
Ob zaključku tekmovanja Shopper’s Mind Spletni trgovec leta 2016 smo se z letošnjima glavnima nagrajencema, trgovinama click2chic.si in malinca.si, pogovarjali o njihovem pogledu na trende v spletni trgovini in dodani vrednosti tekmovanja za spletne trgovce. Spodaj lahko preberete nekaj najbolj zanimivih delov pogovora.
Živa Deu, click2chic.si
Osvojene nagrade:
- The Shopper’s Mind Category Award, Health & Beauty
- The Shopper’s Mind Web Champion Award
Kako gledate na razvoj spletne trgovine in trende na tem področju v Sloveniji?
Da brez spletne prodaje res več ne gre, začenjajo razumeti tudi največji skeptiki. A slovenskim kupcem vrata oziroma dostavo odpira vse več tujih trgovcev, kar pomeni, da ima slovenski trgovec vedno večjo konkurenco in da so naše primerjalne prednosti (občutek bližine, enostavnost vračila, hitra dostava …) vedno manjše. Svoj prostor si moramo torej ustvariti z edinstvenostjo ponudbe, z lastno zgodbo, ki je neprimerljiva. Z zgodbo, ki mora biti dovolj močna, da si upa tudi preko meja majhnega slovenskega trga, in z odnosom do kupcev, ki krepko presega avtomatizirana sporočila.
Svoj prostor si mora trgovec ustvariti z edinstvenostjo ponudbe, z lastno zgodbo, ki je neprimerljiva!
Kako vidite Shopper’s Mind kot projekt pospeševanja razvoja spletne trgovine?
Shopper’s Mind je edini tovrsten projekt v Sloveniji, ki omogoča, da se drug od drugega učimo, in v tem smislu spodbuja zdravo konkurenco. Na koncu bomo vsi boljši!
Kaj vam pomeni to, da ste eden od glavnih nagrajencev tekmovanja?
Največja nagrada je vsekakor večanje števila nakupov in s tem zaupanja kupcev, prav zaupanje pa je eden izmed najpomembnejših dejavnikov, ki vplivajo na odločitev za nakup. Verjamem, da naziv Spletni trgovec leta ljudje prepoznavajo in ga nadvse pozitivno sprejemajo, zato smo nagrade zelo veseli.
Andreja Stopar, malinca.si
Osvojene nagrade:
- The Shopper’s Mind Category Award, Food & Beverage
- The Shopper’s Mind Web Challenger Award
–
Kako gledate na razvoj spletne trgovine in trende na tem področju v Sloveniji?
Menim, da je razvoj spletne trgovine v zadnjih letih zelo hiter. Vsekakor je v Sloveniji mogoče opaziti porast manjših spletnih trgovin, ki prodajajo specifične izdelke, na drugi strani pa spletna trgovina briše meje med državami, tako da obstaja velika konkurenca ponudnikov iz tujine.
Kako vidite Shopper’s Mind kot projekt pospeševanja razvoja spletne trgovine?
Shopper’s Mind je projekt, ki povečuje zaupanje strank in daje kredibilnost spletnim trgovinam. Menimo, da se s takšnimi projekti spletno prodajo v Sloveniji dviga na višji nivo.
Projekt Shopper’s Mind dviguje spletno prodajo v Sloveniji na višji nivo.
Kaj vam pomeni to, da ste eden od nagrajencev tekmovanja?
Smo zelo veseli, saj to krepi zaupanje strank v našo spletno trgovino, je pa obenem tudi potrditev, da delamo v pravi smeri.
Več o zaključku tekmovanja Shopper’s Mind Spletni trgovec leta 2016: