Na portalu Shopper’s Mind – sMind.si smo že objavili izjave dveh glavnih nagrajencev letošnjega tekmovanja Shopper’s Mind Spletni trgovec leta 2016, tokrat pa objavljamo pogovore s prejemniki nagrad po izboru potrošnikov – The Shopper’s Mind People’s Choice Award, ki so jo prejele spletne trgovine pikolin.si, skratek.si in tehnox.si.
pikolin.si
Osvojena nagrada:
- The Shopper’s Mind 1st People’s Choice Award
Kako gledate na razvoj spletne trgovine in trende na tem področju v Sloveniji?
Danes se večina podjetij zaveda, da splet predstavlja pomemben prodajni kanal. Število slovenskih spletnih trgovin narašča, prav tako pa narašča število ljudi, ki spletno nakupujejo. Sami opažamo, da se vsako leto širi starostna skupina ljudi, ki opravljajo spletne nakupe – opazen je predvsem porast starejših kupcev. Prav tako se vedno več tujcev odloča za nakupovanje v slovenskih spletnih trgovinah. V letu 2016 pri nas beležimo 60 % tujih kupcev (Hrvaška, Italija, UK, Poljska, Španija, …), kar je precejšen porast glede na leto 2014, ko tujih kupcev praktično ni bilo.
Kako vidite Shopper’s Mind kot projekt pospeševanja razvoja spletne trgovine?
Glede na to, da se področje spletne trgovine neprestano spreminja in razvija, je nujno potrebno vsakodnevno izobraževanje in seznanjanje z novostmi. Na portalu Shopper’s Mind na enem mestu pridobimo koristne informacije o trendih na področju spletne trgovine in dobimo nove ideje, ki jih vedno tudi preizkusimo.
Zadovoljstvo naših strank je na prvem mestu in v to vložimo največ energije in truda.
Kaj vam pomeni to, da ste eden od nagrajencev tekmovanja?
Nagrada smo zelo veseli in je zagotovo velika potrditev trdega dela ekipe Pikolin. Zadovoljstvo naših strank je na prvem mestu in v to vložimo največ energije in truda. Obstoječe kupce navdušimo z odnosom, zato se vedno znova vračajo, pridobitev novih pa je težja naloga. Glavno oviro pri spletnem nakupovanju vidimo v zaupanju in nagrada je zagotovo velik korak naprej k večjemu zaupanju ljudi, ki še ne poznajo naše spletne trgovinice.
skratek.si
Osvojena nagrada:
- The Shopper’s Mind 2nd People’s Choice Award
Kako gledate na razvoj spletne trgovine in trende na tem področju v Sloveniji?
Na področje spletne trgovine v Sloveniji gledamo pozitivno, saj se spletnih nakupov poslužuje vedno več ljudi. Ob tem skušamo trgovci svojo poslovno ponudbo bolj učinkovito približati kupcem, vsekakor pa smo mnenja, da se trendi razlikujejo glede na izdelke, ki jih ponujamo. Otroški čevelj je produkt, pri katerem imajo stranke veliko pomislekov, ker izdelek pred nakupom ni «otipljiv«. Zavedamo se, da tudi spletne trgovine potrebujejo prodajalce in svetovalce. Kupci nam ves čas sporočajo svoje želje, zato je ključno, da jih slišimo, in jim zagotovimo enovito izkušnjo v vseh kanalih. Naš cilj je tudi, da bomo poskušali kupce, ki kupujejo v tujih spletnih trgovinah, usmeriti na domači trg.
Kako vidite Shopper’s Mind kot projekt pospeševanja razvoja spletne trgovine?
Shopper’s Mind je projekt, ki spletnim trgovcem omogoča širši pogled na stanje spletne trgovine in vedenje kupcev v slovenskem prostoru. Hkrati nam omogoča dodatno kredibilnost in zaupanje potrošnikov, vsekakor pa je ključno tudi povezovanje in izmenjava izkušenj, kar nam omogoča, da bomo še boljši.
Shopper’s Mind je projekt, ki spletnim trgovcem omogoča širši pogled na stanje spletne trgovine in vedenje kupcev v slovenskem prostoru.
Kaj vam pomeni to, da ste eden od nagrajencev tekmovanja?
Nagrada nam pomeni veliko, saj je potrditev, da delamo dobro, dala nam je tudi dodatno motivacijo, da bomo delali še boljše. Naše vodilo je namreč, da nikoli nisi tako dober, da ne bi mogel biti še boljši! Verjamemo tudi, da nam bo nagrada omogočila dodatno prepoznavnost in prinesla zaupanje pri novih kupcih.
tehnox.si
Osvojena nagrada:
- The Shopper’s Mind 3rd People’s Choice Award
Kako gledate na razvoj spletne trgovine in trende na tem področju v Sloveniji?
Razvoj spletne trgovine v Sloveniji ter trende na tem področju doživljamo zelo pozitivno in se veselimo, da kažejo vse večji porast tovrstne trgovine pri nas. Na ta način lahko ciljamo veliko število različnih skupin potrošnikov, lahko pa tudi računamo na znižanje stroškov poslovanja, konkurenčne cene in izogib nepotrebnim posrednikom. Spletna trgovina se zagotovo oblikuje v defacto standard prodaje in prisotnosti na trgu.
Spletna trgovina se zagotovo oblikuje v defacto standard prodaje in prisotnosti na trgu.
Kako vidite Shopper’s Mind kot projekt pospeševanja razvoja spletne trgovine?
Shopper’s Mind omogoča vpogled tako v tržne trende kakor tudi v kupčeve želje in nakupne navade. S tem lahko odkrivamo nove tržne niše in smo posredno bolj konkurenčni, končna stranka pa veliko bolj zadovoljna.
Kaj vam pomeni to, da ste eden od nagrajencev tekmovanja?
Vsaka nagrada je vedno dobrodošla, nagrada s strani Shopper’s Mind-a pa toliko bolj!
Več o zaključku tekmovanja Shopper’s Mind Spletni trgovec leta 2016: