Pandemija ni le radikalno spremenila nakupnih navad potrošnikov in skorajda v celoti preselila nakupovanja na splet, temveč se je v času lockdown-ov spremenila tudi racionalnost posameznikov. Priznam – sama sem tipičen primer izgube zdravega razuma med izolacijo. Vam zaupam, kako je to videti v praksi?

Mamica treh majhnih otrok se je v obdobju zaprtja, omejitev gibanja in policijske ure, šolanja na daljavo, zaprtja vrtcev ter hkrati dela od doma za sicer najboljši in največji primerjalnik za spletno nakupovanje v regiji – soočala z realnostjo na popolnoma nov način. Zelo oddaljen od njenih preteklih, preudarnih odločitev. Družinsko življenje in usklajevanje poklicnega ter družabnega življenja je od nje že prej zahtevalo veliko energije. Neštetih obveznosti, ki so bile v obdobju zaprtja prenešene med domače stene pa je bilo zdaj res veliko … Razumen človek bi pričakoval, da se bodo napori usmerili le še v iskanje razbremenitev, pomoči, zmanjšanja pričakovanj in obsega nalog. A neeeee. Tale že ne.

Ob nekem pogovoru s sosedo, preko žive meje, na varni, predpisani distanci, seveda, in ob obujanju spominov na nekdanje, ‘normalno’ življenje, ko smo se še množično in skorajda naključno obiskovali ob popoldnevih in vikendih, se stiskali in podpirali (psihološko in tudi fizično) si je močno (kot osamljen otrok, ki nima prijateljev, v kolikor mu mamica ne spakira v šolski nahrbtnik paketa lizik) zaželela – kužka! Kaj kužka, psa, velikega psa, mrcino, ki poje več kot trije mulci in še ona skupaj.

True story. A nisem nora, res ne – raziskave kažejo, da se je v času lockdown-ov občutno povečalo število lastnikov hišnih ljubljenčkov, ki  so se v tej vlogi znašli prvič. (Vir: https://www.bbc.com/news/business-56362987). Neverjetnih 3,2 milijona živali je v dveh britanskih lockdown-ih našlo nov dom. Najbrž že slutimo, kaj je razlog, da se je kar naenkrat ljubezen do živali izrazila v množičnih posvojitvah zapuščenih živali in nakupih le-teh? 74 % novih ponosnih lastnikov v Veliki Britaniji priznava, da je ljubljenček pozitivno vplival na njihovo duševno stanje v času izolacije, jim popestril enolične dneve in jim zmanjšal občutek osamljenosti. 

Je neveden lastnik tudi neveden kupec?

A vse ni rožnato in puhasto. Mnogi so ob veselju in družbi novega prijatelja spoznali, da je skrb zanj precej bolj zahtevna, kot so pričakovali. Več kot tretjina novih lastnikov je izenačila skrb za žival s skrbjo za dojenčka! In kar petina jih je vzgojo hišnih ljubljenčkov označila kot izjemno velik izziv. Na žalost je kot posledica vsega omenjenega 5 % ljubljenčkov že ostalo brez doma …

Tako torej Britanci. Kaj pa lahko storimo v Sloveniji, da se izognemo tragičnim scenarijem zaradi neizkušenih lastnikov? Tokrat smo se odločili za akcijo – poleg že ustaljenih:

      • hrane in izdelkov za nego lastnikov hišnih ljubljenčkov z največjim povpraševanjem,
      • TOP blagovnih znamk, ki jim zaupajo vaši spletni kupci in
      • povprečnim cenam nakupov,

sta nasvete in izkušnje delili tudi naši veliki, največji ljubiteljici mačk in del ekipe Ceneje.si – Ana in Živa. Včasih pač delo pri nas vključuje tudi dejanja superjunaka!

Preberite in spoznajte potrebe svojih kupcev. Saj veste, za  mucke gre!

Kaj trenutno potrebujejo mačke?

Podatki Ceneje.si kažejo, da se v zadnjem času slovenski lastniki mačk najraje odločajo za blagovne znamke izdelkov nege in kozmetike BAYER. Omenjena znamka, ki je v preteklih 30-ih dneh zavzela najvišje mesto, odraža skrb za zaščito zdravja živali, saj ponuja sezonsko aktualne repelente in zaščito pred klopi ter bolhami. Skladno z veliko priljubljenostjo branda BAYER je tudi TOP IZDELEK, ki so ga ljubitelji mačk najpogosteje iskali. To je BAYER ovratnica proti bolham in klopom za mačke in manjše pse Foresto (38cm).

Med TOP 5 najpopularnejših blagovnih znamk zadnjega meseca so se uvrstile tudi: PRIMAVET KFT, BIOSPOTIX, TRIXIE in FYPRYST.

S čim pa negujejo svoje zveste prijatelje lastniki psov?

Trenutno so tudi pri lastnikih psov aktualni nakupi izdelkov za nego in kozmetiko psov blagovne znamke BAYER. Prav tako je bila med najpopularnejšimi izdelki na področju nege psov (podobno kot pri mačkah) v zadnjem mesecu pasja ovratnica proti bolham in klopom Foresto (70cm) znamke BAYER, le da so se tokrat kupci odločali za ovratnico nekoliko večje dimenzije, primerne psom.

