[#STL2018] Kmetijskaoprema.si: “Naše delo je pregledno, pošteno in osnovano na zaupanju”

739

14. novembra se je na konferenci Ecommerce Day 2018 zaključilo največje regijsko ecommerce tekmovanje Spletni trgovec leta 2018.

Spletna trgovina kmetijskaoprema.si je osvojila nagrado v kategoriji specializiranih trgovin (Category Award Specialised Store). Več o tem, kaj je bilo ključno za zmago, kakšna je vizija podjetja in kako se ecommerce področje razvija v Sloveniji, si preberite v intervjuju z Aleksandrom Kotnikom iz podjetja Mehanizacija Miler d.o.o.

Spletni trgovec leta 2018, Ecommerce Day 2018
Kaj je bilo po vašem mnenju ključno za vašo zmago na izboru Spletni trgovec leta 2018? Kaj vas razlikuje od konkurence?

Naše delo kar se tiče osnovne politike poslovanja – ne zgolj na spletu – je s tremi besedami pregledno, pošteno in osnovano na zaupanju. To smo samo prenesli na splet in skušali nadgraditi z zaupanjem v spletno poslovanje z nami. Naša osnovna prednost pa je bila postavitev same trgovine, ki je enostavna, pregledna in funkcionalna, s pestrim naborom artiklov, da lahko vsak kupec najde zase pravo stvar in da v osnovi nudi prijetno izkušnjo nakupa.

Spletni trgovec leta 2018, Ecommerce Day 2018
Kakšna je vizija razvoja vaše spletne trgovine za leto 2020?

Kar že zdaj vemo je, da se ta razvoj nikoli ne bo končal, niti leta 2020. Z izkušnjami, ki jih pridobivamo vemo, da smo na pravi poti, če naš uporabnik spletni nakup v naši trgovini oceni kot odlično uporabniško izkušnjo. Za nas kot spletnega prodajalca, pa bomo še več skušali narediti na področju avtomatizacije procesa, ne samo nakupa, ampak tudi distribucije in pakiranja. Naša naloga bo tudi prepoznavnost spletne trgovine pripeljati do točke, ko bo uporabnik najprej rešitev za svojo potrebo – poiskal pri nas.

“Kar že zdaj vemo je, da se ta razvoj nikoli ne bo končal, niti leta 2020.”

Kakšni so največji izzivi spletne prodaje v kategoriji, v kateri prodajate izdelke?

Med največje izzive naše spletne prodaje gotovo sodi to, da segment starejše populacije kmetovalcev, ki so pri nakupu kmetijske opreme najbolj dejavni, ne uporablja spretnih omrežij prav pogosto. Starejša populacija tako ne more koristi vseh naših uslug in ni vedno seznanjena z našo ponudbo, zato je velik izziv za našo organizacijo ta, da predstavimo spletno prodajo kot hitro alternativo tudi starejšim. Med drugimi izzivi s katerimi se soočamo je tudi to, da se trudimo vestno ločevati med različnimi prodajnimi programi (npr., vrtni program, kmetijski program, ipd.) ter tako na način ločevanja ponudbe pri kupcih vzdržujemo percepcijo raznolikosti ponudbe. Velik izziv pa je tudi ohranjanje konsistentnosti ponudbe ter priskrbeti našim kupcem najboljše izdelke, ki jim bodo cenovno dostopni ob enem pa bodo zadovoljili njihove potrebe.

Ecommerce Day 2018
Kateri so po vašem mnenju 3 ključni trendi, ki bodo zaznamovali razvoj ecommerce področja v prihodnjih 5 letih?

Zelo zanimiv trend je gotovo Amazonov poskus avtomatizacije dostave s pomočjo dronov. Kljub temu, da začetni poskusi niso bili preveč obetavni pa so v zadnjem letu na področju narejeni pomembni premiki naprej. Drug zanimiv trend je ta, da generacija milenijcev najraje kupuje na spletu, zato se trenutno razvijajo poslovni modeli, ki ustrezajo prav njim. Npr. tukaj je zanimiv prav trend uporabe tehnologije augmentirane resničnosti (s kamero lahko npr. iz spletne trgovine preneseš pohištvo v stanovanje). Zraven pa spada tudi trend optimizacije iskalnikov s pomočjo govora, kupec bo telefonu povedal kaj želi, raje kot da bi besedilo tipkal. Zanimivo pa je tudi, da nakupovanje preko telefona v zadnjem času močno prekaša nakupovanje z namiznimi in prenosnimi računalniki. Trendi kažejo na to, da je že v tem trenutku uporaba telefone za plačevanje spletnih storitev okrog 70% zato bo potrebno prilagoditi okolje in ponuditi možnosti plačila kot so PayPal ina Apple Pay.

Spletni trgovec leta 2018, Ecommerce Day 2018
Kakšen je pomen ecommerce področja v Sloveniji?

Ecommerce v Sloveniji šele išče svoje mesto in je v fazi razvoja. Rezerv na tem področju je nedvomno še obilo. Nesporno dejstvo pa je, da je prisoten in vedno bolj pomemben na vse več korakih v vsakdanjem življenju in še toliko bolj pri naših nakupovalnih navadah. Spreminja navade in predstavlja izziv za vse, ki bodo sledili. Mi pa si želimo biti tudi med tistimi, ki bodo ta tempo narekovali.

Vas zanima več?