Ecommerce Day 2018 – Utrinki v besedi in sliki

2213

V sredo, 14. novembra 2018, se je v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons zaključila največja regijska konferenca o spletnem nakupovanju, Ecommerce Day 2018, ki jo organizira Shopper’s Mind Slovenija. 21 vrhunskih mednarodnih predavateljev je predstavilo najnovejše trende s področja spletnega nakupovanja in priložnosti, ki nas čakajo v prihodnosti. Konferenca se je zaključila s slavnostno podelitvijo nagrad Spletni trgovec leta 2018.

Največji ecommerce dogodek v regiji

Odgovore na vprašanja, kaj bo ključno za razvoj poslovanja na spletu v prihajajočem letu, je ponudila konferenca Ecommerce Day 2018. Jaroslav Snajdr (The Boston Consulting Group) je razkril, kakšna je naslednja stopnja razvoja ecommerce-a v CEE regiji, Ludek Drnec (DHL Express) pa je govoril o tem, kako uspeti na mednarodnih trgih.

Kaspars Drikis (RTB House) nam je zaupal, kako z umetno inteligenco izboljšati marketinške rezultate, Miša Živić (LeanPay) je skupaj z Nino Rogač (iStyle) razkril, kako je plačilna rešitev izboljšala prodajo Applovih telefonov, Soria Santiago (DS Smith) je skupaj z Ajdo Regali Knez (DS Smith) predstavil inovacijo na področju ecommerce embalaže, Miroslav Varga (Escape) pa je predaval o oglaševanju na spletu s pomočjo umetne inteligence.

Luka Gabrovšek (Mastercard), Dino Ivan Tot (1nadan, Kuponko) in Borut Markelj (ehrana) so na okrogli mizi razmišljali o viziji in praksi spletnega plačevanja. Tadej Bokan (Pošta Slovenije) je predstavil, kako preseči pričakovanja kupcev na področju dostave v 2019.

Sledil je sklop predstavitev spletnih trgovcev – Elvis Kenik in Alen Rogan (Niceshops) sta se posvetila predstavitvi mednarodne spletne prodaje v praksi, Dejan Krivec (Funky) je razkril 7 praktičnih nasvetov za 50 % boljšo konverzijo, Matej Fugina (Perunika) je pokazal, kako v praksi deluje sistem prednaročil (backorder) kot poslovni model, Aleksander Kotnik (Mehanizacija Miler) pa je z udeleženci delil, kateri so najbolj nepričakovani izdelki kupljeni na spletu.

Nato so oder zavzeli 3 strokovnjaki s področja digitalnega marketinga in optimizacije prodaje. Tomaž Štucin (SqualoMail) je povedal 5 pristopov k email avtomatizaciji za višanje prodaje, Jure Knehtl (Vigoshop) je udeležencem odgovoril na vprašanje, kako s pomočjo digitala prodreti na tuje trge, Roman Krušič (Spletna postaja) pa je vsem razkril, kako optimizirati predstavitev izdelka v spletni trgovini skozi 5 ključnih točk.

Zadnje predavanje je bilo pravne narave – Maja Škorić (Odvetniška družba MMI) je občinstvu predstavila vlogo DPO in poiskala odgovor na vprašanji, ali ga moramo imeti in koga imenovati.

Dogodek je bil letos podprt tudi s strani IAB Slovenija in podeljena mu je bila DIMAQ akreditacija.

Foto utrinki s konference Ecommerce Day 2018 (14. november)