[#STL IZJAVA] Emundia.si: “Zmaga je rezultat našega preteklega dobrega dela, jasne vizije in osredotočanja na naše kupce.”

1341

14. novembra se je na konferenci Ecommerce Day 2018 zaključilo največje regijsko ecommerce tekmovanje Spletni trgovec leta 2018. Spletna trgovina emundia.si je osvojila nagrado v kategoriji Dom in vrt, Category Award Home & Garden. Več o tem, kaj je bilo ključno za zmago, kakšna je vizija podjetja in kako se ecommerce področje razvija v Sloveniji, si preberite v intervjuju z Jernejem Kete iz Emundia d.o.o.

Kaj je bilo po vašem mnenju ključno za vašo zmago na izboru Spletni trgovec leta 2018? Kaj vas razlikuje od konkurence?

Zmaga na izboru Spletni trgovec leta je rezultat našega preteklega dobrega dela, jasne vizije in osredotočanja na naše kupce. Kot ključno vrednoto, ki nas loči od konkurence, bi izpostavili sodelovanje. Trgovina, tudi spletna, so ljudje in le skozi sodelovanje, znotraj ekipe, z dobavitelji in nenazadnje tudi kupci, se lahko ustvarjajo najboljše uporabniške izkušnje, dobre zgodbe in uspešni projekti.

Spletni trgovec leta 2018, Ecommerce Day 2018
Kakšna je vaša vizija razvoja vaše spletne trgovine za leto 2020?

Spletno trgovino eMundia.si smo ustanovili, ker smo videli možnost, da je lahko ponudba in nakupna izkušnja v trgovinah za dom in vrt lahko veliko boljša. Več kot 6 let kasneje so kupci za nas še vedno na prvem mestu in vsak dan se trudimo in iščemo načine, kako njihovo izkušnjo še izboljšati.

V naslednjih letih si želimo postati kupcu najbolj prijazna trgovina za dom v Sloveniji in tujini. Kupci bodo pri nas še naprej dobili izdelke in storitve prilagojene njihovim potrebam po ugodnih cenah in brez skritih stroškov. Mislimo, da odkrit odnos in prijaznost na dolgi rok pripeljeta zelo daleč.

“Odkrit odnos in prijaznost na dolgi rok pripeljeta zelo daleč.”

Spletni trgovec leta 2018, Ecommerce Day 2018
Kakšen je pomen ecommerce področja v Sloveniji?

Spletne trgovine in spletna prodaja je svetovno gledano hitro rastoča panoga iz samo enega razloga: Sodobnemu kupcu, vajenemu uporabe sodobnih tehnologij, ponuja boljši, bolj prijazen način nakupovanja. Daje mu dostop do vseh informacij in s tem večjo kontrolo nad samim nakupnim procesom, ki si jo sodobni kupec želi. Na drugi strani pa daje splet trgovcem več orodij in možnosti za eksperimentiranje, kar nam omogoča da hitreje kot kadarkoli prej prepoznamo kaj si kupci zares želijo in kaj potrebujejo. To pa vodi v nadaljnji razvoj trgovine in vedno večje zadovoljstvo kupcev.

Vas zanima več?