Domov Konferenca Ecommerce Day ARHIV: sMind konferenca 2015, Ljubljana

ARHIV: sMind konferenca 2015, Ljubljana

smind 2015 predavatelji

Konferenca sMind 2015 – Predavatelji

Konferenca Shopper's Mind Ecommerce Day, ki je potekala 24. 11. 2015 v Ljubljani, je postregla s številnimi strokovnimi predavanji. Udeleženci so med drugim izvedeli, kje izgubljajo denar za spletni marketing, katere odločitve sprejemajo njihovi...
REPORTAŽA: sMind konferenca o spletnem nakupovanju (24. 11. 2015, Ljubljana)

REPORTAŽA: sMind konferenca o spletnem nakupovanju (24. 11. 2015, Ljubljana)

Na konferenci Shopper's Mind Ecommerce Day 2015, ki je potekala 24. 11. 2015 na Ljubljanskem gradu, sej je s podelitvijo nagrad najboljšim slovenskim spletnim trgovcem zaključil največji raziskovalni projekt na področju spletne trgovine pri...
peter mesarec predstavitev predavatelja

Peter Mesarec: predstavitev predavatelja

Peter Mesarec je dolgoletni predavatelj, ki je spletni marketing spoznal iz vidika naročnika, agencije in samostojnega podjetnika. Ima dolgoletne izkušnje z optimizacijo za iskalnike in pripravo pristajalnih strani, ki jih vsakodnevno nadgrajuje z novimi testiranji in poskusi....
Marko Srabotnik Pregled spletnega trga v 2015

Marko Srabotnik: predstavitev predavatelja

Marko Srabotnik kot vodja poslovnih rešitev v podjetju Bisnode Slovenija uspešno vodi oddelek, ki skrbi za integracijo bonitetnih informacij v informacijski sistem podjetja (CRM). Bisnode Slovenija je vodilni ponudnik digitalnih bonitetnih informacij v Sloveniji....
Matjaž Robinšak Pregled spletnega trga v 2015

Matjaž Robinšak: predstavitev predavatelja

Matjaž Robinšak je direktor projektov in partner v raziskovalni hiši Valicon. Je specialist za področje storitvenega sektorja in področje informacijsko-komunikacijskih tehnologij, vendar njegov spekter aktivnosti zajema tudi druge industrije. Ukvarja se predvsem s celostno...
Marin Vladović Pregled spletnega trga v 2015

Marin Vladović: predstavitev predavatelja

Marin Vladović je direktor operacij na Ceneje d.o.o. V podjetju skrbi za vse aktivnosti, povezane s sodelovanjem z institucijo EMOTA (The European Multi-channel and Online Trade Association) in podeljevanjem evropskih značk zaupanja na nacionalni...
Maja Perković Kako prilagoditi e-mail marketing komuniciranje življenjskemu ciklu stranke

Maja Perković: predstavitev predavatelja

Maja Perković od leta 2013 živi in dela v Nemčiji pri podjetju Zooplus, kjer je odgovorna za razvoj slovenske spletne trgovine www.zoohit.si. Velika ljubiteljica živali in spletnega nakupovanja je z delom v podjetju uspela...
Boštjan Pernek Zanesljivi sistemi dostave

Boštjan Pernek: predstavitev predavatelja

Delo Boštjana Perneka je usmerjeno na direktni marketing in na področje iskanja logističnih rešitev. Na Pošti Slovenije, ki je največji distributer paketnih pošiljk v Sloveniji in ki dostavi tudi večino blaga, ki je prodano...

Damir Hozdić: predstavitev predavatelja

Damir Hozdić je začel svojo kariero na področju telekomunikacij, kjer je razvijal različne VAS storitve in upravljal portfelje za mobilne plačilne storitve. Njegova zadolžitev je bila implementacija zakonskih predpisov o elektronskem plačevanju na področje...
Marko Čadež Spletni marketing za vztrajno uspešne

Marko Čadež: predstavitev predavatelja

Marko Čadež je na svojem predavanju na konferenci sMind 2015 govoril o spletni analitiki in sistematičnih načinih oglaševanja. Med drugim so bili njegovi poudarki: Kaj deluje in kaj ne – kaj so učinkoviti prodajni kanali? Kako izbrati...