Vse bolj smo lahko prepričani, da je prvo obdobje večje negotovosti glede prihodnosti ecommerca za nami. Nakupovalne navade in vzorce resda srečujemo v spremenjenih oblikah, prilagojenih novi realnosti. A trg se z izjemno hitrostjo prilagaja potrebam potrošnikov in inovacije izdelkov ter storitev se vrstijo ena za drugo. Po navedbah eMarketer se prodaja na ameriškem trgu trenutno res sooča s padcem, a hkrati so napovedi glede rasti spletne trgovine zelo pozitivne ‒ obeta se namreč kar 10-odstotna rast, kar je v primerjavi s pričakovanim 13-odstotnim dvigom, ki so ga za letošnje leto napovedovali lani ‒ odlična novica za ves ekosistem spletnega trgovanja.  

Kupci veliko bolj vešči spletnega nakupovanja kot kdajkoli v preteklosti

V obdobju socialnega distanciranja so se potrošniki posvetili razmisleku o kakovostnem bivanju, omejitve gibanja pa so jih spodbudile k preudarnim nakupom izdelkov, ki nivo zadovoljstva preživljanja časa znotraj svojih zidov – še dodatno izboljšajo. Že pred tradicionalno sezono povečanega povpraševanja po ogrevalnih telesih so tako izkazali povečan interes po omenjenih izdelkih. Poleg povpraševanja po klimatskih ventilatorjih in napravah, o katerih smo pisali že v članku Ledeno kraljestvo doma – kdaj posežemo po zamrzovalnikih in klimatskih napravah? so se ob preživljanju večjega deleža svojega časa na spletu in aktualnem zavedanju nepredvidljivosti sveta, kupci veliko bolj zgodaj in bolj informirano začeli zanimati za nakup. Zaznali smo intenzivnejše povpraševanje po izdelkih, ki jih bodo potrebovali in uporabljali šele čez nekaj mesecev, tudi ob začetku kurilne sezone ter padcu zunanjih temperatur.  

Izdelke morate izpostaviti pravočasno, v zadnjem obdobju lahko celo rečemo, da nikoli ni prezgodaj, kaj hitro pa je lahko prepozno.

Potrošniki pospešeno iščejo izdelke na spletu ter so stalno na preži za morebitnimi najugodnejšimi ponudbami. Izdelki, ki jih iščejo, morajo biti zato izpostavljeni pravočasno, v zadnjem obdobju lahko celo rečemo, da nikoli ni prezgodaj, kaj hitro pa je lahko prepozno. Optimalno vidnost si lahko zagotovite z oglaševanjem na največji platformi za spletno nakupovanje Ceneje.si.

KJE LAHKO OBJAVIM SVOJE IZDELKE?

Povpraševanje po napravah za uravnavanje vlažnosti v prostorih se je tako v obdobju preteklih mesecev ponovno povečalo, kar je nekoliko nenavadno za spomladanske mesece, ko smo v preteklih letih zaznavali najnižje povpraševanje.

Vrh sezone za nakup razvlažilnikov se običajno začne konec avgusta, vrh pa doseže meseca novembra. Letošnja iskanja nam nakazujejo porast povpraševanja v omenjenih mesecih, saj so se mnogi kupci za določene produkte že zanimali, zbrali že zadostno količino informacij ter bodo nakup le odložili na kasnejši čas.

Podobno smo opazili tudi pri ionizatorjih in čistilnikih zraka, kjer je povpraševanje glede na enako obdobje preteklo leto naraslo za skoraj 150 %.

Ob ponovnem valu se bodo iskanja produktov v spletnih trgovinah spet okrepila in sezone se bodo očitno začele še prej, kot smo bili vajeni doslej. Pričakovati je smiselno povečan interes, kot smo ga bili vajeni v preteklih letih, z dodatnim številom t.i. odloženih nakupov. Ne dovolite si jih zamuditi, zato se pripravite s pravočasno izpostavitvijo svojih izdelkov.

Sezone se bodo očitno začele še prej, kot smo bili vajeni doslej …

Med izdelki blagovnega segmenta ogrevalnih teles je mogoče med grelniki, bojlerji, konvektorji, infra, kvarčnimi in halogenskimi lučmi ‒ najbolj opazno rast trenutno opaziti pri radiatorjih in toplotnih črpalkah, ki jih uporabljamo za optimalno segrevanje sanitarne vode. Oglejte si graf gibanja povpraševanja med mesecem marcem in majem letošnjega leta v primerjavi z istim obdobjem lansko leto:

Kdaj potrošniki iščejo ogrevalna telesa?

Ob pregledovanju podatkov je jasno, da kupci ne čakajo na prve mrzle noči, temveč si vse potrebno za udobje in segrevanje doma priskrbijo že mnogo prej. Z izkušnjami, ki smo jih pridobili, v obdobju pretekle korona krize, se je občutno spremenilo tudi nakupovalno vedenje potrošnikov. Kako naj si ljudje zagotovijo vse, kar potrebujejo za nemoteno bivanje, pravočasno oziroma kaj naj storijo, da jih zaprtje fizičnih trgovin ne bo nikoli več dohitelo nepripravljenih? Kupci so obogateni z novimi spoznanji, zato ne izgubljajo več časa. Če se zavedajo možnosti ponovne ustavitve družbenega življenja, si bodo vse za prijetno preživljanje jeseni in zime priskrbeli pravočasno, raje prej kot kasneje. Kajti nova realnost nas opozarja na pomembnost pripravljenosti in na mnogo negativnih posledic prepozne oskrbe z izdelki, ki jih potrebujemo. Ne zamujajte več, tega si skoraj ni več mogoče privoščiti.

KJE LAHKO OBJAVIM SVOJE IZDELKE?

Ker se zavedamo, da vaša poslovna uspešnost ni odvisna izključno od vas, temveč se aktivno prepleta z delom vaših konkurentov, smo za vas razvili orodje Brand Performance Insights, ki omogoča spremljanje ažurnega stanja blagovnih znamk ter iskanja izdelkov po ključnih kategorijah za prejšnji dan, teden ali mesec. Za vse, ki uporabljajo naše orodje, vsako jutro pripravimo redna poročila, ki prinašajo dodano vrednost pri bolj preudarnih odločitvah za večjo spletno prodajo.

Za še več podobnih vsebin se prijavite na naše tedenske e-novice, s katerimi vas bomo seznanjali s trendi in vam pomagali pri rasti spletne prodaje.