V imenu hčerinskega portala Jeftinije.hr vas tudi letos vabimo na tekmovanje Shopper’s Mind – Web trgovac godine in konferenco sMind, ki bo potekala 6. aprila 2016 v hotelu Double Tree by Hilton v Zagrebu.

Razmišljate o širitvi trgovine na Hrvaško?
Ste že prisotni na hrvaškem trgu in hočete bolje spoznati tamkajšnje kupce?

Konferenca predstavlja zaključek projekta Shopper’s Mind – Web trgovac godine (WTG 2016) na Hrvaškem, s katerim že drugo leto zapored najceloviteje raziskujemo nakupne navade hrvaških spletnih kupcev z namenom spodbujanja razvoja spletnega trga in poglobljenega razumevanja potrošnikov na Hrvaškem in v regiji.

Zakaj je dobro razumevanje kupcev tako pomembno? »

Ste s svojo spletno trgovino prisotni na hrvaškem trgu?

Sodelujte v tekmovanju WTG 2016! S sodelovanjem pridobite:

  • analizo nakupnega vedenja vaših strank in primerjavo vašega rezultata s povprečjem trga, ki ju pripravimo v sodelovanju s projektnim partnerjem, raziskovalno agencijo Valicon
  • finančno analizo vaše spletne trgovine, ki jo pripravi projektni partner Bisnode
  • SEO (search engine optimization) analizo trgovine v izvedbi projektnega partnerja SeekandHit
  • tehnično analizo trgovine v izvedbi Jeftinije.hr, ki obsega preverjanje kar 22 različnih elementov
Prijavite se v tekmovanje Web trgovac godine 2016 »

Zakaj obiskati zaključno konferenco sMind?

Konference o spletnem nakupovanju sMind se morate obvezno udeležiti, če:

  • imate svojo spletno trgovino in ste prisotni tudi na hrvaškem trgu
  • razmišljate o širitvi na Hrvaško
  • vas zanima področje spletnega nakupovanja in najnovejši trendi na spletu na splošno

Konferenca vam poleg mreženja z domačimi in tujimi strokovnjaki s področja spleta zagotavlja edinstven know how za nadaljnji razvoj na vse bolj zasičenem hrvaškem spletnem trgu.

Obiščite konferenco sMind »

Postanite zanesljivi v očeh kupcev!

Ste se kdaj spraševali, zakaj toliko vaših obiskovalcev v nakupnem procesu zapusti košarico? Imate konkurenčne cene, a druge trgovine z višjimi cenami prodajo več? Gre za težavo tehnične narave ali vam morda potencialni kupci ne zaupajo?

S sodelovanjem v tekmovanju WTG se potegujete za značko CERTIFIED SHOP, ki ima od letos naprej tudi mednarodno noto!

Imate spletno trgovino, a je kupcev premalo, obiskanost pa slaba?

Na Hrvaškem prek portala Jeftinije.hr že pet let, v Sloveniji preko Ceneje.si pa že več kot desetletje uspešno zagotavljamo kvaliteten promet našim partnerjem, ki jih je že preko 500. Z več kot milijonom aktivnih ponudb upravljamo vodilne portale za primerjalno nakupovanje v regiji. Ne odlašajte, izkoristite 1 000 000 naših uporabnikov in jih spremenite v svoje kupce!

Prijavite se na WTG 2016 »