[GO DIGITAL] Tina Radojkovič: Digitalna realnost in marketinške rešitve

Na portalu Shopper’s Mind – sMind smo pred kratkim objavili reportažo s predavanj Go Digital, ki jih organizira Gospodarska zbornica Slovenije. V prejšnjem članku smo opisali 5 napotkov mag. Darka Dujiča, kako se spoprijeti z digitalno transformacijo, tokrat pa pišemo o marketinških rešitvah za današnjo digitalno realnost.

Digitalna realnost v svetu in pri nas

Tina Radojkovič (Account Manager, Google Marketing Solutions za mala in srednje velika podjetja) je predavala na temo digitalne realnosti in uvodoma poudarila, da so prodajo v 90-ih letih definirali telefonski klici in televizija, danes pa kraljujejo video vsebine, všečki in tviti.

go-digital-digitalna-realnost-slovenia

Predavateljica je razkrila nekaj zanimivih statistik o digitalni realnosti v Sloveniji po zadnjih podatkih raziskave Consumer Barometer:

  • 75 % populacije ima dostop do spleta
  • 64 % populacije dnevno uporablja splet
  • 63 % populacije uporablja pametni telefon (ta podatek nas uvršča blizu Nemčije – 68 %)
  • 27 % nakupuje na spletu
  • 18 % uporablja 3 zaslone (povprečje je 2,4 naprave na uporabnika)

V naši raziskavi Shopper’s Mind smo šli še korak dlje in preverili pogostost nakupovanja na spletu:

27-2-2017-KB-SI-Spletni-kupci-696

Prednosti digitalnega sveta in marketinške rešitve

Spletna prisotnost v pravem trenutku je ključna! Uporabniki dostopajo do informacij preko različnih naprav in kanalov, kar prinaša številne priložnosti za oglaševalce. Personalizirani algoritmi, ki upoštevajo ponavljajoče vzorce obnašanja digitalnim oglaševalcem omogočajo, da:

  • ciljajo specifične demografske skupine
  • zmanjšajo strošek oglaševanja
  • analizirajo in optimizirajo učinkovitost oglaševalskih akcij
  • stopijo v kontakt z uporabniki

V naslednjem delu predavanja je Tina Radojkovič predstavila nekatere Googlove marketinške rešitve, ki omogočajo vse našteto. Med njimi so na primer:

Google AdWords

Storitev, ki ponudniku omogoča, da ga stranke opazijo natančno takrat, ko v Googlu iščejo njegove izdelke ali storitve, plača pa le v primeru, ko stranka dejansko klikne na oglas. Ponuja možnosti lokalnega ali globalnega oglaševanja ter uporabnikom omogoča, da dosežejo prave ljudi ob pravem času, pritegnejo nove obiskovalce spletnega mesta ter s tem povečajo prodajo.

Google Analytics

Orodje za analize, ki omogoča merjenje konverzij in prodaje ter vpogled v to, kako obiskovalci uporabljajo posamezno spletno mesto. Uporabnikom pomaga razumeti, kateri deli spletnega mesta so najbolj uspešni, ter na ta način daje informacije, kako izboljšati uporabniško izkušnjo. Orodje omogoča tudi analize družbenih omrežij.

Google My Business

Brezplačno orodje za upravljanje podobe in informacij podjetja v iskalniku Google in Google Maps. Če podjetje ponuja izdelke ali storitve na določeni lokaciji, to orodje omogoča, da ga najdejo potencialne stranke, ki se v tistem trenutku nahajajo v bližini.

Vas zanima več?

Preberite tudi: