Domov Oznake Analiza

Oznaka: analiza

Google Analytics 4: Kaj je novega?

Google Analytics 4 predstavlja nov pristop k spletni analitiki. Prinaša nove izzive, predvsem za marketing ali lastnike spletnih trgovin, ki so bili navajeni delati...

2-odstotna rast v Q4 omilila letni upad spletne prodaje na Češkem

V zadnjem četrtletju se je spletno poslovanje zaradi božičnih nakupov ponovno povečalo za 2 %, leto pa se je v primerjavi z lanskim letom...

Kaj potrebuje vaš prvošolček?

Ljubljana, 24. 8. 2023 - Prvošolcem in njihovim staršem predstavlja vstop v šolo posebej pomemben mejnik. Opremiti otroka, ki se prvič podaja na šolsko...

Ste pripravljeni na presenečenje? Odkrijte, kako so se e-kupci spremenili v...

Zadnjih nekaj let smo priča nenehnim spremembam. Svetovni trg se spreminja in z njimi tudi kupci. Posledično so se potrošniške navade dramatično spremenile.  Pričakovati je...

Pomlad nas je spravila v pogon – kaj trenutno iščejo Slovenci?

V zadnjih 30-ih dneh na skoraj vseh platformah za spletno nakupovanje skupine Heureka (med katere spada tudi Ceneje.si) opažamo izrazit trend povečanega povpraševanja po...

Katera oblačila iščejo spletni kupci v prvih dneh leta?

Sezona zimskih aktivnosti in nizkih temperatur je tu in ponavadi si potrošniki v tem trenutku že pospešeno ogledujejo ustrezne izdelke oblačil in obutve tudi...

Kako učinkovit je SMS marketing? Poglejmo si številke!

Verjetno ste za Črni petek opazili nemalo oglasov, od plakatov, TV reklam, radio oglasov, do številnih e-mailov ter SMS promocij. Vsak način marketinga ima svoje...

Od spleta do trgovine: Na percepcijo mesta nakupa pozitivno vpliva tudi...

Je spletno trgovanje lahko enako varno kot neposredno? Eksplozivna rast digitalnega poslovanja lahko pomeni, da smo temu bližje kot kdaj koli prej. V Srednji...

Spletni kupci se vračajo k tradicionalno priljubljenim izdelkom!

Po opaznih spremembah nakupnega vedenja v začetku vojne v Ukrajini in občutnih povečanjih cen goriv in energentov, novi podatki o spletnem povpraševanju analiziranih držav...

Nakupno vedenje in (spletna) trgovina: reakcije “preudarnega” potrošnika – 2. del

V zadnji recesiji so se potrošniki odzvali v nekaj mesecih in dojeli novo realnost tudi tako, da so korenito spremenili taktike nakupovanja. Postali so...