4 načini, kako povečati konverzije preko pametnih telefonov

1310

Najverjetneje ste že naveličani poslušati o tem, kako se uporaba mobilnih telefonov neprestano veča in kako je omenjenemu trendu potrebno prilagoditi strategijo oglaševanja.

Toda veliko oglaševalcev še vedno postavlja optimizacijo kampanj, oglasnih skupin in pristajalnih strani za namizne računalnike na prvo mesto – prilagoditev za telefone, pa na drugo.

WordStream je objavil nove podatke o stopnjah konverzije, kjer si lahko ogledate, kako se konverzija razlikuje glede na vrsto oglasa.

WordStream_conversions

Vir: WordStream.

Če delate na področju marketinga, morate razmisliti o prilagoditvi oglaševalske kampanje za uporabnike mobilnih telefonov in o izboljšavi nakupne izkušnje na manjših napravah. Preberite si 4 nasvete, kako.

število nakupov v tujini

 

1. Uporabite razširitve

Razširitve za lokacije (sitelink extensions) so ena izmed najbolj uporabljenih razširitev za PPC kampanje. Z uporabo razširitev za lokacije si zagotovite ‘podaljšek’ besedila, ki ga uporabite v oglasu, hkrati pa tudi uporabniku ponudite večjo izbiro kot le povezavo na pristajalno stran (landing page). Toda razširitve za lokacijo so večinoma optimizirane za uporabnike namiznih računalnikov.

Za uporabnike mobilnih telefonov razmislite o uporabi razširitev, ki so prilagojene za manjše ekrane in tudi glede na to, kako uporabniki iščejo informacije in uporabljajo telefon. Uporabite lahko razširitve za klice, saj so nadvse enostavne za uporabo in spodbujajo k neposrednemu telefonskemu klicu.

Ena izmed boljših in novejših razširitev za oglase na mobilnih telefonih so razširitve za sporočila, kjer uporabnike pozivate, da vam pošljejo direktno sporočilo na telefon in vas vprašajo, kar jih zanima, namesto da si sami poiščejo informacije na spletni strani.

Pa deluje? Podatkov za Slovenijo še nimamo, vendar WordStream navaja, da razširitve za sporočila delujejo boljše, kot le tekstovni oglasi in skoraj tako dobro kot razširitve za klice.

razsiritve v oglasih - rezultatiO razširitvah za sporočila si lahko več preberete tudi na Googlovi spletni strani.

 

2. Preverite obrazce in izgled pristajalne strani

Srfanje po internetu preko mobilnega telefona ni vedno enostavno. Na voljo je malo prostora za navigacijo, izpolnjevanje obrazcev in branje dolgih vsebin. Prepogosto se zgodi, da med iskanjem naletite na pristajalne strani, ki so bile v prvi vrsti prilagojene za dostop iz namiznih računalnikov.

Glede na to, da vam prilagoditev vsebin in uporabniške izkušnje za dostop preko mobilnih telefonov lahko poveča konverzije, se vedno vprašajte: Kateri je najbolj enostaven način, da kupci naredijo, kar želimo oziroma da z nami kontaktirajo?

V svoje oglase lahko vključite možnost takojšnjega telefonskega klica, SMS sporočila, klepetanja v živo, izpolnitve enostavnega obrazca.

Poleg enostavnih načinov za kontaktiranje lahko poskusite s prikazovanjem oglasov ob specifičnih terminih. Razširitve za klice uporabite le v času vaših uradnih ur. Tudi pristajalno stran lahko prilagodite tako, da na njej prikazujete gumb za klic le v času uradnih ur.

 

3. Optimizirajte glede na ‘mikro trenutke’

V zadnjih nekaj letih so se navade potrošnikov drastično spremenile. Ljudje pregledujejo, iščejo in uporabljajo pametne telefone več kot kdaj koli prej – kar 47 % milenijcev brska po pametnem telefonu takoj, ko se zbudijo. Kar 91 % ljudi poišče informacijo, ki jo potrebuje, na telefonu, med tem, ko opravljajo neko drugo aktivnost. 82 % ljudi bo na mobilnem telefonu iskalo informacije o izdelkih kar med tem, ko so v (fizični) trgovini. Vse našteto imenujemo ‘mikro trenutki’.

Google pravi, da se ‘mikro trenutki’ zgodijo, ko uporabniki uporabijo napravo – čedalje več pametni telefon – ko iščejo informacije, ko želijo nekaj narediti, odkriti, pogledati ali kupiti. Mikro trenutki torej niso le nakupi, temveč predvsem raziskovanje. V povprečju posameznik potrebuje 7-13 stikov z izdelkom, preden se odloči za nakup. Če preskočite prvih 12 korakov in s svojo PPC kampanjo targetirate kupca le v zadnji nakupni fazi, tvegate, da uporabnik ne bo imel zaupanja v vašo blagovno znamko, ker je enostavno ne bo poznal.

Samo v lanskem letu so se iskanja ocen izdelkov povišala za 35 % na mobilnih telefonih. Zato pri pripravi vaše naslednje kampanje začnite raziskavo ključnih besed v vseh nakupnih fazah vašega uporabnika.

4. Hitrost, hitrost in še enkrat hitrost

Uporabniki pametnih telefonov potrebujejo informacije takoj. Nič ni bolj nadležno kot čakati na spletno stran, ki potrebuje 20 sekund, preden se naloži. Večino ljudi ne bo čakala tako dolgo.

Na Googlu so ugotovili, da 53 % ljudi zapusti vašo spletno stran, če potrebuje več kot 3 sekunde, da se naloži.

3-sekune-loading-time

Vir: Google.

Le 3 sekunde imate. Če je vaša stran prepočasna in jo uporabniki zapuščajo, ste zapravili denar in potencialne nakupe. Poleg tega vam kar 85 % ljudi ne bo ‘odpustilo’ za slabo uporabniško izkušnjo, kar 89 % pa jih bo vašo spletno stran priporočilo, če bo njihova izkušnja dobra.

Hitrost spletne strani lahko izboljšate tako, da dodatno zmanjšate velikost slik ali jih popolnoma odstranite iz tistih mest, kjer nimajo nobene dodane vrednosti. Iz spletne strani odstranite element, ki vam upočasnjujejo stran, kot so drsniki in vrtiljaki.

Vas zanima več?

Preberite tudi: