
Ko zadiši po pomladi! Takrat je vse lepše, kajne?
Na Ceneje.si vsako pomlad opažamo dvig povpraševanja v kategoriji »Dom in vrt«. Takrat vremensko ugodnejši pogoji potrošnike spodbudijo k obnovitvenim delom, ki pripomorejo k temu, da se v domačem okolju počutijo še bolje.
Povečano zanimanje za priborom za barvanje
Daljši in predvsem toplejši dnevi so povod, da se potrošniki za beljenje odločijo v spomladanskem času. Na Ceneje.si smo lansko leto zaznali porast povpraševanja po priborih za pleskanje v prvi četrtini leta. Trend kaže, da je povpraševanje iz leta v leto večje, saj beležimo konstantno rast. Lani smo poleg spomladanskega porasta opazili še en val konec poletja oz. na začetku jeseni, ko so potrošniki lovili še zadnje tople dni.
Trenutno lahko vidimo, da se nahajamo tudi v najvišjem vrhu povpraševanje po čopičih za pleskanje, ki traja vse od februarja do maja. V letu 2020 je v mesecu aprilu povpraševanje po čopičih za več kot dvakrat preseglo letno povprečje povpraševanja. Podoben spomladanski trend se kaže tudi v prihodnosti.
tudi vi. Spletni kupci namreč stalno iščejo nove kanale in ugodne ponudbe na spletu. Ravno to jim omogočamo na Ceneje.si – pri nas prihranijo čas iskanja želenega izdelka ter z izbiro najugodnejše ponudbe tudi svoj denar.
Urejanje vrta in okolice
Po renovaciji doma se spletni kupci usmerijo k urejanju zunanje okolice. Daljše dneve izkoristijo za delo na prostem; za obrezovanje, košnjo, sajenje in drugo. V preteklem letu so Slovenci najpogosteje povpraševali po kosilnicah in vrtnih žagah.
Ob pregledu najbolj priljubljenih kategorij različnih blagovnih segmentov smo opazili, da se interes potrošnikov za kosilnice izrazito stopnjuje od marca pa vse do meseca maja, ko krivulja doseže vrhunec. Graf povpraševanja kaže na podobnosti med letoma 2020 in 2021, z izjemo večjega poskoka povpraševanja v spomladanskem obdobju leta 2021.
V primerjavi z enakim obdobjem v letu 2020 pa smo lani zaznali tudi povečano zanimanje za krožne in zajeralne vrtne žage. Gibanje povpraševanja v prvi četrtini preteklega leta je opazno večje kot v enakem obdobju v letu 2020.
Poskrbite za vidnost svojih izdelkov na . Priskrbite si ključne informacije o vaših izdelkih in se tako hitro odzovite na spremembe nakupnega vedenja.
Najboljše je vedno na koncu
Po napornem delu doma in v njegovi okolici se vedno prileže več kot zaslužen počitek. Potrošniki so s povpraševanjem pokazali, da potrebujejo vrtno pohištvo, kjer si lahko odpočijejo in uživajo prosti čas. Nekateri so domačo oazo želeli še popestriti, in sicer z nakupom bazena, kjer lahko uživajo tudi takrat, ko niso na dopustu.
V preteklem letu smo opazili skorajda konstantno povpraševanje po vrtnih garniturah vse od marca pa do konca poletja. Pri zanimanju za bazene pa je moč opaziti velik porast med mesecem majem in avgustom, ko so spletni kupci iskali načine za ohladitev v času poletnih vročinskih valov.
Prikaz gibanja povpraševanja po dotičnih izdelkih lahko izkoristite v svoj prid. Ujemite prava obdobja, ko je povpraševanje najvišje, ter tako pravočasno poskrbite za vidnost in izpostavljenost svojih izdelkov na Ceneje.si.