wtg 2016 program konference sMind

Konferenca sMind: Kaj je potrebno, da uspete na tujem tržišču?

Le še nekaj tednov nas loči do sMind konference o spletnem nakupovanju, ki bo 6. aprila 2016 v hotelu Double Tree by Hilton v Zagrebu! Na dogodku v organizaciji hčerinskega portala Jeftinije.hr se bo zaključilo tekmovanje...
bodite vedno korak pred konkurenco

Kako biti vedno korak pred konkurenco? Preverite na konferenci sMind v Zagrebu!

V imenu hčerinskega portala Jeftinije.hr vas tudi letos vabimo na tekmovanje Shopper's Mind - Web trgovac godine in konferenco sMind, ki bo potekala 6. aprila 2016 v hotelu Double Tree by Hilton v Zagrebu. Razmišljate o...
7th eu ecommerce conference

7. EVROPSKA E-COMMERCE KONFERENCA: V EU obstajajo kompleksni procesi, ki omejujejo potencial spletne trgovine

29. januarja 2016 smo v Bruslju obiskali 7. evropsko konferenco, namenjeno tematikam, novostim, izzivom ter priložnostim e-commerca, predvsem znotraj članic EU. Geoblokiranje, varstvo podatkov ter cross-border logistika so trenutno izredno vroče tematike na področju spletne trgovine.  Skupaj s...
smind 2015 predavatelji

Konferenca sMind 2015 – Predavatelji

Konferenca Shopper's Mind Ecommerce Day, ki je potekala 24. 11. 2015 v Ljubljani, je postregla s številnimi strokovnimi predavanji. Udeleženci so med drugim izvedeli, kje izgubljajo denar za spletni marketing, katere odločitve sprejemajo njihovi...
REPORTAŽA: sMind konferenca o spletnem nakupovanju (24. 11. 2015, Ljubljana)

REPORTAŽA: sMind konferenca o spletnem nakupovanju (24. 11. 2015, Ljubljana)

Na konferenci Shopper's Mind Ecommerce Day 2015, ki je potekala 24. 11. 2015 na Ljubljanskem gradu, sej je s podelitvijo nagrad najboljšim slovenskim spletnim trgovcem zaključil največji raziskovalni projekt na področju spletne trgovine pri...
peter mesarec predstavitev predavatelja

Peter Mesarec: predstavitev predavatelja

Peter Mesarec je dolgoletni predavatelj, ki je spletni marketing spoznal iz vidika naročnika, agencije in samostojnega podjetnika. Ima dolgoletne izkušnje z optimizacijo za iskalnike in pripravo pristajalnih strani, ki jih vsakodnevno nadgrajuje z novimi testiranji in poskusi....
Marko Srabotnik Pregled spletnega trga v 2015

Marko Srabotnik: predstavitev predavatelja

Marko Srabotnik kot vodja poslovnih rešitev v podjetju Bisnode Slovenija uspešno vodi oddelek, ki skrbi za integracijo bonitetnih informacij v informacijski sistem podjetja (CRM). Bisnode Slovenija je vodilni ponudnik digitalnih bonitetnih informacij v Sloveniji....
Matjaž Robinšak Pregled spletnega trga v 2015

Matjaž Robinšak: predstavitev predavatelja

Matjaž Robinšak je direktor projektov in partner v raziskovalni hiši Valicon. Je specialist za področje storitvenega sektorja in področje informacijsko-komunikacijskih tehnologij, vendar njegov spekter aktivnosti zajema tudi druge industrije. Ukvarja se predvsem s celostno...
Marin Vladović Pregled spletnega trga v 2015

Marin Vladović: predstavitev predavatelja

Marin Vladović je direktor operacij na Ceneje d.o.o. V podjetju skrbi za vse aktivnosti, povezane s sodelovanjem z institucijo EMOTA (The European Multi-channel and Online Trade Association) in podeljevanjem evropskih značk zaupanja na nacionalni...
Maja Perković Kako prilagoditi e-mail marketing komuniciranje življenjskemu ciklu stranke

Maja Perković: predstavitev predavatelja

Maja Perković od leta 2013 živi in dela v Nemčiji pri podjetju Zooplus, kjer je odgovorna za razvoj slovenske spletne trgovine www.zoohit.si. Velika ljubiteljica živali in spletnega nakupovanja je z delom v podjetju uspela...

ZADNJE OBJAVE