Kot pravijo, je cilj predvsem širok izbor kakovostnih izdelkov, hkrati pa enostavna in praktična nakupna izkušnja. In seveda skrb za svoje kupce in njihove ljubljenčke. Ravno ta odnos je spletni trgovini zoohit.si prinesel nagrado 3rd People’s Choice Award na tekmovanju Web Retailer Award 2020.
Spodaj lahko izveste več o sami trgovini in nadaljnjih planih, ki jih načrtuje celotna ekipa zoohit.si.
Kakšni so občutki ob dejstvu, da so vas vaši kupci nagradili?
Zelo smo veseli in ponosni, da nam stranke zaupajo in rade nakupujejo pri nas.
Kaj dela vašo spletno trgovino unikatno v primerjavi z drugimi iz kategorije?
Prizadevamo si ponuditi širok repertoar izdelkov najboljše kvalitete in ohranjati nakupno izkušnjo naših strank čim bolj enostavno in praktično.
Kakšni so vaši nadaljnji načrti za razvoj in kako bo vaša trgovina postala še boljša v letu 2021?
Še naprej želimo našim strankam ponujati veliko izbiro kakovostnih izdelkov po ugodnih cenah, enostavno, praktično in prijetno nakupno izkušnjo v naši spletni trgovini, hitro dostavo in veliko dodatnih ugodnosti za vse ljubitelje živali.
Poleg zmage, kaj še vidite kot prednost tekmovanja Web Retailer Award 2020?
Velika prednost se nam zdijo povratne informacije, ki so zmeraj dobrodošle za izboljšanje. Prav tako pa tudi dodatna medijska izpostavljenost in priložnost za spoznavanje novih trendov na področju spletnega nakupovanja.
Kaj za vas pomeni ta nagrada in kakšen vpliv bo po vašem mnenju imela na vaše kupce?
Ta nagrada nam daje potrditev, da delujemo v pravi smeri in da so stranke zadovoljne z nakupovanjem pri nas, kar nam največ pomeni. Daje nam tudi zagon in dodatno motivacijo za naprej. Verjamemo pa tudi, da bo ta nagrada še dodatno okrepila zaupanje strank v našo spletno trgovino.
Velika prednost tekmovanja Web Retailer Award se nam zdijo povratne informacije, ki so zmeraj dobrodošle za izboljšanje. Prav tako pa tudi dodatna medijska izpostavljenost in priložnost za spoznavanje novih trendov na področju spletnega nakupovanja.
Kako ste se vi spopadli z epidemijo zaradi koronavirusa, ali ste morali narediti kakšne hitre spremembe pri samem delovanju vaše trgovine?
Večjih sprememb na srečo ni bilo potrebno uvajati, smo se pa na začetku spopadali s povečanim številom naročil kot navadno, vendar smo vse izzive zelo uspešno rešili v hitrem času.
Na katerih področjih spletne trgovine vidite v naslednjih treh letih največji napredek oziroma na katera področja se boste sami najbolj fokusirali?
Verjamemo, da je vedno dovolj prostora za napredek – še posebej kar se tiče zagotavljanja najboljše možne uporabniške izkušnje našim strankam. Prav tako aktivno delamo na razširjanju področij ponudbe znotraj naše storitve.
Želite za konec še kaj dodati?
Želimo se še enkrat najlepše zahvaliti vsem, ki so glasovali za nas. Še naprej se bomo po naših najboljših močeh trudili, da zadovoljimo vse potrebe naših strank in njihovih ljubljenčkov.