Kako je Lafaboo.com osvojil srca hrvaških kupcev, strokovno komisijo in zmagal na tekmovanju Web trgovac godine 2019

4794

Če še niste slišali za Lafaboo.com, potem je zdaj pravi čas, da jih spoznate. To ni le še ena otroška spletna trgovina, temveč je to trgovina, ki je osvojila srca hrvaških kupcev in mednarodno strokovno komisijo na letošnjem tekmovanju Web trgovac godine 2019. Ne le, da so prejeli eno od glavnih nagrad Web challanger, so tudi absolutni zmagovalci v kategoriji Kids&Family.

V nadaljevanju si preberite intervju z Marijano Birkić Lovegrove, lastnico Lafaboo.

“NAJ SE IGRA NIKOLI NE PRENEHA!” – MARIJANA BIRKIĆ LOVEGROVE

Lafaboo je na letošnjem tekmovanje Web trgovec godine prejel dve nagradi, vašo vrednost so z visokimi ocenami prepoznali tako kupci kot tudi strokovna komisija. Povejte nam, kako se počutite?

M.B.L – »Občutki so fantastični, še boljši, ker vemo, koliko truda in dela smo vložili v celoten projekt in ko vidiš, da so kupci to prepoznali.

Vse naše izdelke izbiramo s previdnostjo in ljubeznijo, trudimo se, da kupcem ponudimo kakovostne igračke in na ta način spodbujamo igro otrok, ki je izjemno važna za njihov razvoj.

Verjamemo, da naše igrače omogočajo staršem kvalitetno preživljanje časa s svojimi otroki in da se skupaj z veseljem igrajo. Zato je naša misija – naj se igra nikoli ne preneha!«

Dobra ocena stroškov, jasen cilj in realizacija

Opaziti je, da stoji v ozadju veliko truda in dela. Kaj in kdo vam je bil v največjo podporo v tem procesu?

M.B.L – »Na celem projektu smo delali 8 mesecev in nenehno smo pazili na vsako podrobnost. Imeli smo srečo, da smo sodelovali z agencijo Marker, ki so nam bili od začetka do konca projekta v veliko oporo. Strošek se nam je na začetku zdel velik, toda za cilj smo si zadali dolgoročno kakovostno spletno stran in vedeli smo, da to zahteva določen finančni vložek.

Kakovostna spletna stran je vredna naložba

Glede na to, da imamo v ponudbi svetovno znane blagovne znamke in da si takšni brandi zaslužijo dostojno predstavitev na spletni strani, smo vedeli, da si želimo in tudi moramo skozi sam izgled spletne strani izražati kakovost proizvodov, ki jih ponujamo. Ravno zato smo se odločili vložiti v spletno stran, ki nas bo dostojno predstavljal. Lafaboo smo postavili v letu 2015, toda lani smo z veliko pomočjo Evropske banke za obnovo in razvoj naredili redizajn s katerim smo izjemno zadovoljni.«

Kaj menite, da je bilo ključno za vašo zmago na tekmovanju Web trgovac godine 2019?

M.B.L – »Težko je reči, saj vemo, da so v konkurenci bili kolegi, ki se s svojimi spletnimi stranmi tudi lahko pohvalijo in ker je bilo resnično veliko dobrih kandidatov. Morda sta razloga za zmago struktura spletne strani in njena vsebina, saj oboje izraža našo osebnost in igrivost.«

Kvantiteta & kakovost

Čaka jih širitev na tuje trge

“Največji izziv je obdržati cenovno politiko, a hkrati spodbujati rast in pridobivati nove kupce.” – MARIJANA BIRKIĆ LOVEGROVE

Kaj vas razlikuje od konkurentov?

M.B.L – »Mislim, da ima Lafaboo definitivno največjo ponudbo kakovostnih igrač, ki izstopajo iz konkurence.”

Zagotovo boste uspešno nadaljevali svojo rast. Kaj planirate v bližnji prihodnosti?

M.B.L – »Želimo ostati zvesti temu, v čemer smo najboljši. To je izbor kakovostnih igrač, visoko zadovoljstvo naših strank, širjenje asortimaja na takšen način, da obdržimo kakovost in smo hkrati pozorni na trende na trgu ter vsekakor širjenje izven meja Hrvaške.«

Kakšno vrednost ima nagrada za vas in kakšno za vaše kupce?

M.B.L – »Nagrada nam veliko pomeni, saj je neke vrste potrditev, da to kar delamo, delamo dobro in prepričana sem, da bo ta nagrada še bolj utrdila zaupanje naših kupcev, ki nas podpirajo.«

Web Challenger Award in Kids&Family Category Award = Lafaboo team

 


 

Vas zanima več?

Preberite tudi:

OBJAVITE ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here