Hrvaški spletni trgovec leta 2016 je eKupi.hr!

2476

Na današnji konferenci o spletnem nakupovanju sMind se je s podelitvijo nagrad najboljšim hrvaškim spletnim trgovcem zaključil največji raziskovalni projekt na področju spletne trgovine na Hrvaškem: Shopper’s Mind – Web trgovac godine 2016 (WTG 2016). Zmagovalni naziv je osvojila trgovina eKupi.hr, vse skupaj je bilo podeljenih 19 nagrad.

V tekmovanju WTG 2016, v katerem so poleg organizatorja Ceneje d.o.o., ki upravlja vodilni hrvaški portal za primerjalno nakupovanje jeftinije.hr, kot partnerji nastopali še Valicon, Seekandhit in Bisnode, je sodelovalo 50 spletnih trgovcev. K izboru zmagovalcev je prispevalo kar 34.601 hrvaških spletnih kupcev, ki smo jih zajeli v raziskavi Shopper’s Mind v partnerski izvedbi Ceneje in raziskovalne agencije Valicon. Ti so z nami delili izkušnje z nakupi v 328 domačih in tujih spletnih trgovinah. Skupno zmago si je prislužila trgovina eKupi.hr, ki je s tem osvojila naziv Web trgovac godine 2016, v kategoriji Omni channel Web trgovac godine 2016 (večkanalna trgovina) je slavil Sonusart.hr, na področju izključno spletne prodaje pa Gizzmo.hr, ki je postal Pure player Web trgovac godine 2016.

WTG2016_1

V kategoriji Glas ljudstva so bile letos podeljene tri nagrade – prvo mesto je osvojila trgovina Salonatech.com, drugo Printink.hr, na tretje mesto po izboru ljudstva pa se je uvrstila Pinkpanda.hr.

Nagrade za odličnost spletne prodaje si je prislužilo 13 trgovcev. Skupaj je bilo tako podeljenih 19 nazivov, celoten seznam zmagovalcev si lahko ogledate spodaj.

Zmagovalci po kategorijah:

  • Partypops.hr (Zabava)
  • Gizzmo.hr (Telefonija)
  • Ferivisport.hr (Športna oblačila, obutev in oprema)
  • Allianz.hr (Zavarovalništvo)
  • Dobra-macka.com (Oblačila in obutev)
  • Alternativa-webshop.com (Lepota in zdravje)
  • Zooplus.hr (Male živali)
  • Conrad.hr (IT, elektronika in tehnika)
  • eKupi.hr (Spletni nakupovalni center)
  • Emmezeta.hr (Dom in vrt)
  • Emporium.hr (Otroška oprema in igrače)
  • Silux.hr (Avtomobilizem)
  • Sonusart.hr (Avdio&video)

Glas ljudstva:

  • 3. mesto: Pinkpanda.hr
  • 2. mesto: Printink.hr
  • 1. mesto: Salonatech.com

Omni channel Web trgovac godine 2016:

  • Sonusart.hr

Pure player Web trgovac godine 2016:

  • Gizzmo.hr

WEB TRGOVAC GODINE 2016:

  • eKupi.hr

 

Nagrade so bile podeljene na sMind konferenci o spletnem nakupovanju, ki je potekala danes, 6. aprila, v hotelu DoubleTree by Hilton v Zagrebu pod sponzorstvom Mastercarda®, Hrvatske pošte, Net projekta in Labossa.

Konferenca je obravnavala razvoj e-trgovine, napredne prakse na področju spletnega nakupovanja, študije primerov ter trende nakupne izkušnje na hrvaškem trgu. Dogodek je obogatil tudi panel na temo nove značke zaupanja na hrvaškem spletnem trgu, predavanja strokovnjakov pa so se zaključila s podelitvijo nagrad.

f
The-winner-WTG2016-ekupi-with-Darko-Dujic-Igor-Martinovic-1024x683Zmagovalci WTG 2016 s predstavniki podjetja sMind d.o.o.Zmagovalci tekmovanja WTG 2016 in predstavniki sMind d.o.o. 

O projektu in izboru zmagovalcev

Nosilec projekta Shopper’s mind – Web trgovac godine 2016 (WTG 2016) je podjetje sMind d.o.o. Slednje je del skupine Ceneje iz Slovenije, ki upravlja vodilne portale za primerjalno nakupovanje v regiji; ceneje.si, jeftinije.hridealno.rs in idealno.ba. Partnerji projekta WTG 2016 so Valicon, Bisnode in Seekandhit.

Kriteriji za izbor zmagovalcev so bili:

  • rezultati raziskave Shopper’s mind – Web trgovac godine 2016 (pod pogojem, da je bilo s strani potrošnikov izpolnjenih minimalno 30 anket)
  • dvojna neodvisna tehnična analiza spletne trgovine
  • mnenje strokovne komisije

Strokovno komisijo so sestavljali:

  • direktor skupine Ceneje: Darko Dujić – vodja komisije
  • Valicon: Josip Tvrtković
  • Bisnode: Branimir Kovačić
  • Seekandhit: Mario Frančešević
  • E-commerce udruga: Marcel Majsan

Prednosti za prijavljene trgovce

Velika dodana vrednost za vsakega prijavljenega spletnega trgovca je v tem, da prejme strokovno in objektivno analizo svoje prisotnosti na trgu ter možnost primerjave z drugimi podjetji iz svoje panoge.

Poročilo, ki ga prejmejo sodelujoči trgovci, vsebuje tehnično analizo trgovine v izvedbi strokovnjaka iz podjetja sMind d.o.o., analizo trga in nakupnega vedenja kupcev, ki jo izvaja Valicon, finančno analizo v izvedbi partnerja Bisnode ter SEO analizo, ki jo izvaja Seekandhit, podjetje s področja spletnega marketinga. Dodatno analiza spletnemu trgovcu ponuja vpogled v področja, kjer lahko še izboljša svoje poslovanje, in aktivnosti, v katerih je boljši od konkurentov na svojem področju.