[#STL2018] Printink.si: “Brez srčne in kvalitetne ekipe sodelavcev ne gre.”

721

14. novembra se je na konferenci Ecommerce Day 2018 zaključilo največje regijsko ecommerce tekmovanje Spletni trgovec leta 2018. Spletna trgovina printink.si je prejemnik letošnje nagrade strokovne komisije, Committee Award, poleg tega pa tudi nagrade v svoji kategoriji, Category Award, Books, School & Office. Kaj je ključ do uspeha, si preberite v intervjuju z Matejem Serušnikom, iz marketinga podjetja printink.si.

Spletni trgovec leta 2018, Ecommerce Day 2018
Kaj je bilo po vašem mnenju ključno za vašo zmago na izboru Spletni trgovec leta 2018? 

Kontinuirano, trdo in kvalitetno delo, predvsem pa korekten in pošten odnos do naših kupcev. Brez srčne in kvalitetne ekipe sodelavcev, fleksibilnosti pri naročanju, reševanju težav, dobrih cen, poprodajne podpore, “fair-play-a”, ne gre.

Kakšna je vaša vizija razvoja vaše spletne trgovine za leto 2020?

Veliko bo odvisno od tega, v katero smer bo šel globalni razvoj samega e-commerce-a. V načrtu imamo kar nekaj projektov, s poudarkom na uporabniški izkušnji in pa na avtomatiki določenih segmentov spletne platforme, ki bodo olajšali in optimizirali delo za spletne urednike.

Kakšni so največji izzivi spletne prodaje v kategoriji ‘pisarna, šola in knjige’?

Največji izziv predstavlja vedno več konkurence na trgu potrošnega materiala za pisarne. Zaradi tega je potrebno vseskozi iskati načine, kako našim kupcem zagotoviti najboljšo možno izkušnjo, tako v nakupnem kot tudi ponakupnem procesu. Nenehno je potrebno razvijati spletni nastop, vlagati v optimizacijo dela in prodajnih procesov. Vseskozi se trudimo biti inovativni in kreativni, saj spletna prodaja ne poteka samo na URL naslovu, veliko se dogaja tudi v ozadju, od marketinških akcij, oglaševanja, podpore, reševanja reklamacij ipd..

Spletni trgovec leta 2018, Ecommerce Day 2018
Kateri so po vašem mnenju 3 ključni trendi, ki bodo zaznamovali razvoj ecommerce področja v prihodnjih 5 letih?

V prvi vrsti predvsem sočasne spremembe pri razvoju enostavnejših načinov plačil in s tem povezanim “prijaznim” mobilnim nakupovanjem. Če govorimo na splošno o ecommerce področju, smo mnenja, da bo potrebno v prihodnje veliko vlagati v samo personalizacijo ponudbe, ne glede na kategorijo in naravo izdelkov v spletni trgovini. Kar pa se tiče t.i. “mainstream” ponudbe pa menimo, da bo v prihodnosti vedno več ustvarjanja trendov, “potreb” in promocije samih izdelkov potekalo v sodelovanju z influencerji preko različnih kanalov – spet, odvisno od narave izdelkov.

V prihodnje bo potrebno veliko vlagati v samo personalizacijo ponudbe, ne glede na kategorijo in naravo izdelkov v spletni trgovini.

Spletni trgovec leta 2018, Ecommerce Day 2018
Kakšen je pomen ecommerce področja v Sloveniji?

E-commerce v Sloveniji je v nenehnem razvoju in dobro je, da je na trgu zdrava konkurenca, ki nas žene, da smo še boljši, se nenehno razvijamo. Tudi zaradi dogodkov, kot je Shopper’s Mind Ecommerce Day, ki nas motivira, da še z večjo vnemo stremimo k svojim ciljem, nenehno prilagajamo in izboljšujemo svoje storitve in spletni nastop.

Vas zanima več?