5 nasvetov za zagon ecommerce podjetja

154

Veliko ljudi razmišlja o ecommerce podjetju, ni jih pa veliko takih, ki se za zagon dejansko odločijo. Če imate dobro, testirano idejo in ste pripravljeni na odprtje podjetja, se vam ni treba čisto nič bati. Ključ do uspeha je v odličnem spletnem marketingu, ki uporablja najboljše kanale in najučinkovitejše digitalne metode za povečanje prodaje. Poglejte si 5 nasvetov za zagon vašega spletnega posla.

 

1. Spoznajte vaše kupce

Nakupna izkušnja kupca v vaši spletni trgovini je odvisna le od vas samih. Poti kupcev lahko popolnoma prilagodite – pogoj za to pa je, da jih najprej dobro spoznate. Informacije o vaših strankah najdete na družbenih omrežjih, kjer lahko komunicirate z njimi ali ugotovite, katere kanale najbolj uporabljajo. Več ko veste o vaših potencialnih kupcih, bolje boste lahko prilagodili vaše vsebine.

2. Spoznajte vašo panogo

Tudi če poznate vse prednosti in pomanjkljivosti panoge v kateri delujete, vam dodatne analize in raziskave ne morejo škoditi. V digitalnem svetu se vse hitro spreminja in ravno tem spremembam morate nenehno slediti. Ravno tako morate preučiti sedanjost, da boste lahko predvideli, kaj vas čaka v prihodnosti.

3. Spoznajte konkurenco

Mnoga analitična orodja vam omogočajo, da bolje razumete vašo konkurenco. Spoznate lahko njihove prednosti in tudi slabosti. Na družbenih omrežjih preverite, kaj so njihove pomanjkljivosti in le-tem posvetite največ pozornosti.

4. Povečajte prepoznavnost

Nič ni bolj pomembno kot prepoznavnost podjetja, ki temelji predvsem na dizajnu. To seveda ne pomeni, da morate za postavitev spletne strani najeti drage agencije – zadošča že, da ste unikatni in kreativni. Univerzalen izgled, ki bi ustrezal vsem, tako ali tako ne obstaja. Držite se pravila, manj je več. Če začenjate iz nič, najprej izberite domeno. V izjemno kratkem času imate namreč lahko košček interneta registriran na vaše ime.

5. Bodite pozorni na SEO

Vaša strategija naj bo osredotočena na optimizacijo spletne strani (SEO). Ključne besede so pri tem najpomembnejše, še posebno, če želite doseči kupce iz lokalnega okolja. Optimizaciji spletnih strani morate posvečati enako pozornosti, kot drugim elementom digitalnega marketinga. Raziskava portala SearchEngine Journal je pokazala, da 93 % ljudi nakup začne z iskanjem preko spletnih brskalnikov, zato je najbolje, da vas kupci najdejo na prvih iskalnih mestih. Kako na prva mesta? S kakovostno vsebino in osredotočenostjo na ključne besede. Preden jih izberete, razmislite tudi o daljših iskalnih nizih oziroma frazah, ki jih vaši kupci uporabljajo.

Vsak začetek je težak, vendar se vztrajnost vedno splača.

Vas zanima več?
Preberite tudi: