
Še pred nekaj meseci bi si težko predstavljali današnjo realnost, stopnjo virtualizacije dela in izobraževanja, ki smo jo doživeli praktično čez noč. Spletno iskanje in nakupovanje je postalo del vsakdana našega ciljnega potrošnika. Spletna prodaja raste iz leta v leto za več kot 30 % in to zadnjih pet let brez ekstremnih zunanjih vplivov. Sedaj pa smo se znašli v situaciji, ko so se vsi potrošniki prestavili na splet! Če še niste na spletu s svojimi izdelki, je morda ravno zdaj še zadnji trenutek, ko to lahko naredite, saj se je struktura povpraševanja po izdelkih v blagovnih skupinah računalništva in šolskih potrebščin pomembno spremenila v korist spletnega nakupovanja!
Realnost spleta ostaja kljub odprtju fizičnih trgovin
Že pred trenutno situacijo nakupovanje v fizičnih trgovinah ni bilo vedno najboljša in najučinkovitejša rešitev. Trenutno še toliko bolj, saj so trenutni standardi nakupovanja močno okrnili nakupno izkušnjo. Ljudje morajo čakati pred vstopom v trgovino, soočeni so z različnimi omejitvami gibanja, hkrati pa je nenehno prisoten strah pred srečanjem z drugimi, neznanimi kupci. Svetovanje prodajalcev je omejeno in ravno svetovalna narava nakupa je bila mnogokrat glavni razlog, zakaj so potrošniki raje stopili v fizično trgovino, kot pa naročali na spletu.
ODPRTJE FIZIČNIH TRGOVIN VAS NE MORE OGROŽATI, ČE POTROŠNIKOM PONUDITE TOČNO TO, KAR IŠČEJO V DANEM TRENUTKU
Sezona povpraševanja po izdelkih računalništva prišla veliko prej, kot smo navajeni
V podjetju so nam bila med drugim v veliko pomoč iskanja iz preteklosti za napovedovanje prihajajoče sezone. Letos je to precej drugače.
Priprava domačih pisarn in učilnic v otroških sobah čez noč je zahtevala večje investicije v mesecu marcu in aprilu. Zato menimo, da se je dejanska sezona v kategoriji računalništvo letos – že začela.
Tako je mogoče videti izjemno rast povpraševanja po izdelkih, kot so računalniki in dodatna oprema, že ob koncu marca.
V želji nemotenega delovanja od doma, se je začelo opremljanje domačih pisarn. Za mnoge to pomeni nakup popolnoma novega računalnika ali prenosnika, kar kažejo tudi naslednji podatki.
Nujno potrebna je tudi računalniška oprema, ki bi olajšala delo in omogočala tekoče delovanje video klicev.
Neverjeten skok povpraševanja je mogoče opaziti predvsem pri spletnih kamerah, ki je znašal kar 7300 %. Dodaten razlog za množične nakupe spletnih kamer so tudi stiki s sorodniki, ki živijo izven Slovenije, preko spleta.
Back to school tesno prepleten z delom od doma
Opažamo, da bodo šolske potrebščine bistveno bolj sledile vzorcu preteklih let, lahko pa pričakujemo, da potrošniki ne bodo iskali enakih izdelkov, . Vsi zgoraj omenjeni izdelki, kjer je rast občutna, so namreč v precejšnji meri nadomestili iskanja zvezkov, učbenikov in knjig.
Kljub odprtju šol in vrtcev ne pričakujemo, da bo odpiranje vodilo do večjih sprememb povpraševanja. V šolo se bodo namreč vrnili le učenci prvega triletja in dijaki zaključnih letnikov. Teden kasneje pa naj bi se jim v šoli pridružili še učenci devetih razredov. Še vedno bo veliko dela potekalo od doma, učence pa čaka praktično le še zaključek šolskega leta, medtem ko je bistvo sezone priprava na novo šolsko leto.
