Vladimir Stanković je direktor trženja blagovnih znamk v spletni trgovini Camper, ki šteje več kot 400 trgovin v več kot 40 državah po svetu. V Zagrebu bo 17. aprila 2019 na konferenci Ecommerce Day 2019 govoril o digitalni transformaciji blagovnih znamk.

Imate več kot 15 let mednarodnih izkušenj na vodilnih položajih v trženju in spletni prodaji tako v modi, športu in telekomunikacijah. Trenutno ste direktor digitala in spletne prodaje podjetja Camper. Katere so vse lastnosti, ki jih mora imeti digitalni strokovnjak in kako jih združiti z vodilnimi položaji?

V.S .: Večino svoje poklicne kariere sem delal na delovnih mestih povezanih z marketingom blagovnih znamk, ki se osredotočajo predvsem na digitalne kanale. Od leta 2012 sem se osredotočil na razvoj e-poslovanja kot najhitreje rastočega prodajnega kanala. Če pogledam svojo poslovno pot in izkušnje, ki sem jih pridobil, verjamem, da mora biti digitalni strokovnjak dober v marketingu. Osredotočiti se mora na potrošnika in razumeti njegove potrebe v vsakem trenutku interakcije z blagovno znamko in na vsaki točki stika. To je ključna, vendar ne nujno edina stvar. Če vam lahko zaupam svojo formulo, bi rekel, da mora biti uspešen digitalni strokovnjak: 30% strokovnjak za strategijo, 40% marketing, 20% business developer, 10% tehnično podkovan in 100% vodja.

Kmalu predavate na Ecommerce Day 2019 konferenci, ki bo 17. aprila v Zagrebu in kjer boste govorili o digitalni transformaciji blagovnih znamk. Bi nam lahko, kot predavatelj in tudi udeleženec okrogle mize, svoje glavno sporočilo za udeležence najavili v 5 alienjah?

V.S: Ideja je, da svoje misli in izkušnje podam udeležencem skozi ključne nauke digitalne transformacijepodjetij Nike in Camper, in to v 30 minutah. Ali zadostuje nadgradnja tehnologije, ki jo uporabljamo ali imata pri digitalni preobrazbi razmišljanje in kultura ključni pomen? Kako razumeti evolucijo potrošnikov, celotnega digitalnega ekosistema, pa tudi samega trga, na katerem delujemo pri načrtovanju razvoja strategije in notranje organizacije? Vloga maloprodaje pri razvoju digitalnih kanalov, neposredno na potrošniško ali spletno prodajo na debelo? Kje začeti? Osredotočite se na pridobitev ali konverzijo? V Zagrebu bom na konferenci skušal odgovoriti na ta in številna druga pomembna strokovna vprašanja.

“Imam vtis, da V naši okolici spletne trgovine dajejo veliko večji pomen pridobivanju potencialnih strank kot pa nakupni izkušnji in konverzijam potrošnikov.” – Vladimir Stanković

Na Hrvaškem obstajajo številne majhne spletne trgovine. Ali obstaja neka splošna strategija, ki bi jo priporočili (glede na vaše številne izkušnje) malim spletnim tržnikom? Ali pa je po vašem mnenju vsaka spletna trgovina specifična?

V.S .: Verjamem, da imajo vse spletne trgovine svoje posebnosti. Seveda obstajajo nekatere skupne značilnosti, na katere se morajo vsi osredotočiti. Imam vtis, da v naši okolici spletne trgovine dajejo veliko večji pomen (in investicije) pridobivanju potencialnih strank kot pa nakupni izkušnji in konverzijam potrošnikov. Tehnologije avtomatizacije in personalizacije, maksimizacija zalog in asortimentov, nabavne in logistične storitve, on-off integracija, razvoj uporabniške izkušnje – to so teme, na katere se moramo osredotočiti. Še posebej, če spletni trgovci želijo, da je njihova spletna trgovina postavljena bolje kot klasični cenovni discounter.

Vladimirju Stankoviću, se bodo na Ecommerce Day 2019 pridružili tudi drugi mednarodno uspešni predavatelji, ki jih enostavno ne smete zamuditi! Najboljša predavanja, govorci, ki navdihujejo in navdihujejo, odlične ideje, izkušnje, prakse, mreženje in dobra hrana so razlogi, da obiščete letošnjo konferenco Ecommerce Day 2019 v Kraš Auditorium v ​​Zagrebu 17. aprila. Prijavite se: Tu in zdaj!

Vas zanima več?

Preberite tudi:

OBJAVITE ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here