[TrendKiwi] V času vročinskega vala pričakujemo 6-kratno povečanje zanimanja za klime!

2499

TrendKiwi analizeTrendKiwi_icon ponujajo vpogled v trende sezonskih blagovnih skupin in napovedi zanimanja potrošnikov za lažje načrtovanje prodajnih in oglaševalskih aktivnosti.

V pričakovanju prvega letošnjega vročinskega vala, ki se nam obeta že v tem tednu, smo naredili analizo spletnega iskanja in nakupa klim na največjem slovenskem primerjalnem portalu ceneje.si.

V nadaljevanju članka najdete napoved zanimanja potrošnikov za klime v prihajajočih mesecih ter ostale podatke, ki predstavljajo edinstveno znanje za vse trgovce v kategoriji klim. Julija pričakujemo do 6-kratno povečanje ogledov glede na povprečje 2016, glavna sezona se bo nadaljevala tudi v avgustu.

dinamika zanimanja_klime2016

Sezona klimatskih naprav se podaljšuje v avgust!

Zanimanje za klime začne naraščati marca, v glavni sezoni pa je število iskanj do 6-krat višje od letnega povprečja. To obdobje se prične junija in ima vrh v juliju, zanimivo pa je, da iskanja nato ostanejo nad povprečjem tudi v avgustu, kljub zaključevanju poletne sezone.

Podoben trend opažamo pri številu uporabnikov, ki v nakupnem procesu raziskujejo ponudbo v kategoriji klimatskih naprav. Junija in julija 2015 je bilo število enako kot pri ogledih do 6-krat večje od letnega povprečja ter je ostalo nadpovprečno še skozi cel avgust.

ogledi klimatskih naprav

V primerjavi s predsezonskim obdobjem od januarja do maja 2015 letos beležimo več kot 150-odstotno rast ogledov v kategoriji klimatskih naprav. Na podlagi trenutnega trenda v naslednjem mesecu pričakujemo do ½ milijona ogledov različnih naprav, glavna sezona zanimanja za klime pa se bo nadaljevala tudi v avgustu.

Najbolj iskane so klime srednjega cenovnega razreda

Preverili smo, katere cenovne razrede si najpogosteje ogledujejo uporabniki v kategoriji klim. Več kot polovica se zanima za stenske naprave srednjega cenovnega razreda, dobra tretjina za klime nad 800 €, manj kot petina uporabnikov pa za cenejše različice klim.

delez uporabnikov po cenovnih razredih_klime2016

Potrošniki najbolj zaupajo slovenski znamki

Po številu ogledov vodi znamka Gorenje, katere delež do vključno maja 2016 znaša skoraj petino vseh ogledov stenskih klimatskih naprav. Med najbolj iskanimi znamkami ji sledijo Mitsubishi, Panasonic, Daikin in Samsung.

top 5 iskanih znamk_klime2016

Tudi kupci nad 45 let so pomembna ciljna skupina na spletu

Pregled demografske strukture kaže, da so 3 od 5 obiskovalcev v kategoriji klimatskih naprav moški. Po pričakovanjih je največ zanimanja v starostni skupini 25-44 let, vendar je splet v tej kategoriji osnova za vse generacije potrošnikov, tudi digitalne imigrante, ki so odraščali brez interneta.

demografska struktura uporabnikov_klime2016

Vas zanima več?

Preberite tudi: