Raziskava Shopper’s Mind je največja raziskava spletnega nakupovanja v regiji, ki poteka enkrat letno v Sloveniji in na Hrvaškem. Izvaja jo podjetje Ceneje d.o.o. v partnerstvu z raziskovalno agencijo Valicon.

Samo v Sloveniji je raziskava v 6 letih trajanja zajela več kot 150.000 uporabnikov spleta. Podatki dajejo vpogled v aktualne trende na področju spletne trgovine in v skrivnostno ozadje nakupnih navad spletnih kupcev.

Raziskava Shopper’s Mind omogoča pregled in primerjavo v času na naslednjih področjih:

  • demografski profil slovenskih spletnih kupcev in razlike med demografskimi skupinami
  • pogostost nakupovanja preko spleta, okvirni zneski nakupa
  • kategorije izdelkov, ki jih spletni kupci najpogosteje kupujejo preko spleta
  • načini plačil in dostave pri spletnem nakupovanju
  • elementi ponudbe ter uporabniške in nakupne izkušnje, ki vplivajo na odločitev za nakup
  • naprave, na katerih potrošniki spletno nakupujejo
  • načini raziskovanja ponudbe pred nakupom
  • razmerje spletnih nakupov doma in pri tujih trgovcih