Prvič v devetih letih tekmovanja sta nam NLB & Mastercard® omogočila, da podelimo še nagrado za najboljši plačilni tok in metode – Best Payment Experience. Nagrada je bila nova, zmagovalko pa že poznamo s prejšnjih tekmovanj, ki je ravno tako vedno zasluženo prejela nagrado. Govorimo o spletni trgovini Hajdi.si.

Poglejte, kaj pravi Hajdi o zmagi in na kakšen način je prišla do tega, da je njena spletna trgovina tako uspešna.

Kakšni so občutki ob dejstvu, da so vas vaši kupci/komisija nagradili?

Občutek je prelep in res smo veseli, da se v nas prepoznava virtualni potencial sploh sedaj v teh časih, ko smo se morala podjetja precej transformirati in prilagoditi nastali situaciji.

Kaj dela vašo spletno trgovino unikatno v primerjavi z drugimi iz kategorije?

Hajdi.si trgovina bazira na odličnem customer supportu, kar se odraža tudi vsako leto v bilancah na postavki strošek plač v primerjavi z drugimi podjetji v naši branži. Osebno sem vedno bila usmerjena k stranki, in zato da zagotoviš popolno uporabniško izkušnja, poskrbimo v celotni ekipi. Od prvega do zadnjega zaposlenega. In ravno naša ekipa je srce podjetja in verjamemo, da se to čuti.

Kakšni so vaši nadaljnji načrti za razvoj in kako bo vaša trgovina postala še boljša v letu 2021?

Plani so ambiciozni. Počasi smo pričeli s prodorom na druge trge, tako smo sedaj v fazi prodora na Nemški in Češki trg. To je precej velik projekt, na samo zaradi lokalizacije spletne strani s 6.000 izdelki ampak predvsem želimo razumeti stranke na teh trgih. Kakšne so njihove potrebe, da bodo čutili odlično uporabniško izkušnjo, da bo ta nivo enak kot na trenutno Slovenskem in Hrvaškem trgu. Prav tako smo že v dogovorih o prenovitvi spletne strani, kjer bomo poskusili Hajdi virtualno doživetje še bolj prilagoditi našim strankam.

Poleg zmage, kaj še vidite kot prednost tekmovanja Web Retailer Award 2020?

Prednost je vsekakor v tem, da je to potrditev za naše podjetje in vse, ki smo v njem zaposleni. Seveda nam je v ponos, da lahko takšno priznanje podelimo med naše stranke in obiskovalce spletne strani. Vsekakor takšna priznanja dajejo dodano vrednost našemu podjetju in ustvarjajo utrjevanje zaupanja naših strank.

Kaj so po vašem mnenju ključni izzivi spletne trgovine?

Izzivi so vsak dan in osebno lahko rečem, da se soočam z njimi na dnevni bazi. Vsekakor je precej stvari v ozadju, ki morda kupcem niso vidne in gre predvsem za sinhronizacije v tehničnem smislu kar se tiče računovodstva, skladišča in same spletne strani. Vedno so tukaj tudi analize v smislu kontrolinga in nadzora ter obvladovanja stroškov, prav tako pa je zelo pomemben marketing na katerem redno delamo in poskušamo biti kar se da inovativni.

Kaj menite o dejstvu, da se je tekmovanje prvič odvilo v treh državah hkrati?

Osebno mislim, da je to super odločitev organizatorjev in še lepše bi bilo se srečati z vsemi udeleženci v živo, kjer bi bila priložnost, da se podružimo, pogovorimo in izmenjamo dragocene izkušnje. Iskreno upam, da nam bo drugo leto to omogočeno.

Imate kakšno sporočilo za spletne trgovce, zakaj naj se prijavijo na tekmovanje?

V podjetju Hajdi sodelujemo že več let in smo prepričani, da je to odličen način kako pridobiti dodatna znanja, izboljšave in poznanstva. Izjemno pa so zanimiva prav vsako leto predavanja strokovnjakov, ki ti s svojimi izkušnjami pomagajo pri razvoju v pravo smer.

