Jesenski meseci se približujejo in pred vrati so novi sezonski trendi, ki jih za vas redno spremljamo na ‒ največji platformi za primerjalno nakupovanje v regiji.

Vpogled v trende sezonskih blagovnih skupin in napovedi zanimanja potrošnikov vam pomaga ustrezno načrtovati prodajne in oglaševalske aktivnosti, zato izpostavite in oglašujte na pravem mestu – kanalu z najvišjo konverzijo v nakup!

KJE LAHKO OBJAVIM SVOJE IZDELKE?

Otroške želje se oblikujejo že precej pred prazniki

Občuten dvig vsakoletnega povpraševanje po igračah je mogoče zaznati že v začetku meseca novembra, saj se z nakupovanjem na online kanalu vse več potrošnikov želi izogniti tradicionalni decembrski gneči v nakupovalnih središčih. V trenutnih razmerah pa se na splet selijo tudi vsi tisti, ki želijo poskrbeti za svojo udobje ter varnost, ki ga omogoča spletno nakupovanje.

Tudi nakupovanje igrač je preudarno

Vse več staršev iskanje igrač, s katerimi najpogosteje obdarujejo svoje najmlajše v času božično-novoletnih praznikov, skrbno načrtujejo že nekaj tednov ali mesecev prej. Njihova skrb, da bi si izdelek, ki si ga otrok želi, priskrbeli pravočasno, še preden poidejo zaloge najpopularnejših artiklov – ali pa si zagotovili ugodnejšo ceno – jih spodbudi k spletnemu raziskovanju že zgodaj. Naši podatki kažejo, da se trend nakupovanja igrač tako začne že v jesenskih mesecih – v mesecu novembru, vrh pa nato doseže v decembrskih dneh, ko se začnejo božično- novoletno obdarovanja.

V preteklih letih smo v mesecu decembru zaznali tudi do 3-kratno povečanje povpraševanja po igračah!

Izjemno pomembno se je pripraviti na vrh povpraševanja pravočasno. Podatki o trendih sezonskih blagovnih skupin ter napovedi zanimanja potrošnikov vam bodo omogočili ustrezno načrtovati prodajne in oglaševalske aktivnosti. 

TOP blagovne znamke igrač med plišastimi igračami in sestavljankami

Slovenski otroci se najbolj razveselijo …

Vsako leto se med najljubšimi igračami znajdejo: plišaste igrače, lego kocke in sestavljanke. Potrošniki so v letih 2018, 2019 in 2020 najpogosteje povpraševali po izdelkih blagovne znamke LEGO, ki je je vsako leto vodilna pred vsemi ostalimi. Sledili so izdelki LEGO CITY, REVELL, LEGO DUPLO, VIDAXL, UNIKA, SKIP HOP in PLAYMOBIL.

Napovedujemo za 231 % večje povpraševanje po LEGO kockah v novembru 2020 glede na povprečje leta 2019! Vrh povpraševanja pričakujemo kot pretekla leta v začetku novembra, izraženo zanimanje staršev pa bo mogoče zaznati že kmalu ‒ v mesecu oktobru.

Aktualni podatki, ki omogočajo hitre reakcije

Vas zanima iskanja izdelkov po ključnih kategorijah ali stanje specifičnih blagovnih znamk na trgu?