Slovenci smo valentinovo – praznik zaljubljencev v preteklih letih vzeli že za povsem naš praznik. V slovenskem prostoru se sicer tradicionalno praznuje praznik slovenskega izvora – ‘dan, ko se ptički ženijo’ oziroma gregorjevo. Na prvi pomladni dan po julijanskem koledarju smo tako Slovenci obeleževali prihod pomladi in dneve, ki prinašajo več svetlobe. Pogosto ga ravno zaradi podobnosti z ameriškim praznikom ljubezni imenujemo slovensko valentinovo.

Izvorno je tako valentinovo praznik zaljubljencev, na katerega si v znamenje medsebojne naklonjenosti in ljubezni ti izmenjajo darila, cvetje, voščilnice, bombonjere in podobne pozornosti. A v zadnjih letih je praznih prerasel ozke okvire zaljubljencev ter postal simbol za obdarovanje in podarjanje osebnih daril s pozornostjo vsem, ki obdarovalcu veliko pomenijo: družinskim članom, prijateljem in celo – samim sebi! Iz pregleda kampanj pred nekaj leti in recimo lanskih je mogoče zaznati močan nagib in razširitev s koncepta  ozke, romantične ljubezni.

Kako torej uporabiti valentinov duh obdarovanja v vaših kampanjah in jih narediti še uspešnejše?

1. Bodite vidni – v ljubezni in na trgu

Tako kot vas mora ljubljena oseba opaziti in prepoznati vašo vrednost, se morate tudi vi predstaviti v najboljši luči s svojimi izdelki. V času valentinovega ste lahko opaženi na različne načine. Enega izmed njih smo pripravili tudi na Ceneje.si. Tokrat s specialno podstranjo svetovalca za darilavalentinovo.

Kako poskrbeti, da vas opazijo? Na Ceneje.si si lahko zagotovite izpostavljenost svojih izdelkov prav tam, kjer jih kupci najprej opazijo – na prvih pozicijah.

2. Uporabite vizuale in simbole, ob katerih se boste stopili od ljubezni

Valentinovo torej že nekaj časa ni več izključno praznik zaljubljencev, ki bi si s skrivnimi sporočilci izpovedovali naklonjenost, temveč čisto pravi – praznik ljubezni. Ljubezni do partnerja, prijatelja, svojih otrok, celo do hišnega ljubljenčka. Naj se podobe topijo od opojnega občutka naklonjenosti in ljubezni. Ne pozabite na podobe src, nežne pastelne barve, ki izražajo topel občutek naklonjenosti ali močno rdečo barvo s pridihom strasti zaljubljencev. Kupcu želimo pričarati vzdušje obdarovanja, nato bo izbira in nakup določenega izdelka, s katerim želi razveseliti in presenetiti ljubljeno osebo – le še korak stran.

Vir: Outbrain

Objavite prispevek na blogu, ki bo povezoval praznik z izdelki, ki jih ponujate v svoji spletni trgovini. Predstavite jih kupcem kot popolno darilo, ki ga iščejo za ljubljeno osebo. Prispevek opremite z naslovno sliko s temo valentinovega ali pa za to priložnost preoblikujte bannerje. Tudi svojim kupcem izkažite ljubezen ter jih razveselite z očem prijazno tematiko valentinovega, odenite objave na socialnih medijih v rdečo barvo ljubezni ali zaljubljeno rožnato.

Poigrate se lahko tudi z Youtube bumperji, ki omogočajo odlično vidnost na priljubljenem kanalu. Na Ceneje.si smo se letos odločili za takega 👇

3. Igrajte se z besedami

Vsi poznamo znane in zlajnane verze: Vrtnice so rdeče, vijolice modre …, ki odzvanjajo v ušesih vsakega 14. februarja. Izvirajo iz pesmi Edmunda Spenserja The Faerie Queene z leta 1590. Uporabite že znan napev in se poigrajte z novini verzi in prodajnimi slogani v slogu domiselne in duhovite spletne kulture:

Vrtnice so rdeče.
Vijolice so modre.
Razvajam se sam.
Darilo si dam.

Obdarovanje samega sebe ni več neobičajo, raziskava Offers.com je namreč pokazala, da je kar 15 % uporabnikov lani na valentinovo nameravalo z darilom obdarovati sebe. Uporabite humor, kjer lahko prepletate vaše poslovanje z ljubeznijo, kot to lahko vidite na primeru:

Vir: Business2community

4. Bodite iskreni in avtentični

V kolikor tudi samo radi obeležujete praznik zaljubljencev in ljubezni – povejte svojim kupcem o tem, pripravite nekaj izjav zaposlenih, kjer lahko vsak na kratko opiše, česa se veseli ob valentinovem. Lep primer za osebnoizpovedno predstavitev praznika so pripravili v podjetju Pandora, ogledate si ga lahko tu 👉

Vir: Pandora

5. Podarite tudi vi nekaj svojim kupcem

Valentinovo je torej izvrstna priložnost za izkazovanje ljubezni na vseh nivojih, tudi naklonjenosti do svojih zvestih kupcev. Pripravite zanje posebno valentinovo ponudbo, priložite njihovemu naročilu majhno darilce ali vzorčni izdelek, dodajte paketu prikupno pisemce s prijazno zahvalo v Valentinovem slogu. Obdarujte jih, ker vam veliko pomenijo. 

Zaljubljeni ali ne, valentinovo je torej  dan obdarovanj in izkazovanja naklonjenosti z dobro izbranimi darili. Dovolite nam, da pomagamo kupcem poiskati pravo darilo prav med vašimi izdelki. Izpostavite svoje izdelke na Ceneje.si in poskrbeli bomo, da bo njihova vidnost visoka tudi na specializirani podstrani – valentinovo – svetovalec za nakupe. Obrnite se na podpora@ceneje.si in dovolite, da vam pokažemo, kako naklonjeni smo vam. 🙂