[INTERVJU] Zvjezdana Novak (JYSK):  Slovenski kupec dobro ve, kaj si želi in ne pristaja na kompromise

922

Živimo v dobi, v kateri se praktično vse lahko prodaja na spletu, zato ni nič nenavadnega, da se je tja ‘preselila’ tudi kategorija pohištva. Kakšni so ključni izzivi pri prodaji pohištva na spletu in kako zahteven je slovenski kupec? Preverite v intervjuju.

Glede na največjo raziskavo spletnega nakupovanja Shopper’s Mind, na spletu redno nakupuje skoraj 40 % Slovencev, pravzaprav le 11 % slovenskih uporabnikov interneta ni še nikoli opravilo nakupa na spletu. Kategorija pohištva na spletu najhitreje raste, največji izzivi, ki jih pri prodaji pohištva na spletu pogosto omenjamo, so organizacija in stroški dostave, po drugi strani pa kupci še vedno radi nakupljeno preizkusijo v živo.

Zvjezdano Novak, vodjo marketinga in prodaje za Slovenijo, Hrvaško, Bosno in Hercegovino ter Srbijo smo se pogovarjali kako se z izzivi prodaje pohištva na spletu soočajo v skupini JYSK, kako hitro raste kategorija pohištva na spletu in kakšne so nakupne navade slovenskih spletnih kupcev.


JYSK_Zvjezdana Novak1Zadnja leta opažamo eksponentno rast spletne trgovine v Sloveniji. Kaj je razlog, da ste se tudi vi lotili spletne prodaje? S kakšnimi izzivi ste se spopadli?

Opažate normalen razvoj trga, ki je v skladu z globalnim trendom in za katerim Slovenija ne zaostaja. V skladu z našo strategijo ‘Customer First’, v kateri postavljamo kupca na prvo mesto, je logičen korak, da smo zagnali tudi spletno trgovino, saj so kupci od nas to pričakovali.

Prednosti spletne prodaje JYSK sta preprost postopek spletnih nakupov in možnost vračila izdelkov ne glede na kanal, na katerem je nakup opravljen. Vsekakor velja izpostaviti model ‘Click&Collect‘ kot odlično rešitev za današnji prezaseden urnik, ki ga imamo. ‘Click&Collect’ je storitev, ki omogoča, da kupec naroči želeni proizvod na spletu, nato pa ga prevzame v trgovini takrat, ko mu ustreza. Paket z želenim izdelkom kupca takoj po naročilu, zapakiran in pripravljen na prevzem, že čaka v naši trgovini.

Glede na podatke iz naše raziskave Shopper’s Mind, kategorija pohištva na spletu najhitreje raste? Beležite tudi vi rast in če da, kakšno?

Trg si je po krizi opomogel, vzdušje je bolj sproščeno in v skladu s tem tudi mi beležimo rast kategorije pohištva. Na splošno pa beležimo tudi 30 % rast prodaje preko digitalnih kanalov, v primerjavi s prejšnjim letom.

“Kategorija pohištva raste, na splošno beležimo 30 % rast prodaje preko digitalnih kanalov.”

Drugi del odgovora se skriva v ponudbi. Za razliko od takrat, ko se je pred 25-30 leti kupovalo klasično pohištvo za daljše obdobje uporabe, imamo danes v ponudbi dizajnersko privlačne in cenovno dostopne kose pohištva, ki jih lahko hitreje zamenjamo. Že z nakupom par kosov modernega pohištva in zanimive dekoracije popolnoma spremenimo atmosfero v prostoru in mu dodamo novo svežino.

Kakšne so po vašem mnenju nakupne navade potrošnikov v vaši kategoriji?

“Slovenski kupec dobro ve, kaj si želi in ne pristaja na kompromise.”

Slovenski kupec dobro ve, kaj si želi in ne pristaja na kompromise. Uživamo v delu z vami, od nas zahtevate, da smo še boljši in kakovostni pri opravljanju svojih storitev. V Sloveniji beležimo najvišji promet na posameznega kupca, v primerjavi z drugimi državami v regiji, kar je en od pokazateljev, da odlično opravljamo svoje delo in da naša ponudba odgovarja na zahteve kupcev.

Kaj so po vašem mnenju trenutno najbolj pereče teme/izzivi, s katerimi se soočajo spletni trgovci?

V vse hitrejšem tempu življenja je naša vloga ta, da maksimalno olajšamo in poenostavimo nakupni proces. Poudarek dajemo na ti. Multi cross channel strategiji, kar pomeni, da je naš glavni cilj, da kupec dobi enako kakovostno storitev, ne glede na to, kje oziroma na katerem kanalu se odloči za nakup. Možnosti je veliko – od spletnega nakupa ali nakupa v fizični trgovini, do dostave na dom ali prevzema v trgovini … Kupec mora le izbrati.

 

JYSK je mednarodna maloprodajna veriga, ki prodaja “vse za dom”. Od leta 1979, ko je ustanovitelj Lars Larsen odprl prvo trgovino na Danskem, ima skupina JYSK danes približno 2.500 trgovin v 50 državah po vsem svetu. Letni prihodek skupine znaša približno 3,36 milijarde (bilijonov) EUR. Rast je stabilna in nadzorovana. V podjetju je skoraj 22.000 zaposlenih.

Vas zanima več?

Preberite tudi: