Domov Konferenca Ecommerce Day ARHIV: sMind konferenca 2015, Ljubljana

ARHIV: sMind konferenca 2015, Ljubljana

Maja Perković Kako prilagoditi e-mail marketing komuniciranje življenjskemu ciklu stranke

Maja Perković: predstavitev predavatelja

Maja Perković od leta 2013 živi in dela v Nemčiji pri podjetju Zooplus, kjer je odgovorna za razvoj slovenske spletne trgovine www.zoohit.si. Velika ljubiteljica živali in spletnega nakupovanja je z delom v podjetju uspela...
smind 2015 predavatelji

Konferenca sMind 2015 – Predavatelji

Konferenca Shopper's Mind Ecommerce Day, ki je potekala 24. 11. 2015 v Ljubljani, je postregla s številnimi strokovnimi predavanji. Udeleženci so med drugim izvedeli, kje izgubljajo denar za spletni marketing, katere odločitve sprejemajo njihovi...
Boštjan Pernek Zanesljivi sistemi dostave

Boštjan Pernek: predstavitev predavatelja

Delo Boštjana Perneka je usmerjeno na direktni marketing in na področje iskanja logističnih rešitev. Na Pošti Slovenije, ki je največji distributer paketnih pošiljk v Sloveniji in ki dostavi tudi večino blaga, ki je prodano...
Marko Čadež Spletni marketing za vztrajno uspešne

Marko Čadež: predstavitev predavatelja

Marko Čadež je na svojem predavanju na konferenci sMind 2015 govoril o spletni analitiki in sistematičnih načinih oglaševanja. Med drugim so bili njegovi poudarki: Kaj deluje in kaj ne – kaj so učinkoviti prodajni kanali? Kako izbrati...
peter mesarec predstavitev predavatelja

Peter Mesarec: predstavitev predavatelja

Peter Mesarec je dolgoletni predavatelj, ki je spletni marketing spoznal iz vidika naročnika, agencije in samostojnega podjetnika. Ima dolgoletne izkušnje z optimizacijo za iskalnike in pripravo pristajalnih strani, ki jih vsakodnevno nadgrajuje z novimi testiranji in poskusi....
Darko Dujič: Potrošnik je postal informiran in preudaren

Mag. Darko Dujič: predstavitev predavatelja

Mag. Darko Dujič je v svoji karieri delal na vodstvenih pozicijah v treh globalnih podjetjih, med katerimi je vsako izmed njih med top 5 v svoji industriji: Google, Mercator, GfK, Interbrew so samo nekatera...
Dr. Mitja Pirc Cenovne strategije in taktike

Dr. Mitja Pirc: predstavitev predavatelja

Dr. Mitja Pirc (direktor Pristop Poslovno Svetovanje) deluje na področju poslovnega svetovanja ter strategij in taktik cen že več kot deset let. Svetoval je preko 50 vodilnim slovenskim, regionalnim in evropskim podjetjem iz sektorjev...
Maurits Bruggink Boosting trust in eCommerce

Maurits Bruggink: predstavitev predavatelja

V spletni prodaji se brišejo nacionalne meje in institucije EU skušajo z različnimi ukrepi pospešiti razvoj enotnega evropskega trga. Generalni sekretar organizacije EMOTA, Maurits Bruggink, je na konferenci sMind 2015 podal odgovore na to,...

Damir Hozdić: predstavitev predavatelja

Damir Hozdić je začel svojo kariero na področju telekomunikacij, kjer je razvijal različne VAS storitve in upravljal portfelje za mobilne plačilne storitve. Njegova zadolžitev je bila implementacija zakonskih predpisov o elektronskem plačevanju na področje...
REPORTAŽA: sMind konferenca o spletnem nakupovanju (24. 11. 2015, Ljubljana)

REPORTAŽA: sMind konferenca o spletnem nakupovanju (24. 11. 2015, Ljubljana)

Na konferenci Shopper's Mind Ecommerce Day 2015, ki je potekala 24. 11. 2015 na Ljubljanskem gradu, sej je s podelitvijo nagrad najboljšim slovenskim spletnim trgovcem zaključil največji raziskovalni projekt na področju spletne trgovine pri...