Kaj za vas pomeni ta nagrada in kakšen vpliv bo po vašem mnenju imela na vaše kupce?

Zelo smo veseli, vsi v ekipi, za to priznanje oz. nagrado, ki je vsekakor potrditev, da dobro delamo in odlična popotnica oz. motivacija za naprej. Vsekakor želimo tudi drugo leto sodelovati in pokazati, da zmoremo še več.

Kako ste se vi spopadli z epidemijo zaradi koronavirusa, ali ste morali narediti kakšne hitre spremembe pri samem delovanju vaše trgovine?

Vsekakor je bilo to kaotično obdobje, saj smo pri Hajdi v večini zaposlene mamice, ki smo se resnično morale dobro organizirati, da so stvari v podjetju funkcionirale, ne da bi to opazile oz. občutile naše stranke. Na eni strani smo morali zapreti našo butično fizično trgovino, po drugi pa smo se soočili s povečanim obsegom dela na spletu. Naše podjetje je med prvimi še pred ukrepi zaprlo svoja vrata fizične trgovinice, saj nam je zdravje naših strank in zaposlenih na prvem mestu. Tako smo ves fokus usmerili v splet in pričeli z izvajanjem kvalitetnega marketinga v smislu video vsebin in predstavitev, ki so ključne za naš segment. S tem smo dosegli, da smo predstavili vozičke, pohištvo, poganjalce itd… predvsem izdelke, ki jih želiš videti preden jih kupiš.

Kako vi vidite prepletanje spletne in fizične trgovine in kako oboje kombinirate za najboljši možen izkupiček?

Fizična trgovinica ima poseben čar. Gre za doživetje v fizični obliki in Hajdi ni samo trgovina. Je tudi zatočišče za vse starše, saj znotraj fizične trgovinice ponujamo intimen kotiček, ki je namenjen vsem staršem in ne samo našim strankam. Tako lahko starši previjejo in nahranijo svoje malčke. Prav tako sodelujemo z muzejem novejše zgodovine, saj delujemo v 200 let stari stavbi v centru mesta Celje na Stanetovi, ki ima močno zgodovinsko zgodbo. Eksponirali smo udarne kose iz preteklosti tega ambienta in tako je naša trgovinica tudi pravi časovni stroj. Zelo lepo se prepletata tradicionalni in moderni stil, kar daje naši trgovini res poseben ambient in pravijo, da je ena izmed najlepših v Evropi. Trgovinica pa je prav tako naš showroom in služi tudi kot prostor, kjer se srečujemo z našimi B2B partnerji. V našem segmentu se mi zdi pomembna tudi fizična prisotnost in je lepa dopolnitev vsemu, kar počnemo na spletu.

Na katerih področjih spletne trgovine vidite v naslednjih treh letih največji napredek oziroma na katera področja se boste sami najbolj fokusirali?

Predvsem v digitalizaciji in optimizaciji procesov. Prav tako je še precej prostora za širitev na nove trge, ki jih že imamo v planu.

Web Retailer Award 2020 je odličen način, kako pridobiti dodatna znanja, izboljšave in poznanstva. Izjemno pa so zanimiva prav vsako leto predavanja strokovnjakov, ki ti s svojimi izkušnjami pomagajo pri razvoju v pravo smer.

Ena od vaših prednosti je prisotnost na različnih kanalih, kjer lahko stranke najdejo vaše izdelke, kot na primer na Ceneje.si. Kaj se je izkazalo kot glavna prednost prisotnosti vaših izdelkov na omenjenem kanalu za primerjavo ponudb?

Vsekakor je Ceneje.si odličen kanal za našo prodajo in po pregledih generiramo odlično prodajo skozi ta kanal. Veliko strank želi na enem mestu pregledati ponudbo različnih ponudnikov, saj je to precejšnja optimizacija časa in tako dobijo vse informacije na enem mestu.

Želite za konec še kaj dodati?

Iskrena hvala za nagrado, ki smo je res veseli in veseli smo, da se prepozna naša energija v podjetju, saj res hodimo z veseljem in nasmehom vsak dan v službo.