[INTERVJU] Emundia.si – spletni trgovec leta 2017 v kategoriji opreme za dom

96

Spletna trgovina emundia.si je na največjem ecommerce tekmovanju v Sloveniji Spletni trgovec leta 2017 prejela nagrado v svoji kategoriji, Category Award, Home & Garden. Ob tej priložnosti je Jernej Kete v intervjuju z nami razkril, kaj je recept za zadovoljstvo kupcev in osvojitev te prestižne nagrade.

.

Kaj je bilo po vašem mnenju odločilno, da ste prejeli eno od glavnih nagrad tekmovanja Spletni trgovec leta 2017?

To je rezultat vsega dobrega preteklega dela, zato je težko določiti tisti odločilni faktor. Verjetno je bilo ključno to, da smo definirali naše vrednote in poslanstvo. To je temelj, na katerem smo ustvarili jasno vizijo in zgradili močno ekipo zaposlenih ter zunanjih sodelavcev. Poudariti moramo tudi vztrajnost. V petih letih od ustanovitve spletne trgovine emundia.si je bilo več trenutkov, ko nam je bilo zelo težko in bi lahko tudi odnehali, vendar smo ovire na naši poti uspeli spremeniti v izzive in se z njimi spopadli kot ekipa. Iz takih izkušenj smo se učili in se vrnili še boljši, bolj modri in bolj osredotočeni na zadovoljstvo naših strank.

Zadnji ključ do uspeha je zagotovo sodelovanje, naj bo to sodelovanje znotraj ekipe, z dobavitelji ali najpomembneje, s strankami. Sodelovanje v praksi prinese ogromno dela, ampak verjamemo, da lahko le skupaj najdemo najboljše rešitve in ustvarimo največ vrednosti za vse udeležene.

“kLJUČ DO USPEHA JE ZAGOTOVO SODELOVANJE, NAJ BO TO SODELOVANJE ZNOTRAJ EKIPE, Z DOBAVITELJI ALI NAJPOMEMBNEJE, z našimi STRANKAMI.”

Katere lastnosti vas ločijo od konkurentov? Kako skrbite za zadovoljstvo vaših kupcev?

Menimo, da se razlikujemo v tem, kako gledamo na spletno trgovino. Trgovina so ljudje in so odnosi med njimi. Ne zanima nas dobiček na kratek rok, želimo graditi dolgoročne vzajemne odnose s kupci in sodelavci. Iz tega izhaja tudi osredotočanje na zadovoljstvo naših strank. Vedno se trudimo gledati nase skozi oči naših strank in poskušamo razviti storitve, ki celovito rešujejo težave, s katerimi se naše stranke soočajo. V končni fazi želimo izboljšati kvaliteto bivanja v Sloveniji, torej da naše stranke zaradi naših storitev in izdelkov živijo bolje. Ta ideja nas tudi poganja in motivira, da se še bolj potrudimo.

Osnova za zadovoljstvo kupcev je to, da je zaposlenim resnično mar zanje. Uspelo nam je sestaviti ekipo zaposlenih, ki se trudi za stranke ne le zato, ker se mora, ampak zato, ker je to v njihovi naravi. Če ti je res mar, potem pride vse ostalo spontano. Mislim, da naši kupci to opazijo in občutijo. Verjamemo, da je prav to eden glavnih razlogov, zakaj se vedno znova vračajo v našo trgovino. Seveda pride tudi do napak, ampak odkritost in iskrenost se je pri nas izkazala za najboljšo rešitev.

Zmagovalci tekmovanja Spletni trgovec leta 2017

“Razlikujemo se v tem, kako gledamo na spletno trgovino. Trgovina so ljudje in odnosi med njimi.”

Kakšni so po vašem mnenju učinki sodelovanja v tekmovanju Spletni trgovec leta in kakšno dodano vrednost prinaša trgovcem?

Vedno se trudimo biti še boljši in taka tekmovanja so priložnost za potrditev, da nekaj delaš dobro. Podjetniki vedno sprejemamo odločitve na podlagi nepopolnih informacij in nikoli ne moreš biti prepričan, da so odločitve, ki si jih sprejel, prave. Zato je vsake toliko časa pomembno dobiti potrditev, da si na pravi poti, taka tekmovanja in dogodki pa so priložnost, da dobiš prav to.

Vedno iščemo načine, kako se lahko še izboljšamo. S sodelovanjem na tekmovanju smo dobili toliko zgodb, nasvetov in tudi inspiracije, ki nam bo dala zagon za nadaljnje delo.

“Seveda pride tudi do napak, ampak odkritost in iskrenost se je pri nas izkazala za najboljšo rešitev.”

Zakaj menite, da bi se morali slovenski spletni trgovci udeležiti tekmovanja?

Tekmovanja spodbujajo neprestano izpopolnjevanje znanja ter preseganje ustaljenih okvirjev. Z novim znanjem in boljšo uporabniško izkušnjo skupaj povečujemo zadovoljstvo in zaupanje kupcev do spletnih trgovin v Sloveniji, kar je v končni fazi dobro tako za kupce kot za vse spletne trgovce.

Vas zanima več?