VRHUNSKA ZNANJA NA DOSEGU ROKE:

S prijavo na novičke boste prejeli tudi znanje strokovnjakov z največjega ecommerce dogodka, Ecommerce Day 2018, ki je bil 14. novembra v Ljubljani.
14. novembra se je v Ljubljani zaključila največja regijska konferenca o spletnem nakupovanju, Ecommerce Day 2018, ki jo organizira Shopper’s Mind Slovenija. Več kot 20 vrhunskih strokovnjakov je delilo svoja znanja in predstavilo najnovejše ecommerce trende in priložnosti, ki jih ponuja prihodnost.

V zahvalo vsem, ki ste se odločili prijaviti na naše novičke, pošiljamo tudi predstavitve z dogodka za katere imamo dovoljenje za objavo. Izpolnite obrazec in prejeli boste povezavo za prenos vrhunskih znanj.

• Ludek Drnec (DHL Express): How to succeed in the world of international e-commerce?
• Miša Živić in Nina Rogač (LeanPay & iSTYLE): How a payment solution impacted Apple phone sales
• Luka Gabrovšek (Mastercard): Okrogla miza: Spletno plačevanje – vizija in praksa
• Ajda Regali Knez in Santiago Soria (DS Smith): Redefining packaging solutions
• Aleksander Majhen in Tadej Bokan (Pošta Slovenije): Dostava v 2019: Kako preseči pričakovanja kupcev
• Miroslav Varga (Escape): IA via AI (Internet advertising via artificial intelligence)
• Elvis Kenik in Alen Rogan (Niceshops): Mednarodna spletna prodaja v praksi
• Dejan Krivec (Funky): 7 praktičnih nasvetov za 50 % boljšo konverzijo
• Matej Fugina (Perunika): Sistem prednaročil (backorder) kot poslovni model
• Aleksander Kotnik (Mehanizacija Miler): Najbolj nepričakovani izdelki kupljeni na spletu
• Tomaž Štucin (SqualoMail): 5 pristopov k email avtomatizaciji za višanje prodaje
• Jure Knehtl (Vigoshop): Kako s pomočjo digitala prodreti na tuje trge?
• Roman Krušič (Spletna postaja): Optimizirajte predstavitev izdelka v spletni trgovini skozi 5 ključnih točk
• Maja Škorić (Odvetniška družba MMI): DPO – ga moramo imeti in koga imenovati?
• Jelena Rašula (Shopper’s Mind Slovenija & Ceneje): Predstavitev metodologije tekmovanja Spletni trgovec leta

Ne zamudite aktualnih ecommerce novičk! Spremljajte nas tudi na Facebooku in Linkedinu.

KAJ JE SHOPPER’S MIND – sMind?

Shopper’s Mind – sMind je iniciativa za promocijo in razvoj znanja na področju spletnega nakupovanja. Omogoča vpogled v trende in dinamiko dejavnosti ter v ozadje vedenja sodobnih potrošnikov.

KDO SO BRALCI SHOPPER’S MIND NOVIČK?

Shopper’s Mind je namenjen trgovcem v tradicionalnih in spletnih kanalih, upraviteljem znamk ter vsem ponudnikom podpornih storitev, ki bodo s pomočjo relevantnih informacij, idej, dobrih praks in analiz izboljšali svojo konkurenčnost ter ustrezno sledili trendom in razvojnim premikom v svoji dejavnosti v naslednjem desetletju.

KAKO POGOSTO LAHKO PRIČAKUJETE NOVIČKE?

Novičke pošiljamo 1x tedensko, praviloma ob sredah, v kakšnih izjemnih primerih pa pogosteje. Da bi varno prispele v vaš nabiralnik, nas dodajte med kontakte: partnerji@smind.si.

NAJNOVEJŠE VSEBINE