Domov Konferenca Ecommerce Day ARHIV: sMind konferenca 2015, Ljubljana

ARHIV: sMind konferenca 2015, Ljubljana

Maurits Bruggink Boosting trust in eCommerce

Maurits Bruggink: predstavitev predavatelja

V spletni prodaji se brišejo nacionalne meje in institucije EU skušajo z različnimi ukrepi pospešiti razvoj enotnega evropskega trga. Generalni sekretar organizacije EMOTA, Maurits Bruggink, je na konferenci sMind 2015 podal odgovore na to,...
Boštjan Pernek Zanesljivi sistemi dostave

Boštjan Pernek: predstavitev predavatelja

Delo Boštjana Perneka je usmerjeno na direktni marketing in na področje iskanja logističnih rešitev. Na Pošti Slovenije, ki je največji distributer paketnih pošiljk v Sloveniji in ki dostavi tudi večino blaga, ki je prodano...
REPORTAŽA: sMind konferenca o spletnem nakupovanju (24. 11. 2015, Ljubljana)

REPORTAŽA: sMind konferenca o spletnem nakupovanju (24. 11. 2015, Ljubljana)

Na konferenci Shopper's Mind Ecommerce Day 2015, ki je potekala 24. 11. 2015 na Ljubljanskem gradu, sej je s podelitvijo nagrad najboljšim slovenskim spletnim trgovcem zaključil največji raziskovalni projekt na področju spletne trgovine pri...
Marko Srabotnik Pregled spletnega trga v 2015

Marko Srabotnik: predstavitev predavatelja

Marko Srabotnik kot vodja poslovnih rešitev v podjetju Bisnode Slovenija uspešno vodi oddelek, ki skrbi za integracijo bonitetnih informacij v informacijski sistem podjetja (CRM). Bisnode Slovenija je vodilni ponudnik digitalnih bonitetnih informacij v Sloveniji....
Marko Čadež Spletni marketing za vztrajno uspešne

Marko Čadež: predstavitev predavatelja

Marko Čadež je na svojem predavanju na konferenci sMind 2015 govoril o spletni analitiki in sistematičnih načinih oglaševanja. Med drugim so bili njegovi poudarki: Kaj deluje in kaj ne – kaj so učinkoviti prodajni kanali? Kako izbrati...
Stefan Jorgensen Conquering commerce

Stefan Jørgensen: predstavitev predavatelja

Stefan Jørgensen je ustanovitelj in direktor izjemno uspešnega globalnega start-upa Itembase.com, ki deluje na področju e-commerca in podpornih storitev. Sebe nekoliko šaljivo poimenuje »danski viking« – sicer res prihaja iz Danske, male države, podobne...
Marin Vladović Pregled spletnega trga v 2015

Marin Vladović: predstavitev predavatelja

Marin Vladović je direktor operacij na Ceneje d.o.o. V podjetju skrbi za vse aktivnosti, povezane s sodelovanjem z institucijo EMOTA (The European Multi-channel and Online Trade Association) in podeljevanjem evropskih značk zaupanja na nacionalni...
Maja Perković Kako prilagoditi e-mail marketing komuniciranje življenjskemu ciklu stranke

Maja Perković: predstavitev predavatelja

Maja Perković od leta 2013 živi in dela v Nemčiji pri podjetju Zooplus, kjer je odgovorna za razvoj slovenske spletne trgovine www.zoohit.si. Velika ljubiteljica živali in spletnega nakupovanja je z delom v podjetju uspela...
Matjaž Robinšak Pregled spletnega trga v 2015

Matjaž Robinšak: predstavitev predavatelja

Matjaž Robinšak je direktor projektov in partner v raziskovalni hiši Valicon. Je specialist za področje storitvenega sektorja in področje informacijsko-komunikacijskih tehnologij, vendar njegov spekter aktivnosti zajema tudi druge industrije. Ukvarja se predvsem s celostno...
smind 2015 predavatelji

Konferenca sMind 2015 – Predavatelji

Konferenca Shopper's Mind Ecommerce Day, ki je potekala 24. 11. 2015 v Ljubljani, je postregla s številnimi strokovnimi predavanji. Udeleženci so med drugim izvedeli, kje izgubljajo denar za spletni marketing, katere odločitve sprejemajo njihovi...

ZADNJE OBJAVE