[#STL2018] Hajdi.si: “Če želiš v današnji sodobni ekonomiji uspešno poslovati, je prodaja preko spleta ključnega pomena”

1091

14. novembra se je na konferenci Ecommerce Day 2018 zaključilo največje regijsko ecommerce tekmovanje Spletni trgovec leta 2018.

Spletna trgovina hajdi.si je osvojila glavno nagrado med manjšimi spletnimi trgovci, Web Challenger Award, poleg tega pa tudi nagrado v svoji kategoriji, Category Award, Kids & Family. Kaj je ključ do uspeha, kateri so glavni izzivi v kategoriji otroških trgovin in kakšen je pomen ecommerce področja v Sloveniji, si preberite v intervjuju s Hajdi Korošec Jazbinšek, soustanoviteljico podjetja Hajdi.si.

Ecommerce Day 2018
Kaj je bilo po vašem mnenju ključno za vašo zmago na izboru Spletni trgovec leta 2018? Kaj vas razlikuje od konkurence?

Predanost do dela in iskrenost sta tisto, kar počnemo in prepričani smo, da to naše stranke prepoznajo. Prav tako vedno radi razmišljamo izven okvirjev, skušamo biti drugačni in inovativni, včasih že celo malo nori. Menimo, da je kreativno razmišljanje ključno za drugačnost in prepoznavnost. Konkurence na tem segmentu je čedalje več. Na trgu se predstavljamo kot distributer in maloprodajalec, zato je biti drugačen za nas vsakodnevni izziv. Ta izziv obvladujemo z visoko mero spoštovanja do naše konkurence, ki so hkrati tudi naši cenjeni partnerji. Vloga „gentleman buissnes-a“ (kot mu jaz rada rečem) je ključna za dobre odnose in to je osnovno vodilo v našem podjetju.

“Prav tako vedno radi razmišljamo izven okvirjev, skušamo biti drugačni in inovativni, včasih že celo malo nori.”

Kakšni so največji izzivi spletne prodaje v kategoriji otroških trgovin?

Največji izziv je ves čas slediti trendom in izbirati izdelke, ki so alternativa klasični ponudbi ter tako obdržati pozicijo na trgu, saj je otroških spletnih trgovin čedalje več. Zato se ves čas trudimo negovati strokovnost pri svetovanju, saj želimo zadovoljne uporabnike, pri katerih bomo lahko na individualni ravni prepoznali potrebe in jim ponudili točno to kar jim bo olajšalo vsakodnevna starševska opravila. Trenutno se podjetje sooča z veliko rastjo in s tem povezano optimizacijo rastočega logističnega centra in dobro organizacijo delovnih procesov. Nov večji izziv pa je tudi uspešna sinhronizacija programskega okolja, ki omogoča spremljanje podatkov in statistik za računovodske in marketinške namene.

“Dobiček nenehno vlagamo v razvoj procesov in optimizacijo dela.”

Kakšna je vizija razvoja vaše spletne trgovine za leto 2020?

Načrti za leto 2020 so ambiciozni, vedno. Naš cilj je postati najboljša spletna trgovina tega področja. Dobiček nenehno vlagamo v razvoj procesov in optimizacijo dela. Želimo si dodatnih sodelavcev, ki bodo s svojim delčkom kreativnega razmišljanja razbijali ledino tega segmenta. Želimo prodreti na tuje trge, širiti skladišče, fizične trgovine, raziskovati na sejmih v tujini in pripeljati našim cenjenim strankam alternativno izbiro klasični ponudbi na trgu.

Spletni trgovec leta 2018, Ecommerce Day 2018
Kakšen je pomen ecommerce področja v Sloveniji?

Če želiš v današnji sodobni ekonomiji uspešno poslovati, je prodaja preko spleta ključnega pomena. Vsekakor je iluzorno pričakovati, da je sama spletna stran vse. Za zagotovljen uspeh je pomembno poznati vse dejavnike, ki vplivajo na uspešno spletno prodajo. Želja in nuja po nenehnem izobraževanju, sta ena izmed glavnih dejavnikov, ki zagotavljata uspeh. Pomembno je, da si radoveden in na preži za novostmi. Osnovno vodilo za uspeh pa je po mojem mnenju, da vedno obujemo čevlje stranke, ko hodimo po tem čudovitem E-commerce Jurassic Parku.

“Osnovno vodilo za uspeh pa je po mojem mnenju, da vedno obujemo čevlje stranke, ko hodimo po tem čudovitem E-commerce Jurassic Parku.”

Vas zanima več?