V novi realnosti spletno nakupovanje postaja vodilni način trgovanja. Varnost, ki jo omogoča virtualna v primerjavi s tradicionalno trgovino, priročnost, kjer lokacija in čas ne predstavljata nikakršne ovire in hitrost samega procesa nakupovanja je privabila še zadnje potrošnike na spletni trg.  Vrh nakupovanja na spletu, ki smo ga doživeli v mesecu aprilu in maju je s ponovnim odpiranjem fizičnih trgovin res počasi upadel, a vendar na ob konstantni 20-odstotni letni rasti spletne trgovine beležimo še dodatno – za več kot 20 odstotkov višje – povpraševanje v vseh kategorijah.

Z gotovostjo lahko tako rečemo, da je epidemija povzročila velik premik v nakupnem vedenju slovenskih potrošnikov na spletu, saj so tisti, ki so nakupovali v spletnih trgovinah že v preteklosti – povečali pogostost nakupovanja, ostali pa so se jim pridružili z nakupi v posameznih blagovnih skupinah.

Spletnih kupcev je torej vse več, zaradi množičnega vstopa na splet pa se tudi njihove preference spreminjajo in kupci postajajo vedno zahtevnejši in preudarnejši … Spletni trgovci si želijo pridobiti in ohraniti čimveč kupcev, zato je dobrodošel razmislek o razlogih, zaradi katerih ti najpogosteje zapuščajo košarico. Ti so: previsoki stroški, dejstvo, da trgovina ne omogoča nakupa brez registracije in predolg ali prezahteven process naročanja.

Zanima nas torej: Kje bodo (novi in stari) spletni kupci opravili nakup in katere spletne trgovine ter košarice bodo zapustili?

Za vas smo zbrali 3 najpomembnejše dejavnike, ki jim jih morate ponuditi, v kolikor jih želite obdržati do končne faze nakupnega procesa ter preprečiti zapuščanje svoje spletne košarice.

1. Nakup brez registracije

Vpisovanje množice podatkov, ki jih zahteva registracijski postopek zna biti za izjemno zahtevnega kupca nove realnosti preveč zamudno. Na spletno stran je prišel z mislijo na prihranek časa ter priročen nakupni proces, zato mu omogočite, kar pričakuje – nakup brez registracije, ki je namreč namenjen hitremu nakupu, brez obveznosti in je veliko bolj zaželjen kot pa ustvarjanje uporabniškega računa, sicer si bo digitalno okreten spletni kupec hitro poiskal konkurenčno trgovino, kjer bo lahko prihranil svoj čas in trud.

2. Vpogled v nakupovalno košarico

Popolna transparentnost je najboljša taktika tudi pri spletnem nakupu. Kupci ob dolgotrajnejšem procesu nakupovanja pogosto pozabijo podrobnosti izdelkov, ki so jih že izbrali in čakajo na dokončanje nakupa v spletni košarici, zato jih je dobro opominjati n njihovo izbiro, ki je ustrezna in prava za njih. Omogočite jim, da si ob vsakem koraku naročila lahko ogledajo že dodane izdelke, kjer naj bo jasno vidna tudi cena, slika izdelka, velikost in morebitne druge pomembne informacije, saj vam bo to občutno zmanjšalo število zapuščenih košaric.

3. Plačila z 1 klikom

V svojo spletno trgovino, predvsem pa na mobilni prikaz, dodajte gumbe za plačilo, ki omogočajo izredno preprosto in hitro izvedbo plačila. S tem se boste izognili vpisovanju podatkov, kot je naslov in podatki o kreditni kartici, kupcem pa omogočili enostavno dokončanje nakupa. A previdno, tudi tukaj velja pravilo – manj je več, saj bo prevelika izbira gumbov in različnih možnosti plačila zmedla manj vešče spletne uporabnike, zato se osredotočite na največ 5 različnih.

Sedaj pa na pot pridobivanja preudarnih kupcev nove realnosti!

Za še več podobnih vsebin se prijavite na naše tedenske e-novice, s katerimi vas bomo seznanjali s trendi in vam pomagali pri rasti spletne prodaje.