Podatki kažejo, da se je Black Friday nakupovanje že začelo!

Približuje se praznik ugodnih ponudb – Black Friday oz. črni petek s katerim se uradno začne obdobje predbožične nakupovalne mrzlice. Spletni trgovci ste v preteklih letih potrošnike že tako navadili na Black Friday dnevne ali tedenske popuste, da nekateri tudi po več tednov odlašajo z nakupi, zato da bi ujeli čim ugodnejše cene izbranih izdelkov. A letos smo s pregledom podatkov na Ceneje.si opazili nekaj zanimivih trendov že precej pred Black Friday-em. 

Primerjali smo podatke o povpraševanju v obdobju lanskega Black Friday-ja in trenutnih trendov povpraševanja. Opaziti je mogoče, da se izdelki v tradicionalno popularnih kategorijah, ki jih potrošniki običajno iščejo v času Black Friday akcij – iščejo že sedaj! Trend spletnega nakupovanja letos nakazuje zgodnje nakupe potrošnikov, saj se zaradi inflacije in negotovih ekonomskih razmer želijo zagotoviti ugodno ceno izdelkov, ki jih nameravajo oz. jih želijo kupiti.

Morda se boste po pregledu gibanja povpraševanja spletnih kupcev lažje odločili, kateri blagovni segment boste letos izpostavili na Black Friday in katere izdelke z največjo prodajno priložnostjo boste ponudili potrošnikom na platformi z izjemno konverzijo – Ceneje.si?

V kolikor vas zanimajo možnosti pravočasne izpostavitve in oglaševanja – kontaktirajte prodaja@ceneje.si.

V skoraj vseh kategorijah lahko že opazimo rast povpraševanja, pogojenega s približajočim Black Friday-em. Tako je nakupni interes konec minulega tedna v primerjavi s tednom poprej v kategoriji igralnih konzol zrasel za neverjetnih 106 %. Velik skok v povpraševanju smo zaznali tudi pri izdelkih božično-novoletne dekoracije, saj se je nakupni interes po božičnih drevesih povečal za 61 %, po božični razsvetljavi pa za 67 %. Povpraševanje po zimskih pnevmatikah je poskočilo za 56 %, za enak delež pa se je povečalo tudi iskanje Playstation igric.

 

Potrošniki že iščejo dražje izdelke trajnih dobrin

Kot vsako leto se bodo tudi letos potrošniki v času Black Friday akcij odločali za nakupe trajnih dobrin. To je razvidno tudi iz skoka povpraševanja v kategoriji LED, LCD in OLED televizorjev, kjer je interes spletnih kupcev kar za 54 % višji kot pred tednom dni. Z 50-odstotnim povečanjem jim sledijo tudi hladilniki in zamrzovalniki. 27 % več potrošniških povpraševanj pa je pripadlo tudi pralnim strojem.

Pri mobilnih telefonih, v kategorija, ki preko leta kraljuje pri povpraševanjih slovenskih spletnih kupcev, trenutno zaznavamo 21-odstotno rast, pri pametnih urah je ta % 16-odstoten in 9-odstoten v kategoriji slušalk.

Spletni kupci so v nizkem štartu, zato si drznite biti inovativni in velikodušni s svojo ponudbo, naj si vaše izdelke ogledajo v trenutko, ko si jih želijo – to je – sedaj! Za več informacij glede izpostavitve vaših izdelkov na Ceneje.si se obrnite na podpora@ceneje.si – z veseljem vam bomo pomagali izkoristiti obdobje pred, med in po Black Friday-ju v vaš prid!