
V torek, 28. novembra 2017, se je v hotelu Radisson Blu Plaza v Ljubljani zaključila največja regijska konferenca o spletnem nakupovanju, Ecommerce Day 2017, ki je potekala v organizaciji podjetja Ceneje in Shopper’s Mind Slovenija. 16 vrhunskih mednarodnih in domačih predavateljev je predstavilo najnovejše trende s področja spletnega nakupovanja ter priložnosti, ki jih spletna trgovina odpira v letu 2018.
Hvala za izkazano zanimanje za vsebine s konference Ecommerce Day 2017!
KONFERENCA ECOMMERCE DAY 2017
28. NOVEMBER – Raddison Blu Plaza, Ljubljana
ecommerceday.smind.si
KLIKNITE TUKAJ IN PREVZEMITE PREDSTAVITVE:
- Tomáš Braverman (Heureka Shopping): Expansion: Which foreign markets would you like to conquer next?
- mag. Darko Dujič (Ceneje.si in EW-Shopp), Matjaž Robinšak (Valicon) in Miša Živić (LeanPay): Panel discussion: Ecommerce 2018
- Luka Gabrovšek (Mastercard): Konec kompromisa med visoko varnostjo in dobro uporabniško izkušnjo
- Andrej Golob in Jakob Bertole (DPD Slovenija): DPD dostava: Kako navdušiti vaše kupce doma in v tujini
- Stevica Kuharski (Locodels): Express delivery: Increasing customer satisfaction*
- Aleksander Majhen (PS Moj paket): Prodajno-logistična platforma za spletne trgovce v Sloveniji in regiji
- Rok Hrastnik (Skupina Sensilab): Predstavitev ni na voljo za prenos
- Marko Penko (Studio Moderna): Analitika: Prodajne priložnosti pri analizi virov uporabnikov in prodaje
- Karmen Mlinar (Lidl Slovenija): Stikeez: Online igrišče za spodbujanje prodaje v fizičnih trgovinah
- Iva Soldo (Bamboo Lab): Snapchat: How can you win in ecommerce
- Mojca Lorenci Visinski in Maja Škorić (Odvetniška družba MMI): Zakonodaja: 45 pravnih zahtev za spletne trgovce
- mag. Matjaž Drev (Informacijski pooblaščenec RS): GDPR je pred vrati: 10 napotkov za pripravo
(prenos lahko traja dlje časa, ker je datoteka velika 435 MB)
KLIKNITE TUKAJ ZA PRENOS PREDSTAVITEV »
Vsi utrinki z letošnjega dogodka: