Veste, kaj kupci pričakujejo glede dostave iz vaše spletne trgovine in kaj jim je pomembno, da so na koncu z nakupom zadovoljni? Nova raziskava kaže, da je stopnja zadovoljstva z dostavo preko spleta že dokaj visoka, medtem ko je pri politiki vračila izdelkov še vedno veliko prostora za izboljšave. Pomemben izsledek je tudi, da je kar 7 od 10 spletnih kupcev pomembno, da lahko spremljajo dostavno pot.

Potrošniki zahtevajo priročen postopek vračila izdelkov

Na portalu ecommercenews.eu povzemajo raziskavo IMRG BluJay UK Consumer Home Delivery Review 2017, ki je zajela 2.000 angleških spletnih kupcev in preverjala njihovo zadovoljstvo ter pričakovanja pri spletni dostavi. Pokazala je, da so spletni kupci sicer bolj zadovoljni s politiko vračil kot lani, vendar je ta stopnja še vedno precej nizka.

Splošno zadovoljstvo z dostavo pri spletnem nakupovanju je v zadnjih letih še nekoliko poraslo in v tem letu znaša 85 odstotkov. Zraslo je tudi zadovoljstvo z vračili, ki znaša 67 odstotkov, še vedno pa ostaja skoraj 20 odstotnih točk nižje kot v prvem primeru.

Spletni trgovci morate svojim strankam zagotoviti priročno politiko vračil izdelkov, hkrati pa na transparenten način ponuditi informacijo, kje se nahaja njihov paket.

Andrew Starkey, vodja e-logistike pri podjetju IMRG, pojasnjuje, da je politika vračil kompleksen in potencialno drag element spletne trgovine, ki ga je potrebno upravljati zelo previdno. Zelo zanimiv je podatek, da so v drugi polovici leta zabeležili porast povprečne stopnje vračil na 23 odstotkov, kar je najvišja številka v zadnjih sedmih letih, odkar jo merijo.

85 % kupcev želi informacijo, kje na poti je njihova pošiljka

Poleg zadovoljstva z dostavo in vračili je raziskava preverjala tudi, katere druge informacije so potrošnikom pomembne za dobro izkušnjo pri spletnem nakupovanju. Kar 7 od 10 vprašanih je povedalo, da je zanje pomembna ali zelo pomembna informacija, kje se v določenem trenutku nahaja njihova pošiljka. Potem, ko oddajo naročilo, jih kar 85 % želi biti obveščenih o poti njihovega paketa.

“Potrošniki cenijo predvidljivost, tako pri dostavi kot drugod v nakupni poti,” pojasnjuje izvršni direktor podjetja BluJay Solutions, ki je sodelovalo pri omenjeni raziskavi, in poudarja, da opažajo vse bolj rastočo potrebo potrošnikov po transparentnosti informacij v nakupnem procesu. Slednja jim namreč omogoča, da pravilno načrtujejo nakup in predvidijo dostavo.

Vas zanima več?

Preberite tudi: