičke pred pošiljanjem testirajte. Preprosto jih pošljite na svoj email in naslove prijateljev ter preverite, da ne končajo med vsiljeno pošto.

6. Izberite ustrezno orodje za email marketing

Vsako marketinško orodje ima svoje prednosti in slabosti. Nekatera omogočajo segmentacijo uporabnikov, AB testiranje in druge naprednejše možnosti, druga ponujajo bolj osnovne funkcionalnosti. Pomembno je, da poiščete orodje, ki ustreza vašim potrebam in omogoča funkcije, ki jih resnično potrebujete za povečanje učinkovitosti vaših email kampanj.

Vas zanima več?

Preberite tudi: