Se zavedate priložnosti, ki vam jih odpira spletna prodaja pohištva?

564

Spletni nakupi pohištva in opreme za dom skokovito naraščajo in številni trgovci so znali v pravem trenutku izkoristiti ta trend. Tudi vi prodajate takšne izdelke? Ni še prepozno – v članku spoznajte, kako in kaj kupujejo potrošniki ter preberite nasvete strokovnjaka o tem, kaj bo v prihodnje odločajo o uspehu trgovcev v kategoriji pohištva.

15-odstotna rast na globalni ravni!

Vsi vemo, da segment spletne trgovine v zadnjih letih beleži eksponentno rast, vendar pa se ta razlikuje med posameznimi blagovnimi skupinami. Tako na eni strani obstajajo kategorije, v katerih je delež spletnih nakupov že relativno visok, na drugi strani pa so skupine izdelkov, ki predstavljajo še velik potencial za rast na spletu in s tem za (spletne) trgovce. Ena ključnih med temi je kategorija pohištva.

Priložnosti, ki jih odpira ta kategorija, lepo ponazarja naslednji podatek: letna rast prihodkov od spletne prodaje pohištva in opreme za dom po napovedih Statiste znaša 15 odstotkov. Do leta 2020 naj bi dosegli 220 milijard dolarjev.

Več v grafu:

Fizična trgovina sicer še vedno ostaja pomemben element pri nakupovanju pohištva, vendar vedno več kupcev zaupa tudi spletnim trgovcem. Podatki Statiste namreč kažejo, da 60 odstotkov potrošnikov na globalni ravni raje kupuje pohištvo in opremo za dom v fizični trgovini, kar tretjina pa jih je povedala, da te izdelke raje kupujejo na spletu.

Rast beležijo tudi trgovci sami. Lesnina, eden najvidnejših ponudnikov pohištva in dodatkov za dom v Sloveniji, ki od nedavno prodaja tudi preko spleta, v infografiki razkriva, da že več kot 15 odstotkov prodaje pohištva na svetu poteka preko spletnih kanalov. To je skoraj 5-krat več kot v letu 2004:

V infografiki pojasnjujejo tudi, katere so prednosti nakupovanja pohištva preko spleta, kot je na primer večja izbira kosov pohištva ter enostavno brskanje med izdelki in nakup kjerkoli in kadarkoli. Razkrivajo še, kakšni bodo trendi spletnega nakupovanja pohištva v prihodnosti.

» » Poglejte celotno infografiko

Tudi največja raziskava spletnega nakupovanja v Sloveniji Shopper’s Mind kaže, da vse več potrošnikov nakupuje tovrstne izdelke na spletu. Lani je 15 % kupcev na internetu nazadnje kupilo izdelek v kategoriji opreme za dom, kar je 18 odstotkov več kot v 2016. Še večjo rast je zabeležila kategorija pohištva – število spletnih nakupov teh izdelkov je glede na leto 2016 naraslo za dobrih 40 odstotkov!

Zakaj gre vedno več potrošnikov po pohištvo na splet?

Obstajajo 3 ključni razlogi:

1. priročnost

2. obseg ponudbe

3. rast zaupanja

Dejstvo je, da spletno nakupovanje potrošnikom prinaša velike prednosti z vidika priročnosti. To je še toliko bolj izrazito v primeru nakupovanja pohištva, ko lahko nove kose preprosto izberejo iz udobja domačega naslonjača ter se izognejo gneči v trgovini. Poleg tega znajo sodobni potrošniki na spletu poiskati vse informacije, pomembne za odločitev o nakupu, po katere so morali včasih v fizično trgovino. Potrebo po tem, da si pred nakupom v živo ogledajo želeni kos pohištva, zelo učinkovito rešuje 3D načrtovanje, ki kupcu omogoča izris prostora in vizualizacijo. To možnost ponuja že veliko spletnih trgovcev.

Splet prinaša tudi velike prednosti na področju obsega ponudbe. Medtem ko je lahko v salonih razstavljeno samo določeno število kosov pohištva, je lahko ponudba na spletu praktično neomejena, poleg tega je delovnik spletne trgovine za razliko od fizične 24 ur na dan.

Še en pomemben razlog je splošna rast zaupanja potrošnikov v nakupovanje na spletu. Omenjena raziskava Shopper’s Mind je pokazala, da v Sloveniji na spletu redno nakupuje že kar 6 od 10 uporabnikov interneta, le še 10 % jih ni nikoli opravilo spletnega nakupa.

Nasvet strokovnjaka: Skrivnost je hitra, osebna in celostna obdelava vsakega kupca!

Glede na to, da vse več trgovcev razume velik potencial spletne prodaje pohištva in sorodnih izdelkov, se poraja vprašanje, kaj bo v prihodnosti odločalo o uspehu teh trgovcev in jih razlikovalo v očeh kupcev. Za nasvete smo povprašali Klemna Geršaka, vodjo digitalnega marketinga pri Lesnini:

Kaj bo po vašem mnenju v prihodnje odločalo o uspehu spletnih trgovin v kategoriji pohištva? Kaj bo razlikovalo različne ponudnike?

“Predvsem priročnost, enostavnost in hitrost dostave. Najvišjo diferenciacijo pa bodo dosegli ponudniki, ki bodo ponudili dodatne storitve ali hitro, osebno in celostno obdelavo vsakega kupca. V Lesnini oziroma v skupini XXXLutz trenutno razvijamo več storitev, tako digitalnih rešitev kot tudi takih, ki bodo spremenile kupčevo izkušnjo v poslovalnici. Fokusiramo se na kupce, ki so v fazi raziskovanja. V tej fazi smo namreč že danes prvi na slovenskem trgu v naši kategoriji. V naši zadnji lastni študiji smo ugotovili, da smo večinoma prvi naslov, kamor se (bodoči) kupci obrnejo po nasvet, inspiracijo, ideje za stanovanje ali celo izris rešitve. Naši svetovalci dnevno izrišejo tudi do 100 izrisov kuhinj, dnevnih sob, spalnic in kopalnic. Kmalu bomo omogočili naročanje na različne svetovalne termine tudi prek spleta. Trenutno omogočamo to samo za svetovanje za izris kuhinj. Ker imamo največjo izbiro in razstavo kuhinj v Sloveniji, smo kupce kuhinj vedno nekoliko drugače obravnavali. Med drugim je za naše stranke v Lesnini Ljubljana Brdo že skoraj 5 let poseben prostor za virtualni 3D sprehod po pravkar izrisani bodoči kuhinji.”

Vas zanima več?

Preberite tudi: