[NE ZAMUDITE] Sezona za prodajo bazenov in opreme za kampiranje že v polnem teku!

4700

Prodajate bazene ali opremo za kampiranje? Prihaja vaš čas. V tokratnem prispevku vam razkrivamo priložnost za povečanje prodaje in kako ujeti kupce v pravem trenutku. Spoznajte, kako biti na vrhu – vidni, prepoznavni in z večjim prometom.

Podatki iz največjega slovenskega portala za primerjalno nakupovanje Ceneje.si, ki temeljijo na več kot 1 milijonu kupcev, ki vsakomesečno obiščejo portal, razkrivajo sezonske trende, obnašanje kupcev in konkurence, povejo vam, kdaj je pravi čas, da kupcem predstavite vašo ponudbo, ali prodajate prave blagovne znamke in produkte, ki jih kupci največ iščejo in tudi v katerem cenovnem razredu.

Prodajate prave blagovne znamke bazenov?

V Sloveniji so blagovne znamke INTEX, PLANET POOL, BESTWAY in ZODIAC tiste, ki jih potrošnik zadnji dve leti (2017, 2018) največ iščejo. Na prvo mesto po priljubljenosti, se je uvrstil bazen INTEX bazen PRISM FRAME 26784NP. Potrošnike pa zanimajo tudi bazeni višjega cenovnega razdeda, saj se že top 10 iskanih izdelkov giba v cenovnem razponu od 69,0 € do 1.043,4 €.

Na letošnjo sezono prodaje bazenov je vplivalo tudi vreme

Sezona prodaje bazenov se je v preteklih letih začela že v mesecu aprilu. V letošnjem letu, pa se je začela nekoliko kasneje, in sicer v mesecu juniju. Razlog za to je bila slabša vremenska napoved – deževje in nizke temperature so marsikateremu kupcu pregnale misli na skok v bazen. Zato smo letos komaj v juniju na portalu Ceneje.si opazili povečano zanimanje, ki še vedno traja.

Poglejte si, kako poznavanje trendov in konteksta na tržišču pomembno vpliva na vaš odziv in uspeh!

Gotovo že veste, kako pomembno je, da ste ob pravem času, na pravem mestu. Kako lahko platforme, kot je Ceneje.si, s poznavanjem trendov in stanja na trgu pomagajo dvigniti vašo rast, je jasno opisano v naslednjem primeru use case-u.

Kako se je začelo? Spletni trgovec se je na nas obrnil z namenom, da bi povečal prepoznavnost in izkoristil čas povečanega zanimanja med aprilom in junijem. Skupaj smo pripravili oglaševalsko akcijo, v kateri je oglaševal izdelka dveh blagovnih znamk Bestway in Intex, ki sta tudi dve izmed močnejših znamk na trgu.

Oglasni formati, ki omogočajo natančno ciljanje!

Izbrali smo premišljeno kombinacijo oglasnih formatov Background in Abrakadabra (mobile in desktop), ki kupce nagovarjajo med raziskovanjem različne ponudbe in tudi takrat, ko so tik pred nakupom. Zanimiv je tudi podatek, da se je v omenjeni oglaševalski kampanji najbolje odrezal format, ki se prikazuje na mobilnih telefonih. Kar seveda potrjuje dolgo znano resnico, da potrošniki nimajo več predsodka do spletnih nakupov preko telefona.

BACKGROUND

ABRAKADABRA (desktop in mobile)

Z večkanalno oglaševalsko akcijo, ki je vključevala poleg oglasnih formatov na Ceneje.si tudi mailinge, je trgovec (označen z rdečo barvo spodaj) uspel svoj položaj utrditi med tistimi ponudniki, ki prodajajo top 10 izdelkov najbolj prodajanih izdelkov in to v času, ko je največ povpraševanja. Ključno vlogo je igralo pravo poznavanje trendov in pravilno odzivanje na njih.

Povečana prepoznavnost, ne le trgovca, temveč tudi blagovnih znamk!

Povečanja v zanimanju pa v času sezone ni čutil le trgovec. Če je pred oglaševalsko akcijo, v aprilu, delež blagovnih znamk Bestway in Intex znašal skupno 77,1 %, se je po koncu oglaševalske kampanje, delež dvignil za 7,2 odstotnih točk – to so točke, ki so jih druge blagovne znamke izgubile.

Poletni trend, ki ga ne smete zamuditi: kampiranje.

Sezona za kampiranje se začne v mesecu maju in traja vse do septembra, ko se še zadnji dopustniki odpravijo na kampiranje. Ujamete lahko val povečanega zanimanja za šotore, senčnike, spalne vreče, pohištvo in drugo opremo za kampiranje.

 

Oglejte si, katere blagovne znamke šotorov iščejo vaši kupci

V lanskem letu so bile med kupci najbolj priljubljene blagovne znamke šotorov Easy Camp, Outwell, High Peak, Vidaxl in Bertoni. V letošnjem letu so se v začetku sezone obdržali na prvih petih mestih Outwell, Easy Camp in Bertoni, medtem ko so se na vrh uvrstile še blagovne znamke Coleman, McKinley in Ferrino. Toda sezone še ni konec!

Ključno je, da pravočasno pripravite svojo strategijo

Kot smo videli v use case spletnega trgovca, ki je oglaševal v kategoriji bazenov, je ključno, da spremljate podatke na trgu, reagirate v skladu z njimi in pravočasno pripravite svojo strategijo. Če v času sezone niste na pravem kanalu ali nimate dovolj informacij, kako doseči kupce, postanete nevidni.

Niste našli podatkov v vaši kategoriji? Oglasite se strokovnjaku za ecommerce področje na Ceneje.si na janez.lipec@ceneje.si in skupaj raziščita kategorijo in trende, ki bodo k vam pripeljali relevanten traffic.

Vas zanima več?

Preberite tudi: