Google prikazno omrežje: 3 napake, ki se jim morate izogniti

946

Oglaševanje s pomočjo ključnih besed (Google Ads ali s prejšnjim imenom AdWords), je bilo dolgo paradni konj podjetja Google. Ko so produkt izpopolnili, so razširili način oglaševanja še na prikazno omrežje (Google Display Network), ki so ga zagnali v letu 2005.

Googlovo prikazno omrežje ima potencial, da vam kot uporabniku pripelje več prometa na vašo spletno trgovino ali stran. Kako velik potencial?  Prikazno omrežje sestavlja več kot 1 milijon spletnih strani, aplikacij, videov, blogov in drugih kanalov ter omogoči več kot 180 milijard prikazov vsak mesec. Kar pomeni, da doseže 80 % svetovnih uporabnikov interneta.

Zgornje statistike predstavljajo odlično priložnost za vse oglaševalce. Toda previdno! Oglaševanje v Google prikaznem omrežju lahko privede do škode, če orodja ne znamo pravilno uporabljati. V nadaljevanju povzemamo članek iz portala PracticalEcommerce in vam predstavljamo 3 napake pri oglaševanju na Google prikaznem omrežju ter načine, kako se jim lahko izognete.

»» Google AdWords za začetnike: Kaj morate vedeti, preden ga začnete uporabljati?

1. Neprimerna postavitev

Google prikazno omrežje omogoča nastavitev različnih vrst ciljanja. Ciljanje vsebin glede na kategorij spletnih mest vam pogosto pride prav, saj Googlov algoritem upošteva ključne besede, ki jih sami nastavimo in jih poveže z besedilom na spletni strani. Na spletni strani, kjer se pojavijo nastavljene ključne besede, se nato prikažejo oglasi.

Če bi na primer oglaševali storitve pogrebnega zavoda, bi verjetno nastavili ključne besede ‘pogreb‘, ‘pogrebni zavod‘ in ‘upepelitev‘, z namenom, da Google poišče spletne strani s temi ključnimi besedami. Dobri nameni se lahko hitro izjalovijo, kar je vidno v spodnjem primeru. Predvsem če sklepamo, da pogrebni zavod Haben Funeral Home ne želi, da se njegovi oglasi prikazujejo poleg novic o naravnih katastrofah.


Vir: PracticalEcommerce

Predpostavljamo, da pogrebni zavod ne želi, da se njegovi oglasi prikazujejo poleg novic o tragični izgubi šestih življenj v požaru. Toda razumeti moramo, da Googlovo prikazno omrežje povezuje kontekst – članek govori o tragični smrti, kar je semantično blizu besedam ‘pogreb’ in ‘upepelitev’. Kako lahko to napako preprečimo?

V nastavitvah izberite ‘Izključitev vsebine‘ v nastavitvah oglaševalske akcije.


Da bi se izognili neprimernim postavitvam, predlagamo, da označite polja, kot so »Tragedija in konflikti«, »Občutljive socialne teme« in »Nezrelo, prostaško in bizarno«.

Obkljukajte polja, ki se vam zdijo primerna in ki vam lahko preprečijo neljube napake. Vseeno pa bodite pazljivi, saj Google opozarja: »Izključitev vsebin smo optimizirali toliko, kolikor je bilo mogoče, vendar ne moremo garantirati, da bo želena vsebina popolnoma izključna.«

Za dodatno zaščito lahko uporabite negativne ključne besede. V zgornjem primeru pogrebnega zavoda bi lahko oglaševalec razmislil o negativnih ključnih besedah, ki označujejo naravne katastrofe. Uporabil bi na primer besede »ogenj«, »orkan« ali »potres«.

2. Preveč prikazov

Medtem ko oglaševalci optimizirajo nastavitve oglasa, lahko pretiravajo s prikazovanjem oglasov. Če nastavite zelo ozko ciljno občinstvo in visok proračun za oglaševanje na Googlovem prikaznem omrežju, obstaja zelo veliko možnost, da bodo kupci pogosto videli vaše oglase. Nadležno, kajne?

Obstaja zelo enostavna rešitev. Pod nastavitvami kampanje lahko nastavite omejevanje pogostosti. Googlu lahko poveste, naj vaše oglase prikazuje le z določeno frekvenco – na dan, teden ali mesec – glede na oglas, skupine oglasov ali kampanjo.


V nastavitvah pod omejevanjem pogostosti lahko Googlu poveste, naj vaš oglas prikaže le v določenih frekvencah.

3. Zapravljanje denarja

Pametne telefone včasih zamenjamo za varuške, vendar to pomeni, da lahko otroci nehote klikajo na reklame. Podobno zapravljanje denarja je tudi prikaz reklam v aplikacijah, ki niso nikakor povezane z vsebino promocijskega sporočila samega. Medtem ko nekdo uporablja aplikacijo, ki ‘spremeni’ telefon v baterijsko svetilko, si verjetno ne zaželi, da bi hkrati sklenil zavarovanje.

Reševanje tega problema je enostavno. Izključitev umestitveadsenseformobileapps.com’ pomeni, da se oglasi Google prikaznega omrežja ne bodo prikazovali na mobilnih aplikacijah. Izključitev morda ne bo na voljo več dolgo, saj je Google ravnokar obvestil uporabnike, da jo namerava izključiti.

Povzeto po članku na portalu PracticalEcommerce.

Vas zanima več?

Preberite tudi: