Oznaka: infografika
[Masterindex raziskava] Kakšni so trendi in nakupovalne navade Slovencev?
V januar smo zakorakali polni obetov, ciljev in želja za prihajajoče leto, začetek leta pa predstavlja tudi priložnost, da se uzremo nazaj in odkrijemo,...
INFOGRAFIKA: Slovenci naklonjeni lokalnemu trgu, Hrvati zaupajo tujim trgovcem
Raziskava Shopper's Mind je pokazala pomembne razlike med slovenskim in hrvaškim spletnim trgom z vidika čezmejnega nakupovanja. Skoraj polovica slovenskih spletnih kupcev nakupuje izključno pri...
INFOGRAFIKA: Spletni primerjalniki postajajo eden glavnih virov informacij za kupce
V fazi raziskovanja pred nakupom se je uporaba spletnih iskalnikov od leta 2014 ponekod zmanjšala kar za 25 % točk, uporaba spletnih primerjalnikov ponudb pa...
INFOGRAFIKA: Se slovenski spletni kupci odločajo le na podlagi cene?
V okviru raziskovalnega projekta Shopper's Mind 2015 smo med drugim proučevali faktorje zadovoljstva med slovenskimi spletnimi kupci, torej elemente, ki vplivajo na to, da je potrošnik...
INFOGRAFIKA: Kako najraje plačujejo slovenski spletni kupci?
Rezultati raziskave Shopper's Mind 2015 razkrivajo, kako poteka spletno plačevanje v Sloveniji. Večina spletnih nakupov pri nas se še vedno konča z gotovinskim plačilom po povzetju, a...




























![[Masterindex raziskava] Kakšni so trendi in nakupovalne navade Slovencev?](https://smind.si/wp-content/uploads/2020/01/bigstock-Man-Using-Mobile-Phone-And-Lap-284697871-324x160.jpg)



