Prvi april oz. dan norcev je odlična priložnost za inovativne marketing kampanje. Ste za, da letos poskusite z nečim drugačnim?

Z dobro načrtovano prvoaprilsko šalo lahko pokažete zabavno plat blagovne znamke, obenem pa povečate engagement z vašimi kupci. Ker tovrstne šale hitro postanejo viralne, bodite previdni, da je vaša ideja razdelana, vsebina pa pozitivna. Kaj hitro se namreč lahko zgodi, da pride tudi do negativne publicitete. To se je leta 2016 pripetilo Googlu, se pa tudi sicer nekatera podjetja načrtno izogibajo tovrstnim potegavščinam, saj si želijo preprečiti negativno poročanje in hitro širjenje napačnih informacij.

V zadnjih letih smo opazili mnogo bolj ali manj zabavnih kampanj. Nekatere so dosegle res izjemen odziv, blagovne znamke pa so z njimi naredile močan vtis na spletu in povečale svojo prepoznavnost.

Na Ceneje.si smo izbrali TOP 5 hudomušnih prvoaprilskih marketing kampanj, ki so se pojavile v zadnjem obdobju. Upamo, da z izborom nasmejimo tudi vas.

1. BMW – LUNARNA BARVA

Blagovna znamka BMW vedno znova išče nove rešitve in presega mejnike s področja avtomobilizma. Ker so zavezani k raziskovanju in ustvarjanju novih tehnologij, za električna vozila že ponujajo solarno in digitalno rešitev polnjenja. S prvoaprilsko šalo pa so naredili še korak dlje. Leta 2019 so namreč naznanili, da so ustvarili lunarno barvo. Le-ta naj bi namreč vsebovala revolucionarno tehnologijo, ki ponoči pasivno napolni električno vozilo.

Kampanja je pritegnila pozornost potrošnikov in povečala zanimanje za električna vozila. V sporočilu za javnost so zapisali, da dokler kupci čakajo na to revolucionarno barvo, lahko poskusijo solarno polnjenje, ki pa ga BMW že ima v ponudbi.

2. VIRGIN ATLANTIC – PTICA ALI LETALO?

Leta 2017 je s šalo navdušila tudi letalska družba Virgin Atlantic. Potegavščini se je takrat pridružil tudi sam predsednik družbe g. Richard Branson. Na spletni strani so objavili članek s promocijskim videom, v katerem so razkrili izjemno novost v letalstvu. Zapisali so, da so prvi, ki so izumili letalo s premikajočimi se krili.

Ker je novost komuniciral sam predsednik, je novica pridobila na kredibilnosti. V videu je razkril svoje navdušenje nad pticam in pojasnil, kako so prišli do ideje s premikajočimi krili. Vse skupaj so podprli z grafi, tehničnimi detajli in mnenji strokovnjakov. Video je v zelo kratkem času dosegel 203k ogledov na YouTube.

3. GOOGLE WIND

Nizozemska je ena izmed bolj prijetnih in prijaznih dežel za bivanje. Njen največji minus pa je ta, da tam dežuje 145 dni na leto. Google je leta 2017 izkoristil ta podatek za prvoaprilsko šalo in predstavil Google Wind.

Google Wind naj bi prepoznal in analiziral gibanje oblakov, nato pa aktiviral vseh 1170 mlinov na veter po vsej državi, ki bi pregnali slabo vreme. Sliši se dobro, kajne?

4. LEGO – POIŠČI KOCKO

Vsi ljubitelji Lego kock zagotovo veste, kako hitro se majhne kocke izgubijo. Na to je pomislil tudi Lego in napovedal lansiranje aplikacije »Poišči kocko«.

Aplikacija bi po njihovih napovedih omogočala, da uporabnik lahko označi kakšno kocko išče. Filtriral bi jo lahko po obliki in barvi, nato pa s pomočjo telefona oz. app-a kocko tudi našel. Ljudje so se zelo pozitivno odzvali na idejo in spodbudili Lego, da prav zares začne razmišljati o podobni aplikaciji.

5. HONDA – SELFIE EDITION

Vse od leta 1948, ko se je Honda pojavila na trgu, le-ta velja za inovativno in zanesljivo znamko. Ker podjetje skuša zagotavljati le najboljšo izkušnjo, so 1. april izkoristili za napoved nove, bolj moderne funkcije.

Ker so bili selfiji v letu 2016 skoraj edina stvar, o čemer je razmišljala mladina, so predstavili Hondo HR-V Selfie Edition. Ciljno skupino so prepričali, da so novemu modelu Honde dodali posebno selfi tehnologijo, ki lahko slika iz desetih različnih kotov. Tako naj bi novi lastniki avtomobila dobili svoj najboljši selfi. A pazite – samo takrat, ko je avto parkiran. S tem so hkrati opozorili tudi na to, da naj se vozniki med vožnjo ne slikajo. Vse, ki jih je novica pritegnila, je povezava vodila do predstavitve nove Honde HR-V. Brez selfi kamer, seveda.

Po obdobju lockdowna in epidemije ter v negotovih časih, v katerih smo se v zadnjem obdobju znašli, lahko prvoaprilsko kampanjo izkoristite za povečanje prisotnosti blagovne znamke na spletu in grajenje odnosa s kupci. Morda jim tako popestrite dan in pustite nasmešek na obrazu.

Kakšno kampanjo načrtujete letos? Sporočite nam, morda v naslednjem članku izpostavimo prav vas. Na Ceneje.si smo ustvarili … PREDSTAVITEV NAŠE KAMPANJE!

5 idej za inovativno prvoaprilsko kampanjo

 Izkoristite to enkratno letno priložnost in nagovorite svoje kupce. Predlagamo vam, da:

  • ustvarite lažen/zanimiv/nenavaden produkt ali storitev, ki ga/jo predstavite v videu;
  • ponudite popust, ki se zdi predober, da bi bil resničen (takšen popust bo takoj pritegnil pozornost, a kljub temu, da ne bo resničen, kupcem vseeno ponudite nekaj v zameno);
  • objavite lažno najavo;
  • presenetite kupce (npr. popust ob checkout-u, brezplačno darilo);
  • »fool day – no fool« (izkoristite dan in povejte resnico, kot npr. BMW, ko je leta 2015 objavil, da podarijo nov BMW osebi, ki prva pride v njihov salon – izkazalo se je, da ni bila šala);
  • pripravite e-mail kampanjo (bodite drugačni, navdušite z naslovom in uporabite humor).

Ne zapravite dobre prvoaprilske priložnosti in se prepustite zabavnim vsebinam. Smeh je najboljše zdravilo. Držimo pesti, da vas bo navdušila tudi prodaja oziroma rezultat vaše marketing kampanje.