Letošnje leto se je mnogo dejavnosti na področju spletnega poslovanja zaradi izrednih okoliščin prestavilo iz ustaljenih smernic. Tako se tudi na Ceneje.si in na našem portalu za spodbujanje ter pospeševanje ecommerce aktivnosti v regiji – Shopper’s Mind, soočamo z novimi izzivi pri našem uveljavljenem tekmovanju spletnih trgovcev.

Letošnje leto je prav posebno, saj regijsko in čezmejno delovanje dobiva nove, za spletne trgovine zagotovo, še obetavnejše razsežnosti. Odmevno tekmovanje spletnih trgovcev, ki poteka že deveto leto v Sloveniji, šesto na Hrvaškem, se bo tokrat odvijalo še v tretji državi – Srbiji.

Najbrž ni spletnega trgovca, ki si ne bi želel pridobiti kakovostnih povratnih informacij svojih kupcev, prejeti natančne tehnične analize svoje spletne trgovine in na koncu, v kolikor se mu uspe uvrstiti med finaliste, pridobiti še oceno strokovne mednarodne komisije, ki bi mu z usmerjenimi nasveti ter napotki za izboljšave olajšala pot do doseganja odličnih poslovnih rezultatov ter izvrstne prodaje?

Naj bo vaša motivacija tekmovanje ali pa želja po najboljši spletni izkušnji, ki jo nudite svojim strankam … Kaj konkretno lahko storite v naslednjih nekaj dneh ali tednih, da optimizirate delovanje svoje spletne trgovine ter si občutno povečate možnosti uvrstitve med finaliste ali vodilne spletne trgovine v državi ali regijskem prostoru?

Za vas smo pripravili 4 enostavne predloge, ki jih pred prijavo – ali pa le za boljše prodajne rezultate svoje spletne trgovine – lahko naredite v kratkem času, učinek pa bo kljub temu velik in opazen!

1. Poskrbite za svojo varnost s SSL certifikatom

S SSL certifikatom lahko učinkovito poskrbite za varnost, saj zavarujete pretočne podatke, hkrati pa se izognete možnosti prisluškovanja pogovoru med uporabniškim brskalnikom in spletno stranjo ter prenosu podatkov med obema. Vse skupaj vam ne bo vzelo več kot ure časa, zaupanje med vami in kupci pa bo okrepljeno.

2. Bodite ažurni pri kontaktnih podatkih in Splošnih pogojih

Poskrbite za redno pregledovanje svojih podatkov na spletni strani. Ažurnost lahko zagotovite le z ustaljenim načinom kontroliranja vsebine. V svojo dnevno ali tedensko rutino vključite hiter pregled kontaktnih informacij ter si ne dovolite napake pri telefonski številki, elektronskem naslovu ter ostalih relevantnih podatkih. Čas, ki ga posvetite kontroli, ob ustaljeni rutini ne bo daljši od nekaj sekund ali minut, dopolnitev in ureditev Splošnih pogojev ter usklajevanje z aktualnimi zakonodajnimi zahtevami pa vam ne bo vzelo več kot 2 ali 3 urice dragocenega časa.

3. Dopolnite opise in slike izdelkov

Natančni, usmerjeni opisi izdelkov in opisi ter fotografije z ustrezno mero informativnosti bodo pozitivno učinkovali na vašo SEO zaznavnost, hkrati pa si boste z urejenostjo zagotovili boljšo oceno tehnične skladnosti ob morebitni udeležbi na tekmovanju spletnih trgovcev. Ali pa z malo vašega truda bistveno izboljšali zaznavo in nakupno izkušnjo svojih spletnih kupcev. Ne zanemarite aspekta dobre uporabniške izkušnje in posvetite naslednjih 5 ur časa tudi temu.

4. Omogočite svojim svojim spletnim kupcem nakup brez registracije

Dober dan časa lahko porabite za obliko nakupa brez registracije, ki si ga želi večina spletnih kupcev, saj jim omogoča hiter nakup, brez obveznosti in je veliko bolj zaželjen kot pa ustvarjanje uporabniškega računa. Digitalno okreten spletni kupec si namreč hitro poišče konkurenčno trgovino, lahko prihrani svoj čas in trud.

Za še več podobnih vsebin se prijavite na naše tedenske e-novice, s katerimi vas bomo seznanjali s trendi in vam pomagali pri rasti spletne prodaje. ↓