Med 5 najpopularnejših blagovnih znamk so se uvrstile še: TRIXIE, PRIMAVET KFT, PLATINUM in FURMINATOR.

Kakšno hrano potrebujejo, želijo in tudi dobijo slovenski kužki in mucke?

Ana, s Ceneje

Rada imam nakupovanje na spletu, ker mi omogoča nakup večjih količin hrane in peska in si tako lahko naredim zalogo. Všeč mi je tudi velika izbira blagovnih znamk, raznolikost izdelkov, saj so mačke zahtevne in se ene vrste briketov hitro naveličajo, zato moram poskrbeti za različno ponudbo hrane vsakih nekaj mesecev. Če ponuja ena spletna trgovina več različnih vrst hrane, bom naročila tam!

Pri hrani za mačke je vseh 5 TOP izbir minulega meseca bolj izenačenih, kot je to mogoče opaziti pri pasji hrani. Prva izbira je prav tako kot pri lastnikih psov – hrana za mačke blagovne znamke Royal Canin, sledijo ji znamke: N&D, Felix, Happy Cat in Whiskas. Največje povpraševanje pa so lastniki mačk izrazili po ROYAL CANIN HRANA ZA MUCE KITTEN 36 2KG.

Živa, s Ceneje

Večino hrane za mucka kupujem na spletu, saj tam pogosto dobim največ za svoj denar. Glede na to, da imamo doma večinoma enako hrano, lahko pogosto izkoristim tudi kakšen količinski popust, ki jih nudijo nekatere trgovine, ali pa zraven dobim kakšno brezplačno darilce. Zaradi zdravstvenih težav moram (žal) izbirati posebno veterinarsko hrano, občasno pa mucu privoščimo tudi kakšen posladek – najraje ima posebne palčke, ki naj bi služile tudi kot nega zob (https://www.ceneje.si/Izdelek/17771528). Največji hit pri nas je žogica za hranjenje, v katero damo brikete ali priboljške – mucu tako preprečimo prehitro hranjenje, hkrati pa mora za večerjo ali posladek razgibati tudi možgančke. Namig: žogico zvečer pospravite, če se ne želite sredi noči zbuditi ob zvokih kotaljenja in udarjanja žogice v steno. Govorim iz lastnih izkušenj :D!

Hrana hišnih ljubljenčkov je zagotovo najpomembnejši dejavnik, ki vpliva na njihovo splošno počutje, zmožnost prenašanja naporov in stresa, krepitev imunskega sistema ter sposobnostjo živali za ubranitev pred različnimi bolezenskimi dejavniki. Zdravo počutje in videz naših kosmatincev nista samoumevna, zato lastniki veliko časa posvetijo skrbnemu izbiranju hrane, ki jo njihov ljubljenček potrebuje in obožuje. Med množico prehranskih izdelkov kupci poiščejo in kupijo natanko tako, ki ustreza specifičnim potrebam njihovega kosmatega ali pernatega prijatelja.

V preteklih štirih tednih smo med slovenskimi kupci opazili največje povpraševanje po hrani za pse blagovne znamke Royal Canin, ki ponuja veliko izbiro izdelkov prilagojeno velikosti, starosti, pasmi, življenjskemu slogu in posebnim prehranskim potrebam mačk in psov in precej prednjači pred ostalimi izbirami kupcev. 

Sledijo ji blagovna znamka  N&D, trenutno pa visoko zaupanje dosegajo tudi prehrambeni izdelki za mačke in pse znamk ACANA, Farmina, in HAPPY DOG.

Za svoje hišne ljubljenčke so slovenski kupci pripravljeni odšteti vedno več

Povprečna cena nakupa samo v prvih mesecih leta 2021 je znašala 91,60 €. Glede na to, da je lansko leto povpraševanje vrh doseglo v mesecu marcu in aprilu, lahko pričakujemo, da bo letošnja povprečna cena košarice še višja, saj je rast povpraševanja z leti le še večja. Leta 2019 je namreč povprečna cena nakupa znašala 65,70 €, v 2020 pa že 97,30 €.

Ali v svoji spletni trgovini prodajate trenutno najbolj iskane blagovne znamke izdelkov za hišne ljubljenčke? Da boste tudi vi TOP izbira spletnih kupcev, izberite eno od številnih možnosti izpostavitve izdelkov na Ceneje.si, kanalu z največjo možnostjo konverzije. Poskrbite, da boste v pravem trenutku, na pravem mestu. S kakršnim koli vprašanjem se obrnite na prodaja@ceneje.si in prejeli boste vse informacije o možnostih izpostavitve vaših izdelkov ter oglaševalskih aktivnostih.

Objavite svoje izdelke na največjem slovenskem portalu za primerjalno nakupovanje!

Pridružite se več kot 530 spletnim trgovinam s preko 3.467.705 dnevno aktivnimi ponudbami.

Na Ceneje.si lahko tudi izberete različne oglasne formate in dodatno izpostavite ponudbo!

Izberite napredne možnosti oglaševanja in nagovorite stranke v fazi nakupnega procesa.