Loving Paw, spletni butik za živali s skrbno izbranimi in preverjenimi izdelki, je na tekmovanju Spletni Trgovec leta 2019 odnesel prav posebno nagrado 3rd People’s Choice Award.

V nadaljevanju si lahko pogledate video intervju ali pa bolj podrobno preberete vtise Janje Strozak (v nadaljevanju J.S.), lastnice tega čudovitega spletnega butika. Ima kar nekaj koristnih nasvetov za vse nas!

Še enkrat čestitke za nagrado! Povejte nam, kakšni občutki vas preplavljajo ob dejstvu, da so vas vaši kupci nagradili?

J. S. – Vsekakor gre pri tej osvojeni nagradi za izjemno veselje in hkrati potrditev, da gremo v pravo smer. Največ nam pomenijo naši kupci, ki so hkrati lastniki kužkov in muc, ki jim želimo na trgu ponuditi najboljše. Občutki, da smo to uspeli približati tudi našim kupcem, so nepopisni. Hvala vam.

Koliko časa ste porabili za razvoj vaše spletne strani? Ali vam je to predstavljalo visok strošek?

J. S. – Razvoj naše spletne trgovine je trajal kar nekaj časa, saj sem želela skupaj z lansiranjem kupcu ponuditi najboljšo uporabniško izkušnjo, kar se da. Samo usklajevanje je zagotovo potekalo več kot eno leto. Od začetka do konca predstavlja to precej velik strošek, vendar še vedno trdim: vse se poplača, ko vidiš, da so kupci zadovoljni.

Kaj mislite, da je bilo ključno za vašo zmago na tekmovanju Spletni trgovec leta 2019?

J. S. – Težko rečem, kaj točno bi bilo res tisto ključno. Zagotovo je v veliko pomoč skupek vsega, ki ga naša nakupovalna izkušnja ponuja – torej kvalitetna komunikacija s strankami, informacije iz prve roke, odzivnost in hitrost ter kvaliteta dostave.

Po čem mislite, da se razlikujete od konkurence?

J. S. – Od konkurence se zagotovo razlikujemo v kvaliteti ponudbe in ne kvantiteti. Pri nas lahko brez slabe vesti nakupujejo tudi lastniki kužkov in muc, ki imajo doma alergike in občutljivčke. Tega je na trgu zelo malo …

Kakšni so vaši nadaljnji načrti za razvoj in kako bo vaša trgovina postala še boljša v letu 2020?

J. S. – Vizija razvoja Loving Paw je izjemno velika. Že v letošnjem letu smo lansirali lastno blagovno znamko opreme za kužke in muce. V letu 2020 pa bo za nas zagotovo slišala tudi populacija lastnikov, ki prisegajo na zdravo življenje hišnih ljubljenčkov. Kaj točno – naj ostane še skrivnost.

Kaj za vas pomeni ta nagrada in kakšen vpliv bo, po vašem mnenju, imela za vaše kupce?

J. S. – Za nas ta nagrada pomeni eno veliko potrditev, da se razvijamo v pravo smer. Zagotovo pa bo v kupcih vzbudila dodatno zaupanje, da bodo z nakupom pri nas vedno maksimalno zadovoljni.

Spletna trgovina je kot en živi organizem, ki se neprestano razvija, spreminja.

Kaj so po vašem mnenju ključni izzivi na področju spletne trgovine?

J. S. – Spletna trgovina je kot en živi organizem, ki se neprestano razvija, spreminja. Največji in ključni izziv izhaja ravno iz tega: neprestano prilagajanje trgu. Nikoli ne smemo obstati na neki točki. Vedno se moramo razvijati, prilagajati potrebam kupcev in seveda lokalnim ter svetovnim trendom.

Imate kakšen predlog, kako izboljšati tekmovanje Spletni trgovec leta?

J. S. – Tekmovanje za Spletni trgovec leta spremljam že od samega začetka in menim, da je vsako leto večji napredek. Iz relativno majhnega, ste se v kratkem času razvili v največje tekmovanje našega posla na tem lokalnem področju. Zato vsekakor čestitke! Vedno je prostor za izboljšave, vendar verjamem v celotno vašo ekipo in vem, da ima po vsakem tekmovanju najboljši odgovor na to vprašanje.

Želite kaj dodati?

J. S. – Želela bi sporočiti vsem tistim, ki se soočate z vprašanjem – ustvariti spletno trgovino ali ne …

Lahko vam podam samo en nasvet: »Če boste delali s srcem za stranke, potem je odgovor DA. Če pa boste delali zgolj in samo zaradi morebitnega zaslužka, potem se raje tega niti ne lotite.«