
V preteklih mesecih se je del pozornosti potrošnikov obrnil na izdelke za kakovostnejše preživljanje časa. Videti je, da se je razmisleku o kvalitetnem bivanju, skrbi za zdravo telo ter želji po pozitivnih interakcijah z družino in prijatelji posvetilo večje število ljudi, kot bi si morda uspeli predstavljati. Vse to se je odražalo v povečanem povpraševanju po specifičnih izdelkih, kot je oprema za različne športne aktivnosti in pripomočki za različne hobije. Na smo v času samoizolacije tako zaznali ekstremno zanimanje za produkte blagovnih segmentov rekreacije in zdravje, izdelkov za urejanje doma ter izdelkov, ki omogočajo intenzivnejšo socializacijo v objemu lastnega doma.
V obdobju izteka ukrepov ter toplejših mesecev smo opazili rast povpraševanj po različnih pripomočkih za izlete in šport v naravi.
Ob sproščanju ukrepov in ukinitvi občinskih omejitev se je rekreacijsko območje začelo širiti, vse več ljudi pa se je ob skoraj tromesečni ustavitvi življenja posvetilo načinom, s katerimi bi izboljšali kakovost bivanja na različnih področjih svojega življenja. V obdobju izteka ukrepov ter toplejših mesecev smo opazili rast povpraševanj po različnih pripomočkih za izlete in šport v naravi. Opaziti je bilo mogoče kar 86-odstotno povečanje pri nakupih športnih, avtomobilskih ter vodoodpornih video kamer. Prav tako se je zanimanje povečalo tudi pri kamerah s polnilnikom in spominsko kartico ter pri ostalih športnih kamerah, baterijah ter dodatkih.
Športne kamere za vse, ne le za športnike
Že v mesecu aprilu in maju smo po ogledu podatkov na zaznali prvi dvig iskanj športnih kamer. Če sklepamo po sezonah preteklih let lahko drugi vrh povpraševanja pričakujemo v poletnih mesecih ter nato spet v mesecu novembru. Kot kaže, si v novi realnosti ne bodo priskrbeli kamer le ljubitelji adrenalinskih aktivnosti, gorski kolesarji in jezdeci valov, temveč se zanimanje za tovrstne izdelke dviguje iz meseca v mesec tudi pri izrazito ljubiteljskih rekreativcih ter ostali populaciji, ki si želi zgolj posvetiti več časa preživljanju trenutkov v naravi. Socialna izolacija je namreč mnogo ljudi spodbudila k večjemu zavedanju vrednosti narave in ob omejitvi stikov – k iskanju povezave z okoljem – tudi s pomočjo tehnologije, kot je beleženje spominov in športnih podvigov s športnimi kamerami..
Najpogosteje so kupci iskali športne kamere blagovne znamkle GoPro, teh je bilo skoraj 60 % vseh povpraševanj. Sledile pa so ji znamke: DJI, XIAOMI, Manta in Sony.
Trend nakupov mobilnih telefonov še vedno vztraja
Videti je, da se je želja po ohranitvi stikov, tudi s pomočjo mobilnih telefonov, okrepila v preteklih mesecih, a hkrati na opažamo, da trend ne pojenja, saj je v obdobju med marcem in junijem indeks povpraševanja glede na preteklo leto – znašal 131 %.
Bodite pripravljeni na nov val kupcev z novo odkritimi interesi in konjički in jim predstavite svoje izdelke. Pravočasno oglašujte na in se jim predstavite, ko bodo iskali natanko vaše izdelke!