TRGOVCI MORAJO PREMISLITI O SVOJEM ASORTIMANU PRODUKTOV IN USTREZNI IZBIRI OGLAŠEVANJA
Vprašanje prihodnjih potreb potrošnikov v omenjenih kategorijah je odvisno od oblik izobraževanja v prihodnjem šolskem letu. Predvidevamo lahko, da bo zaradi varnosti pouk izveden v manjših skupinah, delno v šoli ter doma. Zato bodo blagovne skupine povezane z delom od doma še vedno izjemno pomembne, mogoče celo bolj kot so bile v preteklosti in predlagamo, da trgovci resno premislijo o svojem asortimanu produktov ter ustrezni izbiri oglaševanja. Če bo prišlo do napovedanega drugega vala pandemije jeseni, bodo potrošniki zagotovo želeli biti tokrat dobro pripravljeni.
Otroške sobe postajajo prave male pisarne, kar kaže izjemna rast povpraševanja po pisarniških stolih in mizah. A delo doma poteka v različnih prostorih, zato je treba razmisliti tudi o ponudbi izdelkov, ki so priročni, prenosljivi in omogočajo fleksibilnost delovnega okolja. Že delno izobraževanje, ki bo potekalo malo doma, malo v šoli, bo zahtevalo izdelke s takimi karakteristikami.
ste prodali ogromno nahrbtnikov in kalkulatorjev, letos pa bo nekoliko drugače. Zato pravočasno in tehtno premislite o razširitvi svoje ponudbe. Zanimiva bo predvsem pisarniška oprema in nujno potrebni dodatki za šolanje in delo od doma ter izdelki, ki bodo prilagojeni različnim uporabnikom ter njihovim potrebam v danih razmerah.
Mnogi so v zadnjih tednih uvideli, da je opremljenost s tiskalniki – postala nuja. Opažamo, da so se mnogi odločali za tiskalnike, ki že vsebujejo skenerje, saj je za ocenjevanje in vračanje dokumentov taka naprava postala nepogrešljiva.
Povečala se je tudi poraba potrošnega materiala, ki je tokrat zamenjala zvezke in učbenike. Tako je mogoče opaziti rast iskanj kartuš in pisarniškega papirja. Zato pri takšnih izdelkih vedno poskrbite za dovolj velike zaloge.
Ponudite kupcem izdelke, ki jih potrebujejo, točno tam, kjer jih iščejo
Potrebno se je zavedati, da bodo potrošniki svoje nakupe še skrbneje načrtovali in se še bolje informirali o blagovnih skupinah, znamkah v izbranem nizu in predvsem o karakteristikah izdelkov. Kupovali pa bodo le nujno potrebno za nemoteno delo in šolanje od doma.
Bodite preudarni, skrbno izberite iskane izdelke in premišljeno investirajte v oglaševanje. Upoštevajte dejstvo, da morate na spletu nastopati tudi kot trgovski svetovalci. Premislite o opisih izdelkov, ki jih ponujate in ponudite informacije, ki jih vaši kupci potrebujejo.
Izstopite iz ustaljenih vzorcev tradicionalnega oglaševanja in raje vstopite v samo žarišče kupcev, ki v tem trenutku že iščejo vaše izdelke – na . Tukaj smo zato, da vam nudimo relevantne informacije o tem, kaj in na kakšen način ponuditi potrošnikom.
Če želite biti prisotni v pravem trenutku, izpolnite naslednji obrazec in kontaktirali vas bomo še isti dan!
Objava izdelkov na naši strani je POVSEM BREZPLAČNA, plačate le preusmeritve, ki peljejo neposredno v vašo spletno trgovino, tako da je ves prihodek na vaši strani!
Hkrati pa ne pozabite, ključ uspeha je tudi nenehno spremljanje konkurence, zato smo posebej za vas razvili orodje za spremljanje ažurnega stanja blagovnih znamk in iskanja izdelkov po ključnih kategorijah za prejšnji dan/teden/mesec. Ob tem pa za vse, ki uporabljajo naše orodje vsako jutro pripravimo redna poročila, ki bi trgovcem utegnila pomagati pri bolj preudarnih odločitvah za večjo spletno prodajo.