Spletni trgovci se v različnih fazah razvoja svoje spletne trgovine in poslovanja osredotočajo na različne aktivnosti. Na začetku se morda zdi, da je za vzpostavitev in delovanje spletne trgovine potrebna le zanemarljiva investicija in nekaj časa, a s širitvijo se odpirajo nove in nove potrebe vodenja, organiziranja in sledenja ter nadzorovanja procesov in storitev, ki jih posamezna trgovina nudi. Spletna trgovina tako uspešno posluje le ob učinkovitem sodelovanju lastnika, dobaviteljev in strank. Daleč najtežji del spletnega poslovanje pa je doseči odlično izkušnjo kupca, ki jo najmočneje zaznamujeta kakovosten izdelek in končna dostava.

“Večina skladišč bo svojo ponudbo razširila in postala polno operativen fulfillment center do leta 2027”

Težave in stroški, ki so povezani s skladiščenjem izdelkov, morebitni zapleti in omejitve pri distribuciji in končni dostavi – vse to so dejavniki, ki so botrovali razmahu fulfillment centrov v svetu in pri nas. Raziskava Interact Analysis kaže, da bo večina skladišč svojo ponudbo razširila in postala polno operativen fulfillment center do leta 2027, kar kaže na stabilen trend in inovacijo v svetu spletnega poslovanja.

Sam proces, ki ga omogoča fulfillment center, naročniku omogoča osredotočanje na rast in razvoj podjetja, spletnega trgovca pa razbremeni skladiščenja, pakiranja izdelkov, dostavo izdelkov končnemu kupcu ter morebitna vračila ter procese povezane z njimi. Koriščenje storitve fulfilmenta pri zunanjem izvajalcu pomeni predvsem razbremenitev trgovca z vidika koriščenja prostora ter upravljanja in financiranja dodatnih zaposlenih, ki bi skrbeli za pripravo in distribucijo spletnih naročil. Prav tako se spletna trgovina tako izogne dodatnim stroškom morebitne najemnine prostorov, vzdrževanja ipd., saj podjetje, ki nudi storitev fulfillmenta prevzame skrb in odgovornost za izvedbo spletnih naročil, pridobitev in hranjenje točnih podatkov o zalogah, primerno pakiranje ter shranjevanje izdelkov.

V našem prostoru kot paketni distributer trenutno prevzema vodilno vlogo GLS Slovenija, saj jim je uspelo poleg paketne distribucije v Sloveniji in širši regiji odpreti lasten fulfillment center. Omenjeni center presega dosedanjo ponudbo ostalih slovenskih fulfillment centrov, saj pošiljk ne izročajo distributerjem, temveč na lokaciji v Ljubljani poskrbijo za pripravo pošiljk in jih nato pošljejo direktno na sortirni trak v centralno skladišče – HUB, kjer sledi še tehtanje in odprava naprej v dostavo. Posledično GLS Slovenija omogoča občutno hitrejšo dostavo, kar dokazano vpliva na končno nakupno izkušnjo stranke in zagotovo predstavlja veliko konkurenčno prednost trgovcu pred ostalimi. Prav tako spletnim trgovcem omogočajo tudi:

      • skladiščenje in manipulacijo izdelkov,
      • deklariranje izdelkov,
      • pakiranje izdelkov v embalažo, primerno za paketno distribucijo,
      • opremljanje paketov s transportno nalepko,
      • tiskanje in priprava dokumentov, ki potujejo s pošiljko (računi, dobavnice in ostala dokumentacija),
      • odpravo pošiljke naslednji delovni dan od prejetega naročila (24-urna dostava),
      • poročilo statusa pošiljk na dnevni, tedenski in mesečni ravni,
      • tedensko, mesečno poročilo o zalogi, 
      • vpogled v status pošiljke – tako naročniku kot prejemniku in
      • dostavo v istem dnevu za Ljubljano in okolico.

V kolikor imate spletno trgovino in si še niste zagotovili kakovostne storitve fulfilmenta, vam svetujemo, da zadnji trenutek ujamete trend, ki se bo, kot kaže, oblikoval v novo resničnost spletnega poslovanja. Omenjena rešitev ponuja možnost skladiščenja spletnim trgovinam z manjšim asortimanom ponudbe (do 30 različnih izdelkov) pa tudi tistim, ki želijo skladiščiti svoje t.i. best seller izdelke. GLS Slovenija s svojim fulfillment centrom tako omogoča predvsem enostavno uporabo njihove storitve spletnim trgovcem, prihranek tranzicijskega časa in tako možnost osredotočenja na marketinške aktivnosti in pridobivanje novih kupcev.

Omenjena rešitev ponuja možnost skladiščenja spletnim trgovinam z manjšim asortimanom ponudbe (do 30 različnih izdelkov) pa tudi tistim, ki želijo skladiščiti svoje t.i. best seller izdelke.

Z GLS fulfillment centrom boste dosegli nižje stroške distribucije, naročila sprejeta do 21. ure bodo dostavljena že naslednji delovni dan (Slovenija, Hrvaška, Avstrija, Italija), vaš tranzitni čas se bo občutno zmanjšal, z vašimi izdelki pa bodo ravnali nadvse profesionalno in s tem minimizirali tveganja za poškodbe na paketih. 

“individualno oblikovanje želja po meri vsakega spletnega trgovca”

Poleg vsega naštetega, ne boste potrebovali lastnega skladiščnega prostora in kadra za ravnanje z naročili. Pri GLS Slovenija so vam na voljo tudi za individualno oblikovanje želja po meri vsakega spletnega trgovca, v kolikor v obsežni ponudbi ne bi uspeli najti storitev, ki jih potrebujete in želite. 

S pošiljanjem podatkov potrjujete, da se strinjate s Splošnimi pogoji. Nameni obdelave, način hrambe in varovanja osebnih podatkov ter vaše pravice so opisani v Pravilih o zasebnosti.