YouTube spremembe – ste jih opazili?

780

Youtube je platforma, ki od leta 2005 omogoča gostovanje videov in njihovo deljenje z drugimi uporabniki. Dnevno platformo uporablja milijarda ljudi, kar predstavlja skoraj tretjino vseh uporabnikov interneta.

Na spletni strani platforme navajajo, da si uporabniki skupno ogledajo več kot milijardo ur videoposnetkov dnevno. Youtube videi dosežejo več ljudi starih med 18 in 49 let kot katerakoli kabelska televizija v ZDA. Med leti 2007 in 2016 je YouTube izplačal več kot 2 milijardi dolarjev ustvarjalcem, ki so ‘monetizirali’ svoje videe.

Poglejte si zadnjo spremembo, ki so jo uvedli na prikazu videov na računalniku in kako lahko video vsebine uporabite v svoji marketinški strategiji!

Vertikalni video na beli podlagi

Zanimivo je, da danes več kot polovica uporabnikov YouTuba videe gleda na pametnih telefonih. Ravno zaradi priljubljenosti vertikalnih videov je korak naprej moral narediti tudi YouTube. Z namenom, da izboljšajo uporabniško izkušnjo, so uvedli manjšo spremembo.

Do nedavnega je veljalo, da bo video, ki nima razmerja stranic 16:9, obdelan in prikazan s črnimi obrobami na levi in desni strani oziroma na vrhu in dnu videoposnetka.

Na uradnem YouTube forumu je 28. julija urednica Google skupnosti Marissa objavila novico o spremembi. V izjavi pravi, da so zagnali posodobitev na prikazih na namiznih računalnikih. Predvajalnik samodejno prilagodi videz glede na razmerje videa in velikost brskalnika.

Vertikalni video

Prej

Potem

Razmerje 4:3

Prej

Potem

Razmerje 16:9

Prej

Potem

 

Na družbenih omrežjih kraljuje video – preberite si ideje, kako hitro pripraviti video vsebine

Raziskava o nakupnem vedenju potrošnikov Shopper’s Mind kaže, da 47 % kupcev pred nakupom raziskuje na pametnem telefonu ali tablici. Kot dodatna spodbuda k nakupu najbolj delujejo objave trgovin na družbenem omrežju, kjer pa že nekaj let kraljujejo video vsebine.

nakup-na-spletu-spodbudijo

Še vedno niste prepričani, ali bi začeli snemati videe? Oglejte si sveže statistike o uporabi videa v vsebinskem marketingu:

  • Čas gledanja videov na mobilnih telefonih se je povečal na skoraj 10 milijonov minut dnevno v zadnjih dveh letih. (Vir)
  • Do leta 2021 bodo za 82 % vsega svetovnega prometa odgovorni ravno video posnetki. (Vir)
  • 70 % ljudi si na platformi YouTube ogleda videe na temo, kako rešiti neki problem, ki ga imajo v povezavi z njihovim hobijem, študijem ali službo. (Vir)
  • 43 % zaposlenih v B2C marketingu pravi, da je najuspešnejša oblika vsebine za marketinške namene, ravno video. (Vir)
  • YouTube je s 83 % vodilni vir za video vsebine, medtem ko je Facebook na drugem mestu s 67 %. (Vir)
  • Predvajanje videov v živo je v zadnjih letih čedalje bolj priljubljeno. Na platformi Twitch se je med leti 2012 in 2017 povečalo dnevno predvajanje za 13 milijonov ur dnevno. (Vir)
  • Kar 62 % zaposlenih v B2B marketingu pravi, da je video učinkovit v vsebinskem marketingu. (Vir)
  • Uporaba besede »video« v zadevi email sporočila vam lahko poviša stopnjo odprtja za 19 % in razmerje med prikazi in kliki za 65 %. (Vir)
  • V raziskavi podjetja HubSpot so ugotovili, da si 54 % uporabnikov želi več video vsebin pri blagovnih znamkah, ki jim sledijo. (Vir)

Vas zanima, kako lahko stare vsebine spremenite v videe? Preberite si naslednjih 6 odličnih nasvetov.

Blog spremenite v video

Če že nekaj časa pišete bloge, potem imate že veliko dragocene vsebine, ki se skriva v vaših blog arhivih. Kako povečati vidnost vsebine? Obudite jih skozi animirane videe!

Če pišete bloge v angleškem jeziku, lahko preizkusite orodje Lumen5, v katerega vstavite povezavo URL do vašega bloga, nato pa aplikacija sama izbere najpomembnejše stavke in fotografije. Če pišete bloge v slovenskem jeziku, lahko za preproste videe uporabite kar PowerPoint.

Webinarje in posnetke iz dogodkov razrežite v krajše videe

Webinarji, daljši izobraževalni videi ali posnetki iz dogodkov predstavljajo odlično vsebino za vaše uporabnike, po drugi strani pa imajo kratko življenjsko dobo. Razmislite, kako lahko vsebino razrežete v krajše posnetke ali izjave in si s tem povečajte nabor video vsebin, ki jih lahko več krat prikažete vašim sledilcem.

Posnemite svoje stranke

Vsi vemo, kako pomembna so mnenja strank o vaših izdelkih – zakaj jih ne bi posneli? Če sta vaša edina izgovora čas in denar, imamo za vas dobro novico. Za snemanje vaših strank lahko uporabite Zoom aplikacijo, ki vam brezplačno omogoča, da posnamete pogovor z do 100 uporabniki in do 40 minut.

Če se odločite, da boste vaše stranke posneli, ne pozabite od njih pridobiti vseh potrebnih dovoljenj.

Posnemite podporo ali prodajo

Zaposleni v podpori ali prodaji velikokrat po telefonu ali z deljenjem ekrana vodijo stranke do rešitve problemov, ki jih imajo. Zakaj ne bi tega posneli?

Izdelajte GIF

Če snemate videe in jih želite ponovno uporabiti, lahko iz njih pripravite GIF-e. Le-ti so v internetni kulturi izredno priljubljeni, njihova izdelava pa ni težka. V aplikacijo GIPHY, ki ga trenutno lahko uporabljajo le Apple uporabniki, lahko naložite video, ga razrežete in poudarite najbolj zanimive kadre, dodate napise, prilagodite resolucijo in izvozite.

Podcast spremenite v video

Snemanje podcastov vam omogoča, da si znižate stroške, saj se z gosti lahko pogovarjate na daljavo. Ker pa se avdio vsebine na družbenih omrežjih ne predvajajo avtomatsko, priporočamo, da podcaste spremenite v videe. Za to lahko uporabite tudi aplikacijo Anchor Video, ki vam postopek olajša.

Vir: HubSpot.

Vas zanima več?

Preberite tudi: